{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

tænder helt af.. {{forumTopicSubject}}

Balder går helt amok hvis vores nabos hund er ude i haven og vi går forbi.. Det skal lige siges at den gøer meget og Balder har aldrig hilst eller set den... Men det Balder gør er at gø som en besat, når den anden også gøer, og han er næsten ikke til at komme i kontakt med..

Går vi forbi andre hunde som gøer er der ikke noget,
for det meste piver han bare


Nogle der har et godt bud på hvorfor han opfører sig sådan..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tænder helt af..
  • #1   8. feb 2008 Usikkerhed vil jeg gætte på

  • #2   8. feb 2008 Hvordan usikkerhed, kan han hører noget i dens gøen eller hvad... Der går ca. 5-10 min før han er nede på jorden igen bagefter...

    Det er brand irriterende at starte en gåtur på den måde..



  • #3   8. feb 2008 Har du mulighed for at gå en anden vej ?

    Jamen usikkerhed på hvad den anden hund har af hensigter og måske usikkerhed på om du er i stand til at forsvare ham...
    Som sagt er det bedste forsvar et angreb....


  • #4   8. feb 2008 Bare det at vi er udenfor og han kan høre den er nok...
    Er bare ved at være så træt af den hund, samtidig har jeg ondt af den, da den aldrig oplever andet end haven...

    Men tror at du har ret i at det er usikkerhed, for han flyver frem når det er... Sådan opfører han sig kun overfor den...

    Det skal dog siges at vi godt kan fange hans opmærksomhed når vi er i haven, men der har vi også våben nr 1 - Frisbeen;-))


  • #5   8. feb 2008 ka du ik bruge frisbeen som beløning,når han går pæmt og du har kontakt med ham...give ham den i munden,behøver jo ik at kaste den

  • #6   8. feb 2008 Laila P

    Ja så langt havde jeg ikke tænkt, men helt sikkert en god idé - Nu kan den også bruges som en slags trækketorv, da den er lavet soft skum..
    Så det skal da helt klart prøves;-))


Kommentér på:
tænder helt af..

Annonce