{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

hunde høm høm {{forumTopicSubject}}

øv øv sidder lige og har fået avide at vores stadion måske bliver lukket for hundeadgang. de er træt af at der ligger hunde høm hømmer når de skal spille fodboldt. det kan jeg godt fårstå, men jeg samler altid op. det er så dumt at der er nogle som bare ikke kan finde ud af det, og ødeligge det for andre hunde som har glæde af det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde høm høm
  • #1   2. feb 2008 Sådan er der desværre mange steder - folk samler ikke op efter deres hunde. Der er mange der bruger vores træningsplads til at lufte hunde på, de tror åbenbart at man ikke behøver at samle op i en hundeklub ØV! det er bare træls når nogle IDIOTER ødelægger det for os andre, der troligt samler op efter vovserne

• #2   2. feb 2008 ja det er lige det jeg mener. øv øv

• #3   2. feb 2008 Synes det er vildt irriterende at folk ikke gider samle op...
    Viceværten fik også lige fat på alle beborerne som bor her, forleden for at gøre opmærksom på hundelorte i området...
    Ved ikke hvem det er der ikke samler op, for vi gør ihvertfald.

• #4   2. feb 2008 ja og så tager det kun nogle sekunder, det er så ulækkert at bruge sådan et område til toilet og det er jo hundeejernes skyld- hundene for jo lov til det, er det kommune ejet så kontakt dem så kan de sætte skilte op at man skal samle dem op , så skilte med hunde i snor !!

• #5   2. feb 2008 He he .. jeg har engang stået inde bag mit vindue og set en DAME med sin lille hund komme gående, hunden satte sig uden for vores hus og sk.. - damen stod og kiggede væk, og jeg tog en rask beslutning, smuttede ud af døren med en høm høm pose og gav den smilende til hende med ordene "Du må gerne smide den i vores skaldepand" Damen så sig nødsaget til at samle op, ud fra hendes ansigtsudtryk tror jeg ikke hun plejede at gøre det. Hun lignede en der var ved at brække sig.

• #6   2. feb 2008 Anette: *GGG* godt gjort :o)
    Så ka hun lære det

• #7   2. feb 2008 Ja ikke ? Jeg har ikke set hende gå forbi mit hus siden 'GGG*

• #8   2. feb 2008 ej hvor fedt. det må jeg prøve næste gang jeg ser en der ikke samler op

• #10   2. feb 2008 Hahaha :o)
    Ej kan godt være mange synes det er klamt at samle op.
    Men hvad er mest klamt. At samle op (uden at være i kontakt med lorten da man jo bare stikker hånden ned i posen og tager fat om bæen)
    Eller at træde i en lort?
    Jeg synes det er SÅ klamt at træde i en lort :o(
    Og vildt uretfærdigt at man skal træde i en når man selv samler op.
    Men okay jeg er også en klovn *GG*
    Ser mig ikke altid liiige for...

• #11   2. feb 2008 Anette -Byens Bedste Bordere -

Ha ha ha, super fedt gjort smiley

Til Trådopretter;

Synes at det er uforskammet at folk ikke samler hundens efterladenskaber op sådan et sted. Det går sgu ud over mange mennesker, både sportsfolk og andre hundeejere.

• #12   2. feb 2008 hehe min kone så ud af vinduet her den anden dag og ovre på den anden side af gaden kom der en mand gående med hans hund og hans arm strakt helt ud... i hånden havde han en ordentlig kage hehehe

havde det været mig der var kommet afsted uden pose må jeg nok sige at jeg havde laddet den ligge og så vendt tilbage når hunden var kommet hjem.

• #13   2. feb 2008 Kim: Øøøv hvor hyggeligt *GG*

• #15   3. feb 2008
    Jeg samler også op efter mine hunde.. Med mindre.. de er løbet ind i krat.. hvor jeg ved gud og hver en mand.. tvivler der er et menneske der nogensinde vil sætte sine ben..

Hvis jeg går på en mark.. har jeg altid spurgt markejeren om lov.. og hvis hundene laver en hømhøm om den må blive liggende..
    igen også kun steder jeg ikke regner med andre kommer

Kommentér på:
hunde høm høm

Annonce