Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Louis vuitton halsbånd og line
  • #1   7. feb 2008 der er et halsbånd i annonserne! spørg da hende:)

• #2   7. feb 2008 Hej
    De har kun en model i LV de fås i 3 størrelser og jeg kan sige målene på det mellem er 45 cm langt og 2 cm bredt og det store er 61 cm langt og 3 cm bredt ,
    Har lige købt det store og gav 1350 kr mener jeg gav ca 1000 mindre for der mellem i sin tid.
    Snoren koster også omkring de 1350 men den er ikke så stærk i det , hvis du har en stor hund.
    Håber du kan bruge dette smiley

• #3   7. feb 2008 Øhhh... stakkels mine hunde..... de har kun halsbånd til kr. 59.-...... og linen kostede kr. 79.-.... bare de ikke får et traume.....

• #4   7. feb 2008 øh, bare sådan af nysgerrighed, hvorfor giver i så mange penge for halsbånd og liner, når de, som du skriver endda ikke er så stærke. Dette er venligt ment, men jeg forstår det ikke.
    Jeg lavede indtil i år halsbånd og line til omkring 4oo kr pr. del i super kvalitet og med stor holdbarhed. Halsbånd som dækkede over to nakkehvirvel, bløde og lækre foret med svineskind. Når folk hørte prisen korsede de sig, men selvfølgelig stod der også kun Dagmarhus og ikke LV

• #5   7. feb 2008 Ja , Danmark og janteloven

• #6   8. feb 2008 nej, nej, det har ikke noget at gøre med Danmark og Janteloven, og jeg syntes heller ikke folk er "tosser" fordi de køber LV. Jeg undrer mig bare over, at man foretrækker mærkevarer frem for kvalitet. Jeg har også set og repareret mange LV tasker i mit værksted, og det er altså ikke kvalitet man for får pengene.
    Men det er godt vi er forskellige og vores forskellighed skal vi ha` lov at ha`.

• #7   8. feb 2008 man kan da bare købe kenjan.. he he.. så får man både kvalitet og mærke for pengene.... griner

Kommentér på:
Louis vuitton halsbånd og line

Annonce