{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

"TAG HENDE OP,HAN ER SINDSYG" {{forumTopicSubject}}

Sku' lige ud og kaste bold med Laura og den 'Tennisboldsvingarm' jeg har købt til hende idag ( Som i øvrigt er GENIAL smiley )

Om hjørnet kommer en mand med en måske 1½ år gammel Rottweilerhan løbende ved siden af med en fodbold -Uden snor-...
Det tager jeg stille og roligt. Går ud fra at når hunden ikke har snor på så er den venlig.... Jeg har selv ikke snoren med til Laura, så kalder hende bare lige hen til mig indtil at manden har givet signal til at de kan hilse...

Men istedet råber han febrilsk da han ser os .
"Ja, hold fast i den og tag den op, han er sindsyg".........................
EEEeeeeehhhm..... Men tager han den i snor ?! Nej nej, han skynder sig bare at sparke bolden videre så hunden ikke ser os og løber efter bolden istedet... Så vi står bare og venter i 100 år på at han er kommet så langt væk så Laura ikke fokuserer på hunden men på mig istedet....

Sådan et fjols.. Hans hund "Er sindsyg" , men han gider ikke at tage den i snor og er 100 år om at gå sin vej ( Det var nede på en kæmpe plæne/eng vi var lige ude på den anden side af vores havelåge...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "TAG HENDE OP,HAN ER SINDSYG"
  • #1   22. dec 2007 Sørgeligt at der er mennesker der bare ikke fatter det :0/

  • #2   22. dec 2007 ej noget underligt noget :S hvis ens hund er sindssyg, som han nu så pænt kaldte det, så har man den sku da i snor :S

  • #3   22. dec 2007 sidder og tænker...som herre så hund.

  • #4   22. dec 2007 Nad - Ja.. For det første slipper man den slet ikke i et område med mange buske og træer som skygger for udsynet til andre mennesker med hunde...
    Og så må man sgu da lige tage den i snor i det mindste så det ikke er MIG der skal tage hensyn til at HANS hund 'er sindsyg'....

    Men udover det så så den nu meget sød ud.. Bare en ung fjollet hund..


  • #6   22. dec 2007 Mette

    osse min tanke.

    Jeg kan da osse godt trække lidt på smilebåndet af de småhundeejere der skynder sig at skovle deres hund op på armen hvis der kommer "en stor faaarlig hund" *ss*


  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #7   22. dec 2007 Det tror jeg nu også, altså at det var ment ironisk. Han har sikkert set mange der kalder deres mindre hunde til sig når Båtweileren og ham er ude

  • #8   22. dec 2007 stine- ligepræcis! Det er ikk dig der ska ta ansvaret for a få din hund i "sikkerhed" fordi a hans hund ikk er til at styre (som han siger.)
    Det ka jo ikk være dit problem.

    Nogle gange fatter jeg ikk mennesker :s


  • #9   22. dec 2007 miin b-veninde hendes hund blev overfaldet af en grandenuar (staves) den tog hendes terrier og bed ned så hårdt i nakken den blev lam og kunne slet ikk bevægesig så den blev aflivet som 1 årig


    og så var det hjemme i hendes egen have med hegn men den (dumme) hund sprang bare over og gik til angrib!

    åndsvage hund hvis i spørgermig eller rettere sagt dens ejer hvios den havede en


  • #11   22. dec 2007 Ville aldrig gå udenfor min havelåge med mine hunde.... og lade snoren blive hjemme.... :O)

  • #13   22. dec 2007 Stine P

    Har du prøvet med at udvise lidt tålmodighed,, *gg*

    Ved at det ikke er først gang at sådan noget sker, det sker hverdag,...

    Hvornår lærer folk at tage den skide hund i snor, når man kan se at der er andre hunde tilstede..

    Jeg bliver selv så for basket gal, når jeg opdager at folk ikke har styr hverken på hund eller sig selv.


  • #14   22. dec 2007 Ajjj, hvor sindssygt!!! Mærkelige mennesker får mærkelige hunde.
    Men det er jo ikke særlig betryggende at der render sådan en hund rundt. Tænk hvis den havde lagt mærke til jer - var du så blevet bidt af den, hvis du løftede din egen hund op? Hvem ved? Det er rystende.


  • #15   22. dec 2007 Mon han ikke bare var enaf dem der er træt af at blive sat i bås, så han gjorde det selv på forhånd (?)
    Tror ikke hans hund er sindsyg han var nok bare sur smiley

    Glædelig jul alle sammen smiley


  • #16   22. dec 2007 Jeg ville også gætte på at han var ironisk..

    Kan selv komme med de der små kommentarer (dog kun for mig selv), når jeg ser folk samle deres hund op, når vi kommer gående..


  • #17   22. dec 2007 hmmm tror du ikke han mente det lidt sarkastisk???

  • #18   22. dec 2007 chokeret!!!!

  • #19   22. dec 2007 *fnis* ja, hans rottweiler skulle jo nødigt udsættes for kamp-lauras vrede smiley

  • #20   23. dec 2007 Til jer der mente at6 han var ironisk :

    Det var i samme sekund at han så mig og Laura at han råbte, INDEN at jeg havde kaldt hende til mig...
    Og jeg skovler absolut ikke min hund op på armen.. Selvom at hun er lille vejer hun alligevel omkring 12 kilo og jeg bærer ikke frivilligt rundt på hende !

    Babett - Jeg ved ikke hvad jeg udviste... Nok allermest undren.. Jeg kaldte Laura til mig og stod så bare og så mærkelig ud og ventede på at HAN tog sin "Sindsyge" hund i snor.. Men nej nej, han skyndte sig at sparke bolden væk så den ikke så mig og Laura...
    Men jeg tror ikke at den var andet end end almindelig unghund, jeg synes bare at han råben om sindsyge var totalt underligt, og det var tydeligt ikke ironisk...

    NITTIB - Plejer jeg heller ikke når jeg går tur... Men det kommer jo også an på hvor man bor og så kommer det endnu mere an på om ens hund lystrer når man kalder den til sig smiley

    Kamilla - Ja, synes også at jeg kunne ane hans frygt da han så min frådende she-devildog *G*......
    Laura udgyder mere frygt end 5 Pits tilsammen smiley


  • #21   23. dec 2007 Mette Chellie -
    Skal lige for god ordens skyld siges at jeg ikke tog Laura op og var heller ikke på vej til det..
    Det var ham der råbte at jeg skulle gøre det....
    Kunne bare ikke rigtig selv se hvorfor jeg skulle tage hende op, fordi at der kom en stor fjollet Rottweiler løbende ( som ikke engang havde set os )

    Han råbte så også bagefter han havde råbt at hans hund var sindsyg - Om min hund var en hvalp - ... Så tror altså slet ikke at han var sarkastisk...
    ( bare underlig *G* )

    Kan også være at HAN syntes at bare fordi at han havde en Rottweiler så skulle den være sindsyg ??? Aner det ikke, men synes bare at det var dybt mærkeligt....
    ( Elsker i øvrigt Rottweilere og synes at det var ærgeligt at Laura ikke fik lov at hilse - Men nok meget godt når den var "En meget farlig og sindsyg hund" smiley )


Kommentér på:
"TAG HENDE OP,HAN ER SINDSYG"

Annonce