Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytår - fra netdyredoktoren
  • #1   28. dec 2007 Det aller bedste råd er, at lade være med at trøste hunden, når den er bange, for det forstærker hundens angst - og man skal endelig ikke lægge sig ned på gulvet, under bordet eller lignende, for at berolige hunden, for det øger også hundens fangst.

• #2   28. dec 2007 Der er også gode råd at hente her:

(link fjernet)

• #3   28. dec 2007 lise >> du har helt ret. En fejl mange gør... smiler

vi ignorerer dem og tysser lidt på dem, stille og roligt når de gø'r...

de er efterhånden meget rolige i.f.t. da de startede med at fyre krudt af... he he

første gang i år, var claus ude i haven med dem og nogle fyrede en chrysanthemum bombe af, meget tæt på... vi havde en gøen og løben rundt og diego kiggede ud af vinduerne og kunne slet ikke slappe af, men det er blevet meget bedre, netop fordi vi selv er rolige og ignorerer deres faren rundt. Nu er det ike alt de reagerer på.. smiler så jeg er da fortrøstningsfuld til nytårs aften... smiler

• #4   28. dec 2007 er de lovlige de bomber???? ;O))

• #5   28. dec 2007 Mette >> aner det ikke... smiler... men de kan dæleme sige bum... jeg ved ikke hvem der fyrede dem af, men mon ikke det er nogle unge mennesker...

• #6   28. dec 2007 ej, jeg læste det først som om din mand fyrede dem af, men kunne godt læse bagefter at det ikke var... Men det er det rigtige at gøre at tysse på hunden osv.

• #7   28. dec 2007 chrysanthemum bomber er meget ulovlige og farlige.

• #8   28. dec 2007 oooog de kan larme, det føltes som om at vinduerne rystede... der er ikke noget at sige til at diego nærmest gik i panik... stakkels dreng.. smiler..

• #9   28. dec 2007 lise >> det er ikke noget vi skal have ind for dørene her... puha, de er lidt for store...

vi nøjes med det sædvanlige, lidt raketter, lidt batterier og lidt bomberør.. og så ikke mere... jo, ungerne får nogle af de der knaldperler...

Kommentér på:
Nytår - fra netdyredoktoren

Annonce