428 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Renlig om natten Renlig om natten

God formiddag smiley
Jeg er snart ved at være fortvivlet og frustreret omkring, om min Chihuahua hanhvalp på 4. mdr. nogensinde bliver renlig om natten. Jeg synes jeg gør alt, hvad jeg kan for at han ikke skal lave noget om natten:

Hans sidste måltid på dagen er omkring kl 18.00. Jeg lufter ham lige inden vi går i seng. Lufter ham som regel mindst én gang om natten, hvis jeg hører han går rundt. Endvidere tager min kæreste ham med ud ca. kl halv syv.

På trods af dette har han et eller flere uheld stort set hver nat smiley

Har I nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre? (Udover at have tålmodighed naturligvis :)) Og er der noget jeg gør forkert?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlig om natten
  • #1   6. jan 2011 Hvornår lufter du ham inden du gå i seng? Altså hvad klokkeslæt?
    Drikke han meget vand om aftenen?

• #2   6. jan 2011 Ja der er nok desværre ikke andet for smiley Havde bare hørt, at de begynder at kunne holde sig længere, når de er omkring 4 mdr. Han er måske bare lidt langsommere.

• #3   6. jan 2011 Jeg lufter ham lige inden vi går i seng. Det er vel oftest omkring kl 22.30 vil jeg tro. Han har vand til at stå der hvor vi sover. Nogle gange drikker han inden vi skal sove. Det er måske en dum ide, men han har uheld uanset om han drikker inden han skal sove eller ej desværre.

• #4   6. jan 2011 Lukker du døren så han kun er i rummet hos dig? Så kan du nemlig hurtigere tage ham i at gå rundt for at finde et sted at tisse og nå at få ham ud.
    Det virker ihvertfald her på den hvalp jeg har på 6mdr der er 100% renlig om dagen men godt kan finde på at luske rundt og tisse om natten hvis han ikke kun er i rummet hos os.

• #5   6. jan 2011 Vufferne: Nej han har mulighed for at gå nedenunder også. Og det har jeg også tænkt på måske er en dum ide. Han gør det dog oftest, der hvor jeg sover.
    Han er jo en lille hund og kan hoppe rimelig lydløst ned fra sengen, så det er ikke altid jeg hører når han lusker rundt desværre.

• #6   6. jan 2011 Tja, alle mine er blevet meget hurtige renlige- både om natten og om dagen. Jeg ville i en periode sætte vækkeuret til at ringe hver anden time og så tag hvalpen med udenfor- også selvom den ikke viser tegn på at den er trængende. Ugen efter sætter du så uret til at ringe hver 3. time og så fremdeles.
    At din chi hopper ned fra sengen i en alder af fire måneder, er ikke så særlig smart- alt afhæning af hvor høj din seng er. Chier har det med at brække benene....................

Kommentér på:
Renlig om natten

Annonce