Være alene hjemme.. {{forumTopicSubject}}
Jeg har en veninde som fik sin hvalpe to dage før jeg selv, jeg fik min den 16 december og hun den 14.. Allerede 5 dage efer lod hun hvalpen være alene i 8 timer, mens hun var på arbejde.. og 7 dage efter hun havde fået hvalpen lod hun den være alene fra kl 13.30 til 12.00 næste dag.. Jeg sagde til hende at det mente jeg var fuldstændig forkert og at det ville jeg aldrig byde min egen hvalp. Min egen har været alene hjemme i en time og det er alt hvad hun har været alene sidden jeg har fået hende da jeg mener at man skal vænne hunden til at være alene..
Hvordan bør jeg gøre så min veninde forstår at det hun lige nu er igang med overfor hendes hvalp ikke er ok? hendes hvalp bliver 10 uger på fredag og min egen bliver 16
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 112
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 111
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 35 Svar: 745
Jeg forstår så ikke hvorfor hun anskaffet en hund .... og bliver total gal når jeg læser dette. Jeg ville nok sige at hvis hun ikke lytter til dig så meld hende for dyrmishandel !
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 1.333
hun kan da bestemt ikke tænke på hendes nye vaps da, for man lader bare IKKE EN NY HVALP VÆRE HJEMME I NÆSTEN 24 TIMER,
man lader slet ikke end hund være alene så længe
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 383
Men til Marianne aka problembarn så nej hun arbejder ikke i et døgn, men hun tog på arbejde og havde fri kl 23.00 også tog hun indtil hendes nye kæreste, som ikke kan lide hunde og som ikke vil have hendes lille hund i hans lejlighed..
og som du selv siger, du var ved at græde ved tanken, sådan har jeg det selv og er derfor jeg har oprettet emnet for jeg mente ikke at jeg bare kunne lade som ingen ting når hunden bliver behandlet sådan..
Jeg er glad for at jeg med god samvittighed nu kan køre lidt mere på ´hende omkring hvordan hun bør behandle denne stakkels hund..
Være alene hjemme..