213 visninger
|
Oprettet:
Hundeskoven i Ejby {{forumTopicSubject}}
Nogen der skal med i hundeskoven i Ejby?
Regner med at tage derned kl. 20.00 hvis der er nogen der er friske??
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
Det var for lige at strække ben på Bella og jeg efter at have siddet ved computeren..
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
Ikke nogen vi har leget med her på det sidste, ikke nogen lånehunde.
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
Eller udfordring..
Så vil jeg lige have en bid aftensmad...
Hej hej...
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 43 Hunde: 8 Emner: 28 Svar: 374
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
Christina - Gerne.. Så finder vi en anden gang..
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
Bedre held næste gang...
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
I er jo altid velkommen, men der er jo lige et par små timer herover
Hundeskoven i Ejby