{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Så hårdt at tage afsked... {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare nødt til at komme ud med det her...

Jeg står og skal sige farvel til "mine" børn imorgen i den børnehave jeg arbejder i.. Jeg har bare ikke lavet andet end at tude lige siden jeg fik fri idag.. Havde slet ikke troet at det ville blive så mega hårdt men er det virkelig..
Især en dreng er blevet min lille engel. Han er blot 3 år men mener alligevel vi er soulmates (nej ved han jo ikke hva betyder men er alligevel smiley )..
Idag skulle jeg forklare ham at jeg stopper imorgen også sagde han "Ise jeg flytter bare med dig i den nye børnehave fordi du min" også var jeg bare lige ved at græde... Det at vide at jeg ved jeg vil kunne huske ham resten af mit liv men at han vil glemme mig er bare så hårdt.. + alle mine storebørn der skal i skole til sommer, er så hårdt ikke at kunne være der til at sende dem afsted....

Jeg har rigtig meget behov for nogle gode råd til at komme igennem dagen imorgen fordi den bliver bare hård...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så hårdt at tage afsked...
  • #1   12. feb 2009 kan kun "trøste" dig med at det er lige så hårdt som forældre - når ens børn vokser og skal videre - feks dagplejen er jo halvdelen af deres liv - og når så de skal i børnehave og skal "glemme" dagplejen - det har været med tårer i øjnene hvergang mine er flyttet videre .....
    Glæd dig over at børnene ikk tar det så hårdt, selvfølgelig savner de, men deres verden er så hurtigt videre ....
    Og din lille " soulmate" det er langt fra sikkert han glemmer dig, jeg har aldrig glemt min "manne" smiley
    Ta dagen i morgen som den kommer - de små må gerne se du er ked - forklar dem det er fordi du vil savne dem - sæt dem ned og be dem tegne en tegning til dig - af barnet og dig, og gå så hjem med ro i sindet, sæt dig og tud imens du putter tegningerne i en mappe , som du kan se på hver gang du har lyst .....
    Pøj pøj med det . hilsen Betina


  • #2   12. feb 2009 Kan kun forestille mig hvor hårdt det må være som forældre når ens små pus bliver store smiley
    Tak for din besked vil jeg helt klart gøre...


  • #3   12. feb 2009 Åh bare der arbejder en som dig der hvor lille Anabell skal passes når den tid kommer :o) Du har jo givet børnene en masse i den tid du har været der og det er der ingen der kan tage fra dem igen :o)

  • #4   12. feb 2009 Charlotte H

    Nej ved jeg godt at jeg har, og de har virkelig givet mig mindst lige så meget igen alle sammen fordi de har været mine første børn så det har været ekstra specielt ....
    Men tak for din besked.. :')


  • #5   12. feb 2009 Du lyder som "Anja" var for min Oliver,da han var 3 1/2..

    De 2 kunne bare sammen og hun havde bare så godt et tag på ham,når han sommetider var dybt ulykkelig,over at skulle være i børnehave..

    Anja skulle flytte til bussen, i børnehaven.. Det tog hårdt på Oliver,men han kunne dog stadig se hende med mellemrum..

    Nu skal Oliver i bussen og der kommer han til at være sammen med Anja igen.. Hvilket både glæder ham,men osse mig..

    Hun er en kanon person i hendes job smiley

    Så børn glemmer ikke bare lige og " din" lille gut,vil osse savne dig..

    Som en siger,vær naturlig og hyg dig,denne sidste dag.. De vil komme til at savne dig,som du vil savne dem..

    Ta evt billeder af jer alle,så har du et og de har et til at hænge op


Kommentér på:
Så hårdt at tage afsked...

Annonce