639 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

ang hund ang hund

Hejsa jeg ville hører om der var nogen herinde der skal af med deres hund eller kender nogen som skal...

Jeg/vi vil meget gerne have hund (igen), og vil derfor hellere hjælpe en hund frem for at købe en fra hvalp, da jeg synes de fortjener en ekstra chance og den vil jeg give hvis det er muligt.....

håber der er noget der vil hjælpe..

hilsen

Martin og louise

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang hund
  • #1   14. aug 2012 kig i markdet i stedet, eller dyrenesbeskyttelse.dk

• #2   14. aug 2012 God ide smiley Men ja du ville nok finde flere hunde ved at kigge i marked her inde eller på andre sider med hunde og på dyrenesbeskyttelse osv smiley

• #3   14. aug 2012 Find den race i ønsker, og så kig på specialklubbens omplaceringsliste.
    Racerne er yderst forskellige, og kun få vil formentlig passe til jer. En hund er ikke bare en hund.

• #4   14. aug 2012 Jeg kunne evt sige at hvis har overskuddet til det, så kan man jo adoptere gadehunde fra fx Rumænien eller Grækenland smiley der kan man da snakke om at give dem en y chance i livet eller evt vores danske internater smiley

• #5   14. aug 2012 Stine V, var det ik en ide at fokusere på alle de hunde der mangler et hjem her i DK før man henter flere hunde hjem fra udlandet? smiley

• #6   14. aug 2012 Love - Nej det synes jeg faktisk ikke smiley der er nogle hunde der mangler et hjem i et andet land, hvorfor skal man ikke kunne hjælpe dem også ? de har det oftest lidt værre end hunde har her i Danmark, og hvis vi alle tænkte på den måde, så ville der jo aldrig blive hjulpet hunde i udlandet...

• #7   14. aug 2012 Siger ikke at man ikke skal hjælpe dem... Synes bare vi burde fokusere på vores egne først smiley Vi har SÅ mange hunde i DK der mangler et godt hjem... Hvorfor få flere hunde til DK der risikerer at ende på markedet igen? (Siger ik at det er det der sker, men alle kan jo ende i en situation hvor man ik længere er i stand til at have hunden) smiley

• #8   14. aug 2012 Desuden hjælper man ingen steder hvis man får en hund fra Grækenland fx. Der bør hjælpes der hvor hundene er.

Men ja, jeg stemmer også klart for specialklubberne eller et internat.

• #9   14. aug 2012 Der er vi så meget forskellige, for vi brude hjælpe andre steder end vores eget land hvis man har overskuddet til det... Det kan jo ikke nytte noget man kun tænker på Danmark, så kommer vi jo ikke videre her i verden, hvis vi ikke hjælper hinanden smiley men som jeg også skrev så var der også internaterne i Danmark man kunne tage på smiley menjeg er ikke i tvivl om at jeg selv vil adoptere fra Portugal når vi her hjemme finder det rigtige hus.. Så kan i sige hvad i vil smiley

• #10   14. aug 2012 Så lad os bare være enige om at være uenige smiley Hehe..

Kommentér på:
ang hund

Annonce