{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Være alene hjemme.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en veninde som fik sin hvalpe to dage før jeg selv, jeg fik min den 16 december og hun den 14.. Allerede 5 dage efer lod hun hvalpen være alene i 8 timer, mens hun var på arbejde.. og 7 dage efter hun havde fået hvalpen lod hun den være alene fra kl 13.30 til 12.00 næste dag.. Jeg sagde til hende at det mente jeg var fuldstændig forkert og at det ville jeg aldrig byde min egen hvalp. Min egen har været alene hjemme i en time og det er alt hvad hun har været alene sidden jeg har fået hende da jeg mener at man skal vænne hunden til at være alene..

Hvordan bør jeg gøre så min veninde forstår at det hun lige nu er igang med overfor hendes hvalp ikke er ok? hendes hvalp bliver 10 uger på fredag og min egen bliver 16 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Være alene hjemme..
  • #1   26. dec 2007 Hvis det var mig ville jeg aldrig lade min hund være alene i næsten et døgn men det med arbejde var hun sikkert nød til men hun skulle måske ha ventet til en ferie med at købe en hund

• #2   26. dec 2007 Svineri..

• #4   27. dec 2007 Hej
    Jeg forstår så ikke hvorfor hun anskaffet en hund .... og bliver total gal når jeg læser dette. Jeg ville nok sige at hvis hun ikke lytter til dig så meld hende for dyrmishandel !

• #5   27. dec 2007 Jeg ville melde det til politiet!!

• #6   27. dec 2007 det er sygeligt at hun opføre sig sådan, og du må forklare hende, at hun kun giver sig selv problemer ved det.. - for det er garanteret det eneste der tæller i hendes verden, - nemlig hende!!!

hun kan da bestemt ikke tænke på hendes nye vaps da, for man lader bare IKKE EN NY HVALP VÆRE HJEMME I NÆSTEN 24 TIMER,
    man lader slet ikke end hund være alene så længe

• #7   27. dec 2007 Kan jo kun ud fra alle jeres indlæg give jer ret.. Jeg har prøvet meget at diskutere det med hende, for da hun anskaffede sig den fortalte jeg hende også at jeg syntes det var en meget dum idé...

Men til Marianne aka problembarn så nej hun arbejder ikke i et døgn, men hun tog på arbejde og havde fri kl 23.00 også tog hun indtil hendes nye kæreste, som ikke kan lide hunde og som ikke vil have hendes lille hund i hans lejlighed..
    og som du selv siger, du var ved at græde ved tanken, sådan har jeg det selv og er derfor jeg har oprettet emnet for jeg mente ikke at jeg bare kunne lade som ingen ting når hunden bliver behandlet sådan..

Jeg er glad for at jeg med god samvittighed nu kan køre lidt mere på ´hende omkring hvordan hun bør behandle denne stakkels hund..

Kommentér på:
Være alene hjemme..

Annonce