{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

foder {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Ved der skrives meget om foder, men jeg har en Sheltie som blev 8 år sidst i november. Han får "bare" chappi-hundefoder og virker til at det er fint for ham - det er med kylling og ris.

Nå men mit spørgsmål går på om han er ved at have en alder der kræver noget andet foder? - synes jeg har hørt noget om at ældre/gamle hunde skal have noget andet for at kunne leve længere...

Og er der nogen der har erfaring mht. levealder? Vi skal have en labrador her hen over foråret og jeg håber jo at de 2 vil få mange gode år sammen...

/Maj-Britt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder
  • #1   28. dec 2007 Jeg glemte at spørge min dyrlæge sidst, men han havde jo sikkert også sagt noget til mig hvis jeg skulle ændre på noget - synes bare han er blevet lidt ældre - mere rolig og bare endnu skønnere end tidligere - godt at mor elsker ham så meget når han nu snart skal have en ny stor lillebror ;o)

• #2   28. dec 2007 ring til din dyrelæge han kender hunden og er den bedste til at råde dig om hvad foder der er bedst og hvornår du skal skifte... min er 6 og jeg bruger Royal Canin MAXI sensible og det er vi glade for..

• #3   25. maj 2008 min rottweiler har fået chappi i 11 år, og hendes pels/ tænder er noget af det flotteste..
    (link fjernet)
    det er da blevet testet, så mon ikke det er rigtigt ??

Kommentér på:
foder

Annonce