{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sat mit IkeaPax skab op 1.500 kr.
  • Opsætning af et lille halvtag 3.099 kr.
  • Støvsugning / fejning af loftarealer 2.500 kr.
  • Bortskaffelse af klaver, bornholmerur, stor massiv træ kommodechatol 2.249 kr.
  • Service gasfyr 2.260 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor hedder din hund netop det
  • #2   14. feb 2008 Avleren havde valgt Panda, og jeg besluttede at beholde det, da jeg fandt at det passede på herren

• #3   14. feb 2008 Figaro hedder figaro fordi det er min far han bor hos, der har hundene altid hedder noget man forbindet med opera -

de andre hedder faktisk deres stamtavlenavn, det er nemmest smiley

• #4   14. feb 2008 Min kæreste og jeg havde snakket om Nala eller shiva - shiva synes jeg var for brugt - så det blev nala fordi jeg ikke havde hørt om andre hunde der hed det - så troede jo det var helt specielt..

indtil jeg kom herind, og søgte på NALA !
    KORS I HYTTEN der er mange der hedder Nala smiley
    Hun hed oprindeligt Minnie - men jeg bliver kaldt Mini, og derfor ville det være for besværligt smiley

• #5   14. feb 2008 Eddie har vi fra serien Fraiser, der er er hund der hedder Eddie, det er godt nok en Parson, men den er så sød den i serien derfor hedder han det.

Vores den nye vi ska hente imorgen, hun ska hedde Jackie. Efter Jacqline Kennedy, hun blev kaldt Jackie.
    Kan godt li navnet Jackie, til en tæve hund.

• #6   14. feb 2008 Mario fordi det stod på stamtavlen... jeg pressede elleres meget for Amigo.. men det ville min kæreste ikke gå med til smiley

• #8   14. feb 2008 Kessler er jo en boxer, så det siger jo mere eller mindre sig selv hvorfor han hedder det ;o)

• #9   14. feb 2008 Vores har nordiske navne, fordi det er en slags vikingehund.

• #11   14. feb 2008 Zubin - fordi han hedder bequitas zubin fra opdrætter
    Nemo . fordi han har alt for langt et navn fra opdrætter , og fordi jeg synes det var pænt :o)
    Bonny - fordi jeg altid har sagt at jeg ville ha en rød langhåret han hund der hed Bonny , er vokset op med 2 røde collie hanner der begge hed Bonny , så det er vel nærmest en tration :o))

• #12   14. feb 2008 Melvin hedder det han hedder, da han er en lille særling og det simpelthen ikke kunne være anderledes! smiley

• #13   14. feb 2008 Vi ville have et navn der passede til hunden- så det blev Anton. Det skulle være nemt og med 2 stavelser.

• #14   14. feb 2008 ..........Det står på stamtavlen..........

• #15   14. feb 2008 Zeus er en omplacerings hund, og hed Hamlet, vi hentede ham på sjælland, og det er måske nemt for dem at sige Hamlet, men her i nordjylland er det meget svært, og lyder helt forkert i vores øre.og så ja det blev Zeus da vi syntes det var nemt. Fie vores anden hund hed Fie da vi fik hende, men det var der ikke problemer med at udtale.

• #16   14. feb 2008 Nova hedder Nova fordi hun er opkaldt efter en eksploderende stjerne der kaldes en SUPER NOVA, og med det navn kunne vi jo kun nå vores mål, og det har vi gjort;-)

• #17   14. feb 2008 Vi havde tre navne at vælge imellem og kunne ikke bestemme os.. :0) Molly, Chili eller Bella.. Min bedste veninde fik lov at vælge.. :0) Det er jo hendes gudmor.. :0)

• #18   14. feb 2008 Min søn kom mere eller mindre frem til Sakki fordi, han er sort....SAlmiaKKI...
    Jeg synes det var godt, da han osse er temmelig hurtig...kawa-sakki ;O)

• #19   14. feb 2008 Bufas, fordi han hed det fra kuldets start...
    Groggy fordi jeg er lidt skør, og det var tæt på Ugly (min livs hund)
    Og Pumba fordi han mindede om det store tykke vortesvin fra løvernes konge.

• #20   14. feb 2008 Det er kennelen der har givet hunden navnet, så det har jeg det fint med.

Jeg ændre ikke navnet, det der står på stamtavlem bliver hunden kald.
    så enkelt er det.

• #21   14. feb 2008 Flica hed Flica da jeg fik hende da hun var knap 2 år gammel - hun er døbt af nogle hesteglade piger der hvor hun boede før sååå... Jeg har dog valgt at undelade k'et for er fjerne det værste heste-præg... ;o)
    Cody hed også Cody da jeg fik ham da han var 7 år...
    Chivas hedder Chivas fordi jeg en gang kendte en super flot grå Tervueren og der ved også blev ret glad for navnet :o)
    Gaia hedder Gaia fordi hendes stambogs navn skulle starte med G og jeg ville gerne have en hund der for en gangs skyld blev kladt det samme som den hedder på stambogen så hun kom til at hedde: Great Gaia of Spyro's legacy - kaldet Gaia... :o)

• #24   14. feb 2008 Babett -
    Syntes dælme godt nok det kommer an på HVAD hunden hedder på stambogen om jeg vil kalde den det!! ;o)
    Flica hedder Jomsborg's Brynhild på stambogen og jeg vil godt nok ikke stå og klade "Bryyynhild"... :o)
    Cody hedder Gefion's Nebulias, det syntes jeg heller ikke rigtig lige er til at sige...
    Og Chivas hedder Painted Magic Coleman Gray og sjovt nok syntes jeg heller ikke lige jeg har lyst til at stå og kalde "Coooleman Graaayy"... :o))

• #26   14. feb 2008 Fonzie har sit stambogs narvn i brug.

Addi heder Addi fordi hun på tavlen heder Adina og opdrætter havde en hund der hed Dina og de to kunne ikke skelne hvem der var hvem og så blev Addi kaldt Addi og vi har så bare valgt at bvruge det navn.

Asta er opkaldt efter hendes farmor!

• #27   14. feb 2008 Dét forstår jeg da ikke anne ! *GGG*
    Sakki hedder Aalto - GRIMT ganske enkelt...

• #29   14. feb 2008 Joey er opkaldt efter ham fra venner =) How are you doing

• #30   14. feb 2008 Sikke en underholdende tråd (o;

Min Fie blevopkaldt efter sin mor, da opdrætter gerne ville have en tæve i kuldet opkaldt efter moderen(o: Der var så 2 tæver uden navn, så jeg havde bella eller Fie at vælge mellem - og jeg tog så den nye Fie (o;

Min Luka hedder rigtigt Bayogi Gilli - Men jeg var på jagt efter en Luka (Efter sangen "My name is Lucca" (o;)
    Så jeg døbte hende da hun var 5 uger (o;

• #31   14. feb 2008 Aiya hedder bare Aiya fordi jeg syntes det var et flot og specielt navn.. Hun er den eneste på HG der hedder det.. :o)

• #32   14. feb 2008 Afhængi: hehe tror faktisk der er en fra Addi´s kuld der heder det... (altså en søster til Addi)

• #33   14. feb 2008 Fordi Michael tit gik og sagde "upsydaisy" *GG*

• #34   14. feb 2008 Fordi Kiwi er min yndlingsfrugt

• #37   14. feb 2008 Min gamle pige-lap der var helt sort hed Snowie, fordi vi hentede hende i en snestorm.

• #38   14. feb 2008 Kennel Wøkks: Okay.. Jamen hun er ihvertfald den eneste herinde :o)

• #39   14. feb 2008 Cassius hedder Cassius fordi vi en sensommerdag skule beslutte os for et navn med C... Og efter at have vredet hjernen i umindeligetider, hjalp udsigten til en monsterstor softice ved den Sydfynske østkyst til at finde et passende navn..

Det er dog ikke det mest praktiske hundenavn. Få kan finde ud af at udtale det, endsige stave det. Og navne, der ender på S er ikke så nemme at udtale i en fart.

Vores gamle hund hed Meck - det var et hamrende godt navn, der virkelig kunne laves mange afarter af. Det fik han fordi jeg tidligere havde set en kanonlækker schæfer i "hund og hund imellem" i fjerneren...

• #40   14. feb 2008 Bella - fordi hun er en lille smuksak (bella - smuk på italiensk) og så er det et godt kort navn...

Hun hed opr. Cleo efter sin mor - men min gamle kat hed Cleo - så jeg ville ikke ha at hun skulle hedde det... det er et kattenavn i min verden... smiley

• #41   14. feb 2008 Vores nye lille tyksak-med fed nakke...Deraf navnet: Tyson..

• #42   14. feb 2008 Costa hedder vores fordi vi syntes det er et dejligt specielt græsk navn - som vi ikke har hørt andre hunde hedder - vi ville have noget specielt til vores specielle bassedreng smiley

• #44   14. feb 2008 Oskar hed Oskar da jeg hentede ham..
    Julie har min far valgt og det er hendes stamtavle navn.

Tja, mine nuværende hedder som de hedder fordi min første dværgtæve blev navngivet Tikki af min eks, og da hendes hjemmeblivende datter af første kuld,Thea, så endte med at hedde Thea (hun lystrede på thea - en af de andre tæver i kuldet hed A'thea og hun kom altså på det navn), ja så skal de andre jo også starte med T!

Tempo Hedder tempo fordi der altid er FULD skrue på! Han har et LANGT besværligt stambogsnavn

Tarzan - hedder Bioccolo på stamtavlen, det betyder FNUG på italiensk- han var den mindste i kuldet og da han så endte med at blive hjemme og blive en stor farlig snakkende krabat - JA så blev han til en Tarzan smiley (han hedder dog stadig FNUG når han ikk kan høre)

Tazhia - tja hun hedder Elenna på stamtavlen, men når nu alle de andre hedder noget med T så skulle hun da også, det er en sammentrækning/blanding af Thea, Tikki og Tarzan

• #45   14. feb 2008 Mine hunde hedder alle noget fra deres stambog.
    Solfari´s Populus Pei Pei "Pei Pei"
    Maliway Wildnwindy "Windy"
    Kojima´s Excellent Exit "Exit" (eget opdræt så jeg er selv skyld i hans navn)
    Maliway Mama Pacha "Pascha"
    Og så er der min datters hund fra mit opdræt
    Kojima´s Amazing Crazy Phantom "Crazy" Han er fra mit A kuld - min datter ville have han skulle hedde Crazy og en af hannerne skulle opkaldes efter farmand - derfor det lidt kringlede navn.
    Mit næste kuld bliver et F kuld, og da Crazy skal være far til det, skal en af han hvalpene hedde noget med Phantom (det udtales heldigvis som Fantom) Det vil være den femte i rækken af Phantom hunde i lige linie, Så Kojima´s Fifth Phantom

• #46   14. feb 2008 Tja min hund hedder Happy, og så behøver jeg vist ik sige mer:o)

• #47   14. feb 2008 Jana stod på tavlen - og vi havde vredet hjernerne uger for inden uden at finde på noget, så hvorfor ikke bare tage det dejlige navn hun nu havde smiley

• #48   14. feb 2008 Min bliver kaldt Ludwig, fordi det gjorde min venindes gamle hund.. smiley
    Men han hedder rigtig Fulton Von Moisen of Hakuna Matata smiley

• #49   14. feb 2008 Vores gamle hund hedder Kawa efter mc`en Kawazaki...
    Vores doberpige hedder Cato ligesom kineseren fra den lyserøde panter....

• #50   15. feb 2008 Vores Kooiker hedder bailey, fordi han ører var bailey-farvet da han var helt lille, og så er vi begge bartendere, så vi sys det var lidt sjovt...

vi har allerede planlagt at vores næste skal hedde Kaluha også ligesom sprutten:-)

• #51   15. feb 2008 jesse... hed oprindeligt zorro, men syns bestemt ikke det passede til ham, så han blev lynhurtigt omdøbt til Jesse James da han hurtigt viste sig at være en rigtig bandit.

Dalton- skulle selvfølgelig hedde noget fra det vilde vest ligesom sin storebror... og fordi han så lang, kluntet og fjollet er det nu Avarell Dalton (ham den fjogede af dalton brødrene)

• #52   15. feb 2008 Enzo hed Calvin

Men vi ville gerne finde på vores eget.
    Vi ledte efter et navn på to stavelser, med s lyd og o i enden, da dette skulle være nemmest for hunde at høre og lystre....

Jeg forslog Kenzo. Det ville kæresten ikke da det er et parfume mærke... Så han forslog Enzo, som Enzo Ferrari, og det ku mor her lide.. En lille fartdjævel smiley

• #53   15. feb 2008 Gilbert hed Gilbert på stamtavlen, og det passede bare til ham..

Binka er opkaldt efter en stor fed blå tegneseriskat :o)

• #54   15. feb 2008 Han hed det, da vi købte ham et halvt år gammel. Havde vil selv skulle bestemme, havde han heddet Pluto. Har har ørerne, ha ha...... og halen.....

• #55   15. feb 2008 hi hi herlig læsning

Laika fik sit navn i bilen på vej hjem fra Holsted da vi hentede hende - vores datter sad på bagsædet og snakkede om navne - og de havde haft noget om rumrejser i skolen - så sagde hun : mor hun skal da hedde Laika, som den første hund i rummet - og sådan blev det

• #56   15. feb 2008 Tirith er opkaldt efter Kongernes By i Ringenes Herre 3, der hedder Minas Tirith. Jeg synes det var så fint et navn og jeg har ikke hørt det før.

• #57   15. feb 2008 Dejlig læsning og spændende historier smiley

Kommentér på:
Hvor hedder din hund netop det

Annonce