{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
57 visninger | Oprettet:

Flåtmiddel {{forumTopicSubject}}

Det er sæson for flåter, min hund begynder så småt at få det kravlende på sig i sin lange pels. Ærligt, jeg husker ikke hvad jeg brugte på min sidste hund. Jeg mindes ikke jeg brugte noget da han aldrig havde flåter eller lopper.

Jeg brugte engang Bravecto, er det stadig det man bruger? Jeg husker min første hund reagerede meget kraftigt på frontline så det er jeg lidt nevøs for at bruge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Automekaniker, montering af benzinfilter 1.500 kr.
  • Rep. af robotplæneklipper mrk. Stihl 1.700 kr.
  • Altanservice 17.685 kr.
  • Opsætning af tapet 1.500 kr.
  • Rense min altan/terrasse 230 kr.
  • Samling af køkken stol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flåtmiddel
  • #1   2 timer siden Jeg har brugt ad-tab de sidste par år og været rigtig tilfreds. Én pille hver måned og kan købes i håndkøb smiley

• #2   1 time siden Jeg bruger Frontpro tab, også i håndkøb. Samme som Adtab, men holder 5 uger i stedet for 4. Prismæssigt ligger de på niveau med Bravecto (og Nexgard og Adtab).

Når vi går steder med voldsomt mange flåter, får de et pust med den spray, man kan købe i alle dyrebutikker og på apoteket. Den hedder Centaura, og i modsætning til andre mygge- og flåtspray, dufter den bare af Nivea.

• #3   44 minutter siden Jeg bruger spot-on, som forhindrer at flåterne i det hele taget hopper på og bider hunden.
    Nogle sygdomme smitter straks flåten bider, så midler, der først virker efter flåten har bidt, dækker ikke optimalt.
    Jeg skifter mellem mærker og indholdsstoffer for at undgå at flåterne udvikler immunitet. Det virker glimrende og vi har ingen flåter på hundene trods vi går i skov med højt græs flere gange dagligt.
    Jeg drypper hver 5. uge i alle måneder med temperaturer over ca. 7-10 grader.

• #4   9 minutter siden Ja jeg vil helst ha noget der afskrækker

Kommentér på:
Flåtmiddel

Annonce