{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
169 visninger | Oprettet:

Whippets {{forumTopicSubject}}

Min mand (kattemennesket) har forelsket sig i whippets, ja den havde jeg ikke lige set komme.
Så nu er jeg lige på et undersøgende stadie.
Jer der har whippets, hvordan lader I den typisk brænde igennem?
Har I bare virkelig store indhegnede ejendomme, eller er der steder I tager hen?
Mødes I med andre med myndehunde de kan løbe med (tror ikke helt Zelda, kan være med der nemlig)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning og bortskaffelse af køkken 3.000 kr.
  • Bære vaskemaskine i kælder 350 kr.
  • Ophæng samt nedtagning af stuelampe + ophæng af enkelt gardinstang 500 kr.
  • Udskiftning af kartuche 600 kr.
  • Rengøring af ca 100m2 hus 800 kr.
  • Installering af ny bundventil 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whippets
  • #1   i dag kl. 11:46 Og ekstra spørgsmål, hvordan er jeres grund indhegnet

• #2   i dag kl. 13:51 Det er en skøn race, din mand har forelsket sig i smiley

Jeg har pt. 6 tæver og bor på landet med 2,3 hektar indhegnet grund, men jeg har tidligere boet nær bymidten af en by med 6000 indbyggere og en have på et par hundrede kvadratmeter med 4 whippets smiley

Dengang brugte vi efter aftale, den lokale fodboldklubs baner til at lade hunde løbe på.

Flere af mine hvalpekøbere bruger hundeskove i ydertimerne, hvor der ikke er ret mange mennesker.

I vintermånederne er stranden en mulighed og ellers er der efterhånden flere indhegnede områder, som kan lejes på timebasis.

Der er på facebook flere grupper, hvor folk aftaler at mødes med deres mynder til fri leg rundt omkring i landet.

Vi har vildttæt hegn på 1,70 rundt om vores matrikel, i en almindelig villahave kan man nøjes med 1,50 meter, de steder, hvor der er en tæt hæk, alle andre steder anbefaler jeg 1,80 m.

Mange whippets kan åbne døre, så har man ikke permanent låste yderdøre, skal man sikre området udenfor denne også smiley

profilbillede
  • #3   i dag kl. 16:05 Tak for svar Kirsten smiley
    Dine hvalpe har jeg selv været forelsket i flere gange når du har delt.
    Vi må ud og kigge lidt.
    Er det en race hvor det er til at finde en hvalp eller taler vi flere års ventetid

• #4   i dag kl. 16:31 Ditte - Du skal forvente ventetid, pt. er der mangel på hvalpe. Jeg har selv en tæve, som er gået tom og der er ikke mange kuld undervejs pt.

Ikke i årevis, men 8-9 måneder tror jeg ikke er urealistisk

• #5   i dag kl. 16:44 Ok så kan vi vidst godt se lidt på opdrættere, og imens bruge tiden på at hegne grunden ind smiley

• #6   i dag kl. 16:54 Det lyder som en fin plan smiley

• #7   1 time siden Ved du mon om der er kommer mange på udstillingen i Roskilde i starten af næste måned, vi ville jo gerne se hvor forskellige de er af sind og udseende
    Jeg er helt misundelig på din meget smukke og meget forskelligt udseende flok

• #8   1 time siden Der plejer at være omkring 50 på de fleste DKK udstillinger, så det skulle være muligt at møde lidt forskellige smiley

• #9   46 minutter siden 1000 tak, jeg tror det er det vi starter med smiley

• #10   32 minutter siden Det var så lidt smiley dukker der spørgsmål op, så skriver du bare, så skal jeg prøve at svare smiley

Kommentér på:
Whippets

Annonce