357 visninger
|
Oprettet:
Hundeskoven i Ejby {{forumTopicSubject}}
Vi holder et lille hundetræf i Ejby hundeskov lørdag d. 01. oktober kl. 12.30.
Vi mødes foran Ejby Skole kl. 12.30 da der er nemt at parkere, og så kan hundene lige hilse på hinanden.
Det tager kun 5 - 10 min. at gå derom.
Ejby ligger lige ved motorvejen, så det skulle være nemt at finde.
Nogen der har lyst til at være med??
aug 2005
Følger: 31 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 367
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
Det ligger på Fyn, mellem Middelfart og Odense.
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
apr 2005
Følger: 126 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.946
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
Tog i hundene med over til os eller hvad aftalte vi egentlig?
Bettina - Det er rigtig ærgeligt at i ikke kan komme
Hundeskoven i Ejby