{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

leger med katten... {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt mærke til at over den sidste månede er min ca 3år gamle han kat begyndt at finde sig i meget mere... han er næsten ligeglad når terkel ( hunden) tramper på ham og bider i ham, han sidder bare stille, før i tiden havde han ikke noget problem med at sætten terkel på plads med en klo i snuden.. det ender jo galt for terkel vil jo lege og det holder den kat jo altså nok ikke til hvis han får rigtig i ryggen på den.. ideer ??

VH Peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leger med katten...
  • #1   6. jan 2008 Emma og vores kat legede også vildt sammen.....katten jagtede Emma og sprang om halsen på hende og bed....ikke alvorligt....Emma gnuflede også katten i nakken........så man kan sige at de var lige gode om det og hyggede sig med det.
    Jeg syntes, at du skal stoppe det hvis ikke katten giver igen.....den burde deltage eller sige fra på en måde.......ellers bliver terkel nok lidt for kæk en dag og det holder katten nok ikke til


  • #2   6. jan 2008 Har det samme problem. Cult kan trække katten hen af gulvet uden han gør modstand. Hæver jo så stemmen, men kan jo ikke holde øje hele tiden. Men når jeg er på arbejde er de adskilt.

  • #3   6. jan 2008 helt det samme her.. jeg har lige stået og set på at terkel legede med katten, men når katten kommer op på en stol og ligge eller under sofaen så er det tydeligt at han ikke gider hunden mere, med jeg synes godt nok det ser vildt ud når han har i ryggen på katten....

  • #4   6. jan 2008 Cult trækker ham i halsen. Og selvom katten hvæser og slår så tror han bar det er sjov og fortsætter.

  • #5   6. jan 2008 jeg ville ikke lade hunden " lege" sådan med katten,
    så sig nej over til den. også ikke lad dem være alene


  • #6   6. jan 2008 det med at de ikke er alene sammen er ikke nemt, jeg bor i et stort hus og katten kommer og går som den har lyst til, så det er faktisk underligt at den gider gå ind til hunden, men jeg holder da øje med dem når jeg lige kan, men ellers må de klare det selv... der er vel ikke meget andet at gøre..

  • #7   6. jan 2008 Jeg har samme problem ... Min kat siger dog fra, men Kia kan ikke finde ud af at katten ikke vil lege med hende ... Derfor er huset delt op sådan at al evt. leg foregår på kattens præmisser. Katten kan opholde sig hvor hun vil i huset, så er det op til hende at opsøge Kia hvis der skal leges. En hvalp forstår i øvigt ikke selv altid hvornår det er tid til at stoppe med at lege. De vil tit blive ved til de er fuldstændig udmattede så derfor må man være obs. på selv at få sagt stop i god tid.
    Men hvis katten ikke gider det, tror jeg nu nok at den skal finde ud af at forsvinde uden for hundens rækkevidde ...
    Men det har altså virkelig hjulpet meget for os at der nu er hundefri zoner for katten at opholde sig i ... :0)


  • #8   6. jan 2008 vores hunde leger også med kattene når de er derude. men kattene må ikke komme ind i huset så vi har ingen problemer med at de ikke kan være i fred. kattene går når de ikke gider lege. de ved godt at vil de lege så kan de bare komme når hundene kommer ud ellers kan de blive væk..... om sommeren ligger vores bamse på terassen og slikker sol sammen med han kattene.... det ser sødt ud.. de ligger på hver en side af ham...og ligger han ikke helt stille så slår hugo ham nogle gange på snuden med en blød pote...ss
    aldrig kløer ude eller noget her.. dejligt


  • #9   6. jan 2008 neeeeej der er mange meninger *S* men for at være helt ærlig så gider jeg faktisk ikke rende efter hunden og katten hele tiden og se hvad de laver... katten kan jo lade være at gå ind til hunden( den har mulighed for at være inden uden hunden kan komme til den ) så når den vælger at smide sig midt på gulvet der hvor hunden bor må den jo være klar på der kan ske noget... det er hvad jeg er kommet frem til...

Kommentér på:
leger med katten...

Annonce