{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. hund der "boller" dominere.
  • #1   27. jan 2008 han er kun 6 måneder??

• #2   27. jan 2008 ja det prøver vi også.. men han er bare ved at blive lidt for slem til det...

• #3   27. jan 2008 det kan være tegn på stress og uro. stop ham i adfærden og sørg for at træne og aktivere ham, også mentalt... sørg for at skabe ro omkring ham

• #4   27. jan 2008 Uha det er ikke sjovt, vores gør det også men kun på mig og ikke på ungerne.

Vores træner siger at den enten keder sig eller prøver at komme op i rang, hvis det er det sidste er det meget vigtigt at sige NEJ og puffe ham væk. Ikke smide ham afsted, men markere at det her er SLET ikke noget vi acceptere.

Vores er heldigvis en tæve, så der er ingen diller der driller.

Men da vores datter var under 1 år var vi hjemme ved nogen venner og Luna sad på gulvet og legede, så kom deres lille "pissehund" og humpede min datter i hovedet med dilleren uden.
    Det var SÅ meget over mine grænser og kan forstå det må være rigtig svært når det er ens egen.

Hvis i mener det kan være den kender sig så er det bare at lege, lege,lege :o)

Held og lykke.

• #5   27. jan 2008 Hmm . tag fat i ham og tag ham ned og sig NEJ!

jeg havde samme problem da jeg havde en amstaff på ferie i en uge ved mig .
    Var simpelthen så træt til sidst af at tage fat i ham og rykke ham ned, og det var hver gang vi gik tur og jeg fik ham lidt op at kører. men det lykkedes så i sidste ende og vi kunne starte på træningen som enlig var grunden til jeg havde ham .

• #6   27. jan 2008 I skal bare fjerne ham stille og roligt.
    Hvis I skal sige nej, skal I tage ham i lige det sekund han er ved at begynde, og ikke når han har været i gang i 1-2-5-10 sek.

Hvor gammel er den mindste i familien?

• #7   27. jan 2008 Tanja:
    den mindste er 11år..

• #8   27. jan 2008 thomas P:

Kan I se et mønstre i hvornår han gør det? Eksempeltvis når den yngste løber, synger, hopper, leger med hunden, ligger sig på gulvet eller andet..

• #9   27. jan 2008 det er når de leger

• #10   27. jan 2008 Okay måske de så leger for vildt, så han rent faktisk stresser op. Det kan godt være, at man ikke selv ser det som værende vildt, men derfor kan det godt være for meget for hunden alligevel.

Det jeg vil anbefale er at de leger mindre vildt, og i stedet bruger hundens arbejdsegenskaber. Her tænker jeg på, at man kan gemme bestemte genstande som hunden skal finde, og bliver rost for at komme med. Man kan lege gemmeleg ved at man selv gemmer sig. Alt muligt hvor hunden skal bruge sin hjerne, næse og bæreegenskaber. Dette gør også hunden mentalt træt.

• #11   27. jan 2008 Børn og hunde er noget af det bedste, men man bør lære børnene rolige lege med hunden. så man ikke indøver et stress-moment hvergang den er sammen med ungerne, for så bliver det svært at styre, og han ender jo med at blive en stor dreng. skab gode rolige vaner ;0)

• #12   27. jan 2008 http://www.grosserguiden.dk/Aktiverings-guiden/aktiverings-guiden.html

lidt bud på aktivering, vælg ting som ikke strésser, nogle problemløsningspgaver kan stresse hunde som stresser nemt, i det tilfælde bør i vælge andre opgaver.
    og lad ham gerne arbejde for sin mad, lad børnene øve sit, dæk og hvad han måske allerede kan.

• #13   28. jan 2008 Rocky blev kastereret da han var 6 mdr. efter anbefaling fra dyrlægen. Det er også synd for din mindste, at hun skal udsættes for denne irriterende adfærd. Derudover enig med Tanja, Marlene & Samson.

Kommentér på:
ang. hund der "boller" dominere.

Annonce