610 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kastration, er blevet underlig igen? Kastration, er blevet underlig igen?

Hej!

Jeg har et lille problem, som jeg ikke helt kan forstå skal være sådan.Vores hund er begyndt at blive meget fokuseret på alle mulige andre ting når vi er ude at gå osv. Vi fik ham kastareret for længe siden og det hjalp bare med det samme, da han altid skulle løfte ben, og han virkede meget forvirret i hovedet og skulle bare dufte til alt. Det er så begyndt at komme lidt igen, at han skal markere sig næsten alle steder og han virker meget frustreret synes jeg. Vi kan eks gå stille og roligt og lige pludselig fare han bare hen og dufter helt vildt.

Håber i kan hjælpe lidt.

Tak

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastration, er blevet underlig igen?
  • #1   15. jan 2008 Kan godt følge dih luna snuser også til alt og meget meget længe

• #2   15. jan 2008 du kan ikke tage det fra en han hund af det vil altid være der de indstinker du kan osse opleve at den vil op på nakken af etn tæve en sjælden gang men det har ikke noget at sige det er normalt ind i mellem

• #3   15. jan 2008 Vi syntes bare at det hjalp så meget efter vi fik det gjort, men træls det er sådan kommet tilbage igen. Før kunne vi evt gå fri og han gik ikke længere væk end han kunne se oz. Nu føler jeg lidt han er pisse ligeglad og går kun rundt og snuser og er ligeglad med oz.

• #4   15. jan 2008 Selvfølgelig skal han ha lov at snuse, alt det han vil oz. Men jeg synes problemet ligger lidt i, at han er stresset en smule. Jeg føler, at han skal nå 100 ting og overhovedet ikke rigtig gider at reagere på noget, kun gå og snuse og æde alt det der ligger der kan spises :o) Måske der bare skal noget træning til

• #6   15. jan 2008 Sportræning er en god ide ;o)

Og så er det også en god i de at træne noget kontakt, for I er tilsyneladende temmelig uinteressante for hunden.

• #7   15. jan 2008 Spor træning, tror jeg han vil elske. Han elsker at lede efter ting. Jeg synes bare det virker for nemt for ham, han finder det simpelthen med det samme, selvom jeg ligger det 20 m væk :o)

Måske jeg skal til at grave det ned, hehe

Kommentér på:
Kastration, er blevet underlig igen?

Annonce