{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

FARLIGE BØRN!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg´jo så mine 2 dejlige Rottweiler drenge med nede og handle. Så pludseligt inde i butikken kommer der en hen jeg kender og siger, vicki syntes lige du skal gå ud til dine hunde da der står nogle børn og driller dem. WHAT siger jeg bare, smider alt hvad jeg har i mine hænder og løber ud af butikken, står så i skydedøren og ser ud som om det ikke er mine hunde for at se hvad drengene gør (6 Stk) de står og sparker og råber af mine drenge (Som utroligt nok to det meget roligt). Så løber jeg frem og tar fat i den ene dreng der bare siger dumt, "Hvad er der". "Vi ville bare lege med dem" Hvorefter jeg så siger i mit raseri, om de overhoved er klar over hvor heldige de er... Og så smutter i herfra og ser jeg jer her igen så ringer jeg til politiet.

Hvad sker der lige i opdragelsen af sådanne drenge, hvordan kan de i deres vildeste fantasi overhoved tro at det er okay at sparke og råbe af 2 hunde som står bundet uden foran en butik.

Så kommer der så en dame ud og siger at hun havde været ude 2 gange og sige til "Bøllerne" at de skulle stoppe med uden held. Så roser hun mine drenge ved at sige at de to det så pænt og at hun havde set dem sidder udenfor før hvor de igen bare sad stille og roligt og ventede på at deres mor skulle komme ud igen...

Hvor er forældrene lige i dette her.

Bliver bare så harm.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FARLIGE BØRN!!!!!!
  • #1   26. jan 2008 Og hvem tro i have fået skylden hvis en af drengen var blevet bidt...

  • #2   26. jan 2008 Ja men så langt nåede jeg ikke lige... Tænkte mere på mine drenge:-) Men sker det igen så rusker jeg ud af dem hvor de bor....

  • #3   26. jan 2008 jeg var også blevet tosset... det er utroligt at nogen forældre bare ikke kan opdrage deres unger ordentligt... de skulle have haft en tur over knæet... møgunger...

  • #4   26. jan 2008 Lad dog være med at tage dine hunde med ud at handle.
    Hvad hvis de bliver stjålet?
    Og tro mig, dem der vil stjæle hunde er ikke bange for dem


  • #5   26. jan 2008 det er bare for meget! har selv prøvet det med tasso, de nåede bare at løbe væk da jeg begyndte at råbe efter dem ;(

  • #7   26. jan 2008 møgunger tror desværre bare at mange af de forældre syns det er sjovt, lige indtil det går galt. Jeg på et tidspunkt i butik, og hørte en hund gå helt vildt, går ud og kigger og så står der en far med sin omkring 8 årige søn og driller hunden. Fik et flop på faren, så folk stoppede og kiggede.
    Har også oplevet at en mor blev sur på mig da jeg sagde til hendes børn a de ikke måtte hilse på Cosmo, da han ikke bryder sig ret meget om børn (pga. en lille møgunge med en softgun)


  • #8   26. jan 2008 dumme unger.. . der er så mange skrækhistorier med hunde bliver sjålet eller drillet foran butikker når ejeren er inde og handle, jeg kunne aldrig finde på at sætte min hund foran en butik!!

  • #9   26. jan 2008 MØG unger, uhhh uhhhh uhhhh jeg var også blevet total gal i låget. Men lader nu heller aldrig mine hunde stå alene nogen steder. Men det var jo lige et sidespring, forstår godt du blev tosset..

  • #10   26. jan 2008 Vicki hvor har du ret i at hvis nu en af ungerne var blevet bidt hvem fik så skylden, ja det kan vi jo så selv gisne om hvem det var.
    Ja børn idag ( ikke alle ) lærer desværre ikke at respekterer dyrene, hvor er det trist der burde være et fag i skolerne som hed dyrevældfærd så kunne de lærer det kunne de.
    Men med alle de tyverier som sker kan jeg slet ikke forstå at du tør efterlade dine hunde til en uvis skæbne udenfor en forretning.
    Jeg turde simpelthen ikke gøre det.....


  • #11   26. jan 2008 jeg tror nok mist raseri havde løbet af med de børn.. tror ikk ham jeg havde fået fat i havde fået lov til at gå..

    men forældrene opdrager vidst ikk deresbørn i omgang med hunde:S


  • #13   26. jan 2008 har prøvet at to unger stod og gøede af mine rotter foran apoteket og da skydedøren gik op brølede jeg til dem at de ikke skulle drille hundene. der blev helt stille inde på apoteket hvorpå jeg svarede. JA det er mine hunde og jge ved sgu godt hvem der får skylden hvis fælden klapper. Heldigvis var der en dame der gav mig ret og sagde at det var også for dårligt at folk ikke lærte deres børn at man ikke gjode sådan noget. MØG UNGER

  • #14   26. jan 2008 Vicki S..

    vi kan da bare håbe de endag mister en hånd eller to..

    for en hund skal ikke aflives hvis den forsvare sig selv.
    og den sidder bundet.. Måske hunden får skylden.. Men det er selv forskyldt og det kan ikke være hundens fejl..


  • #15   26. jan 2008 men hunden vil jo højst sandsynligt blive aflivet hvis den bider. Selvom drengene havde drillet den

  • #16   26. jan 2008 Jeg tror altså det er de færreste forældre der synes det er ok, at deres børn står og sparker og driller to hunde, der står bundet foran en butik (eller i en hver anden situation). Eller måske er jeg bare naiv? Men for mine børn ville det nu udløse en eller anden form for straf!!! Men jeg tror ikke det i denne situation handler så meget om forældres manglende opdragelse, men mere om hvordan en gruppedynamikken er mellem disse børn. Er man med eller er man ikke med i gruppen - vær med eller smut!!! Hvor langt kan man gå med to "farlige" og bundne Rottweilere? Hvem er modigst?
    Berettiger det så til den form for opførsel? Overhovedet ikke!!! Jeg prøver bare at forstå hvad der for store børn til at opføre sig som idioter - men man mener jo også at menneskers hjerner først er færdigudviklede omkring 17 års-alderen!!! Det siger jo lidt om det hele.
    Hvis man vidste hvem forældrene var ville det jo være nærliggende at kontakte dem, så de kunne tage hånd om deres børn - ihvertfald en alvorlig snak for der er ingen tvivl om at det var uacceptabel adfærd!!!


  • #17   26. jan 2008 Ja nemlig... Ham den gamle lader normalt ikke nogle komme tæt på, så gør´ han ad dem, fordi da han var lille var udsat for det samme, så jeg er ikke bange for at sidde dem for kommer folk for tæt, makere han ved at gø´ad dem, men i dette tilfælde hvor det var børn ville han jo bare så gerne snakke...

  • #19   26. jan 2008 Børn. Grrrrrr. Jeg er sååå trætte af de uopdragne børn som ikke har den almindelige forståelse for at de ikke er verdens centrum.

  • #20   26. jan 2008 Ja og det er jo der forældrene kommer ind i billedet ikk...

  • #21   26. jan 2008 Lorteunger.. Har også oplevet det også med Rottweiler ...

    Hvis jeg nogensinde finder ud af at mine børn har stået og drillet en hund udenfor en butik, så får de fandme smæk !


  • #23   26. jan 2008 Lad være med at tage hunden med ud at handle, så sker der ikke noget. Hverken med børn eller hunde

  • #24   26. jan 2008 Kan bare heller ikke passe..

  • #25   26. jan 2008 Jeg har været ude for børn der slog efter mine hunde med en pind, uden der blev sagt noget af forældrene. Jeg sagde heller ikke noget, jeg havde nok i at få min gamle hund væk fra møgungerne, hun kan ikke fordrage børn

Kommentér på:
FARLIGE BØRN!!!!!!

Annonce