{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

At tage afsked... - {{forumTopicSubject}}

Jeg har de sidste mange måneder haft tanken om at Futte skulle flytte herfra -

Sagen er den - at jeg i sommers blev bidt - og Thor i den anledning - blev SMURT ind i mit blod - hjemme igen fra hospitalet ville jeg tage Thor og give ham et bad - han var rød og klistret hele vejen henover ryggen og på hele den ene side, - ( jeg havde hængt fast i hans halsbånd, mens blodet løb ud af armen - )

Jeg tager både Futte og Thor og vil have dem indenfor, - men det går slet ikke - Futte lugter til Thor - kigger på mig - lugter til Thor - og springer så på ham - og siden har han ik ku tåle synet af Thor - Jeg har holdt dem adskilt - men denne ene gang - og en anden gang - hvor x manden sku passe dem og glemte de nye retningslinjer, har Futte været på Thor - Thor gør alt for ikke at ville slås - men Futte kaster bare rundt med ham -

Alt dette har gjort at Futte bruger mere tid i sin løbegård end jeg kan leve med - ( han er vant til at løbe frit )
Egentlig trives han godt i sin gård - selv med åben låge finder man ham oftest derinde - da det er HANS hjem - og hans slot...

Men i min verden er det ikke det optimale hundeliv - så beslutningen er taget -

Og nu er den rette nye ejer fundet - de er igang med at gøre klar til at hente Futte hjem -
Heldigvis er det en ven af nogle gode venner - og Futte vil også blive brugt rent arbejdsmæssigt - samt leve som familiehund - med mulighed for at komme ud -
Og når de skal på ferie kommer Futte HJEM - ( her ) og bliver passet -

Bare tanken om ikke at have ham her til hverdag trækker tårer -

Men nogengange skal man tage valg på hundens præmisser og ikke udfra egne egoistike ønsker - selvom det gør skide ondt at erkende -

DAMN hvor er disse dage slemme - og hvor jeg hader ik at skulle leve med mit hjertebarn mere -

ØV ØV ØV...

Julie ;O(


Kommentarer på:  At tage afsked... -
Kommentér på:
At tage afsked... -

Annonce