519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Renlig om natten? Renlig om natten?

Min lille hund leia er gost 3½ måned og er renlig om dagen , hun er dygtigt og kommer og gør tegn når hun skal ud.
men om natten er hun ude i køkkenet fordi hun ikke er renlig om natten , vi ligger en avis ved døren som hun tisser på. men hvad kan jeg ellers gøre for hun bliver renlig om natten ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlig om natten?
  • #1   15. feb 2008 Enig med Line. Op om natten og luft hende :o)

• #2   15. feb 2008 Det er grunden til at mine hunde sover i sengen som hvalpe:-) Så har jeg nemlig mere tjek på hvornår de skal tisse og de er MEGET hurtigere renlige:-))

• #3   15. feb 2008 Jeps - I er nødt til at stå op. En hvalp i den alder kan slet ikke holde sig i 7-8 timer. Vi har altid haft hvalpene i deres kurv ved siden af sengen, og så med aviser foran - og med en børnespærring for enden af sengen.

Når hvalpen så vågner og begynder at trisse rundt på aviserne, så er det op med det samme - hvalpen under armen - ud og tisse - rose, rose - og så skynder man sig sammen ind og sove igen smiley

• #5   15. feb 2008 Hehe okay , det ville jeg prøve .. sover bare som en sten om natten og hører ingen ting . men vil prøve smiley tak alle sammen

• #6   15. feb 2008 Jeg mener at Lotus har tisset indendørs 2 gange og skidt inde en gang. Hun var renlig i løbet af få dage og det har mange af mine hunde været. MEN det er et 24 timers job:-)) Og ingen HG i den periode, for man bliver ALT for tit afbrudt......*GG*

• #7   15. feb 2008 Nu er det jo en hvalp og hendes blære er ikke ret stor endnu, så det er bestemt ikke unormalt at hun ikke kan holde sig om natten..

Syntes du skal kigge på min hjemmeside: www.hotdog.minisite.dk under problemstillinger - renlighed..

Det burde kunne hjælpe dig..

• #10   15. feb 2008 Hvis man kan komme til det, så vend hvalpen på ryggen imens man bærer den ud. En hvalp vil gøre ALT for ikke at tisse på sig selv. Når mine hvalpe har "været klar til at tisse", har jeg skyndt mig at tage dem op, vende dem på ryggen og ud med dem med det samme:-)

• #11   15. feb 2008 Hvis det er fordi du sover så tungt at du ikke høre hvis den bare begynder at gå rundt om natten, så kunne det evt. være en ide at have den i et bur ved siden af sengen det første stykke tid, hvalpe/hunde vil meget nødigt gøre "det" i deres egen hule så hvis den er i bur vil jeg næsten garantere at den nok skal sige til så du vågner... :o)
    Og ellers ja, stille vækkeuret og gå ud med den 1 - 2 gange om natten... :o)

• #13   15. feb 2008 Vores hunde har adgang til vandet 24 timer i døgnet og har det også som hvalpe. JEG mener lige så meget at det handler om konsekvans. Ofte har man ikke "lige tid" til at holde øje med hvalpen og man vågner ikke om natten. Så går det galt. Når vi har hvalp her i huset, er vi på den 24 timer i døgnet. HVIS jeg står og laver mad, lader jeg hellere maden brænde på end at lade hunden tisse på gulvet. Og vi bruger ikke aviser:-))

• #15   15. feb 2008 Stina&Freysen-Stor hund, Endnu større personlighed . -
    Hvis det bare er en pude der ligger på gulvet er det lidt noget andet end når det er inde i et bur hvor hunden er lukket inde, langt de færreste har lyst til at tisse eller det der er værre der hvor de skal sove og ikke har nogen mulighed for at komme væk fra det, derfor vil de sige til når de skal ud... Når jeg selv har hvalp sover den altid i et bur ved siden af sengen - eller jeg sover på en madres ved siden af buret det første stykke tid, for jeg sover nemlig også meget tungt om natten, men når de er i bur siger de altid til... :o)

• #16   15. feb 2008 A;h:

Nope.....Og hvad så om de tisser på gulvet ind imellem? Hvis man har SÅ sarte gulve, kan man jo slet ikke ha`hund alligevel:-))

• #18   15. feb 2008 Hvis ikke man kan høre det, hvorfor søren så ikke sætte vækkeuret til at ringe?

Det gjorde jeg, så var jeg sikker på Diva kom ud for at tisse og hun har aldrig haft et eneste uheld om natten og var lynhurtigt helt renlig.
    Det er da lidt hårdt ja, men sådan er det med små babyer i huset smiley

• #20   15. feb 2008 Ja, som Kirsten L skriver. Jeg stod op kl. 03.00 og gik ud med den. Og i går nat, luftede jeg den kl. 05.00 , så det går mere og mere frem ad. Men det er altså en go' måde at få den renlig på. smiley så held og lykke !.. det er hårdt at have en hvalp..! hha

• #21   15. feb 2008 Canisport:
    Netop derfor har mine hvalpe altid sovet i sengen. Så snart de blev lidt urolige, var det bare OP af sengen, i badekåbe og sko parat ved døren og så ud i haven. Mine hvalpe har ALDRIG haft uheld om natten:-)

• #23   15. feb 2008 Canisport:

Normalt sover jeg BESTEMT ikke let. Dog er der 2 ting, som kan gøre at jeg sover let:
    1: Vi har en hvalp i sengen, som skal ud og tisse
    2: Jeg skal åbne den SFO hvor jeg arbejder.
    Ellers kan det tordne og lyne rundt om ørene på mig, jeg sover!!.......*GGGGGGG*

• #24   15. feb 2008 Hvis man sover meget tungt, tager det ca. 10 sekunder at sætte sit vækkerur til at ringe om natten, værre er det altså ikke smiley

Jeg gik ud sidste gang kl 24-00.30 og så igen kl 3 og så igen kl 6 det første laaange stykke tid - også selvom hun ikke viste tegn når uret ringede, men hun tissede nu hver gang alligevel.
    Og ingen uheld for os.

Kommentér på:
Renlig om natten?

Annonce