345 visninger
|
Oprettet:
Hundeskoven i Ejby {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Husk husk husk.... at på lørdag mødes vi og går en tur i hundeskoven..
Vi mødes kl. 12.30 ved Ejby Skole og går de 5 - 10 min. om til hundeskoven.
Det ligger tæt på afkørslen fra motorvejen, og er nemt at finde.
Vi vil rigtig gerne have flere med. Nogle der har tid og lyst??
Hundehilsner fra Bella og Randi
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
Men måske næste gang
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.170
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
P. Krüger - Du tager bare hele flokken med, så bliver der lidt liv i skoven
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.256
Hundeskoven i Ejby