{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Har du prøvet at sælge hvalp/e? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker på om man er meget mere knyttet til en hvalp hvis ens tæve kun har fået en - end hvis der havde været et kuld på flere? Hvad er jeres erfaringer omkring at sælge hvalp/ene?

Min Lille Hans flyttede hjemmefra for 2 dage siden og jeg tuder bare og savner ham så meget... Jeg havde taget beslutningen om jeg ikke skulle beholde ham og jeg ved også det er den rigtige beslutning meeennnn kors det gør ondt...

Perle derimod tager det helt fint... hun lå i sofaen og kiggede mens jeg samlede kravlegården sammen og ryddede det hele væk, da jeg så var færdig tog hun lige en runde i lejligheden for ligesom at tjekke (tror jeg)- og siden har hun bare været sig selv. Hun var begyndt at blive lidt træt af ham så jeg tror hun nyder hun ikke behøver holde styr på ham mere...

Det er selvfølgelig også bedre det er mig der er tudefjæs og ikke hende...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du prøvet at sælge hvalp/e?
  • #1   3. feb 2008 Nåhr.... jeg mødte en opdrætter i dyrhandlen i går. Hun havde afleveret hvalpe i december, og fik stadig tårer i øjnene af at tale om det. Hvor er i kære...

  • #2   3. feb 2008 føler med dig ....tror jeg ville ha det HELT lige sådan.....


  • #3   3. feb 2008 Opdrætter?? Uhaaa det bliver jeg aldrig, det er sikkert - Den her tur tager jeg ikke frivilligt en gang til så vil jeg hellere være køberen *S*

  • #4   3. feb 2008 Elin: Tak smiley
    Ja det tror jeg også...


  • #5   3. feb 2008 vi har haft 2 kuld, godt nok nogle store nogle på 11 og 9 hvalpe men hver og en gjorde så ondt at skulle af med, derfor er det også utroligt viktig for os at hvalpe køberne holder kontakt med os.
    jeg tror den dag det ikke gør ondt at skulle af med en hvalp skal man ikke have kuld, for så har man ikke haft den kontakt til dem som man skal.
    men selvfølge hjælper det når man får billeder og mail fra hvalpe køberne så man kan følge med stadig smiley


  • #6   3. feb 2008 Christina: Det er nok rigtigt hvad du skriver om kontakten til hvalpen/e ...

    Han skulle blive oprettet herinde og de skriver også til mig og DET glæder jeg mig til *S*


  • #7   3. feb 2008 Jeg har ikke prøvet det med hundehvalpe, men med kaninunger, der er hårdt og jeg føler med dig

  • #8   3. feb 2008 Sif .A. Ja vi har også nogle stykker af vores her inde smiley

  • #9   3. feb 2008 Uha....derfor skal jeg ikke have hvalpe...jeg kommer aldrig af med dem *s*

  • #10   3. feb 2008 vi fik 4 hvalpe for 1 år siden,vi solgte hvalpe til nogle kanon mennesker,men de var også nøje udvalgte og kom og fulgte deres hund, og vi lærte også dem at kende,vi har stadig kontakt med dem og så beholdt vi selv en hvalp,så vi var ikke kede af det da de andre blev hentet.Vores mening med at få hvalpe var i øvrigt,at vi så ville beholde en af "vores egen avl",og det fungerede fint.

  • #12   3. feb 2008 jeg har ikke prøvet kun at have en hvalp, så ved ikke om bindingen bliver ekstra stor, men det kunne jeg da godt forestille mig at den gør.

    Det sværeste øjeblik for mig er når jeg aflevere vapsen den sidste gang og ved nu går de med den, så kan jeg næsten ikke slippe.

    jeg tager dem op og giver dem et knus og det er så når jeg rækker hvalpen over til den nye familie, der er lidt lim på fingrene. (nej nej nej - den bliver her hos mig)

    men håber jeg ved de får et godt hjem og vi holder også kontakten og om 2 måneder har vi vores årlige kenneltræf og tilmeldingerne ser begyndt at strømme ind, dejligt


  • #13   3. feb 2008 Tusind tak for jeres støtte, det varmer - for det er virkelig hårdt. Jeg havde i min vildeste fantasi ikke forestillet mig hvor hårdt, når jeg nu godt ved indeni at jeg har taget den rigtige beslutning. - Men ikke flere kuld her, medmindre jeg kan beholde den/de hvalpe der måtte komme.

    Jeg tror også på jeg ved at jeg har fundet den rigtige familie til ham ,ellers havde de heller ikke fået ham med. - Jeg havde da også efterhånden fået afvist nogle stykker inde de rigtige kom.


  • #15   3. feb 2008 Pia,jeg kan kun give dig ret i at det er noget helt specielt at beholde en af sine egne hvalpe,han var den 1. der blev født,han var den første der lå på min hånd,og han er den eneste fødsel vi ik filmet lige fra han kom ud af sin mor---og jo,han er noget helt specielt.

  • #16   3. feb 2008 ja jeg har solgt hvalpe men det var ikke svært at tage afsked med dem da jeg ved de har fået et super godt hjem alle sammen

Kommentér på:
Har du prøvet at sælge hvalp/e?

Annonce