Renlig om natten Renlig om natten
God formiddag
Jeg er snart ved at være fortvivlet og frustreret omkring, om min Chihuahua hanhvalp på 4. mdr. nogensinde bliver renlig om natten. Jeg synes jeg gør alt, hvad jeg kan for at han ikke skal lave noget om natten:
Hans sidste måltid på dagen er omkring kl 18.00. Jeg lufter ham lige inden vi går i seng. Lufter ham som regel mindst én gang om natten, hvis jeg hører han går rundt. Endvidere tager min kæreste ham med ud ca. kl halv syv.
På trods af dette har han et eller flere uheld stort set hver nat
Har I nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre? (Udover at have tålmodighed naturligvis :)) Og er der noget jeg gør forkert?
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.731
Drikke han meget vand om aftenen?
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 262
aug 2009
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 651
Det virker ihvertfald her på den hvalp jeg har på 6mdr der er 100% renlig om dagen men godt kan finde på at luske rundt og tisse om natten hvis han ikke kun er i rummet hos os.
aug 2009
Han er jo en lille hund og kan hoppe rimelig lydløst ned fra sengen, så det er ikke altid jeg hører når han lusker rundt desværre.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
At din chi hopper ned fra sengen i en alder af fire måneder, er ikke så særlig smart- alt afhæning af hvor høj din seng er. Chier har det med at brække benene....................
Renlig om natten