{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Hvorfor stemmer DU ud ? {{forumTopicSubject}}


Vi har alle forskellellige holdninger til, hvornår vores grænse er overskredet.. Men hvornår er den overskredet i et omfang, så det er nødvendigt at stemme ud ??

Jeg for mit vedkommende, har stemt ud ca. 5 x.. sikkert fordi jeg ikke har været så længe herinde !

Een x, da der var en person, som i mine termer utilstedeligt og usandt fortalte div. "historier", der ikke var velbegrundede, ang en persons hundehold, samt dette faktum at, den videre dialog tydeligt viste, at argumentationen også ang. andre situationer var baseret på løgne..

De andre X har jeg konsekvent gjort det, når det er blevet opdaget og er bevist at der er en fake hund..

Ovenstående forklaringer er ikke skrevet for at retfærdiggøre mig, men for at forklare hvor min grænse går !


Hvor går jeres ?

Er det ved "ophedet" sprogbrug ?

Eller er det ved uenigheder ?

Er det fordi man føler sig personlligt ramt, ved uenigheder ?

Er det fordi at voldsomt sprogbrug, gør at der bliver focuseret mere på ORD end MENINGEN bag...?

Der er flere herinde, som i mine termer taler med deres "følelser", og om ikke andet, er det vel også naturligt nok, grunden til diverse debatindlæg.. ?
Men jeg mener nu at mellem alle disse følelses-udbrud, ligger der holdninger og meninger bag, osm er værd at tage med..! Uenigheder i sprog eller ej !

Som jeg har skrevet tidligere er tråde, hvor der er voldsomme meningsudvekslinger, netop disse tråde hvor JEG har lært mest om hunde.. !!
Der er synsvinkler og argumenter jeg aller selv havde tænkt på.. ! *ss*

Ikke mindst har jeg selv ændret holdning til forskellige situationer, ang. min hund og måske allerbedst helt konkret, -ændret mig selv, og nogle af mine adfærdsmønstre, i forhold til Agge !!

Måske lidt "rodet" opsat ? Men jeg håber i forstår meningen *ss* ellers er spg velkommende !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor stemmer DU ud ?
  • #1   8. sep 2005 jeg har vist kun stemt ud een gang,og det var en faker...

  • #2   8. sep 2005 Jeg gør det kun hvis det er bevist at de er fake!

    Gør det ALDRIG fordi man er uenig med nogen... Eller det der er værre.

    Alle har lov til at være her - også selv om man ikke kan lide vedkommende!

    Jeg bryder mig ikke om tonen herinde på det sidste hvilket jeg også har givet udtryk for men jeg kunne aldrig finde på at stemme folk ud pga det.



  • #3   8. sep 2005 jeg har også kun stemt en ud en gang, det var fordi personen havde oprettet en "fake" hund. og der var en som havde beviser for det var fake

  • #4   8. sep 2005 Jeg stemmer fakes ud, og så dem, der kun opretter sig for at genere andre folk. Jer, der har været her længe VED, hvem jeg mener *gg*

    Og jeg har stemt et par stykker ud, som bare IKKE kunne finde ud af at bruge et pænt sprog, selvom de blev bedt pænt om det af andre..


  • #5   8. sep 2005 Ved Fake hunde og eksemplet Kenny der kun var på for at genere alt og alle.
    Det er disse jeg har stemt ud.


  • #6   8. sep 2005 Gør det KUN hvis hunden er fake og der er beviser for det!
    Tror jeg har stemt 3 - 4 ud i det hele...


  • #7   8. sep 2005 Karin, ´nemlig ham.. Og mette G ;o) Og Horton....

  • #8   8. sep 2005 Ja Kenny han fik også min stemme!
    Han var jo helt vanvittig!
    Gud jeg havde helt glemt ham!


  • #9   8. sep 2005 Nicola, er det ikke dejligt befriende så lang tid senere at finde ud af at man har glemt dem?? *LoooooooooooooooL*

  • #10   8. sep 2005 Men vi kunne næsten godt bruge en ny Kenny - det fik da alle til at stå sammen - så vidt jeg husker ; )

  • #11   8. sep 2005 Nicola - LooooooooooooooL - Ja - DET kunne han!!

    Og Belinda - jeg havde glemt de andre *GGGGG*


  • #12   8. sep 2005 Chimp - du er da en?

  • #13   8. sep 2005 Chimp:
    Nej dig kan vi jo godt lide og du kommer da ikke med de mest vanvittige udsagn!

    Han var virkelig god underholdning - man kunne jo tage sig til hovedet ogtænke - hvad skete der lige her???

    Og så grine røven i laser bagefter!

    ; )


  • #14   8. sep 2005 Hvem vil ha en udfordring???

  • #15   8. sep 2005 Trine, jeg kan ikke se der er dårlig stemning herinde ?
    Så deet.. *ss*


  • #16   8. sep 2005 mig!!!

  • #17   8. sep 2005 Nelly har ikke nok at lege med!!



  • #18   8. sep 2005 Har sendt :o)

  • #19   8. sep 2005 Nelly takker!

  • #20   8. sep 2005 Jeg har stemt ud ved bevist fake brugere og ved personer som Kenney og et par andre al'a ham bla. Karin og Belinda også referere til -

    de sidste her der heldigvis ikke været nogen af i flere måneder - så måske det bare hørte sidste vinter og dette forår til :o)


  • #22   8. sep 2005 FU** ser da lige trådene fra tidligere - Besse - hvorfor F***** er besse nu væk ???? -

    er det derfor Pia, at du oprettede denne tråd ???

    FOR HEL**** DA - HVAD SKER DER HOS FOLK HERINDE - HAR HUN SLETTET SIG SELV ELLER ER HUN BLEVET SLETTET !

    Læser vidre.......................suk...


  • #23   8. sep 2005 Karina, Ja og vi er SURE!

    Og skuffede....


  • #24   8. sep 2005 Åååårgh B - nogen gange tænker jeg sku også på - sæt nu en masse henad vejen (måske bare en flok tøseveninder eller nowet) bare ikke kan lide det man skriver (eller bare sys det ku være sjovt) og så pluseligt en dag er ens profil væk - uden en forvarsel eller forklaring !

    Puuuuha - FØJ siger jeg bare - bare fordi ikke alle kan lide det man siger og/eller står for...


  • #25   8. sep 2005 Karina, Ja, det samme her..........

  • #26   8. sep 2005 Ja det er den direkte årsag !

    Jeg ville gerne en debat vedr. netop dette udstemnings-emne ..

    Jeg har selv klare holdninger til sproget. Men jeg siger mig da ikke fri for, at jeg ikke også i mellem bliver revet med.. men sprog og uenigheder retfærdiggøre i mine termer IKKE udstemninger..

    Og ville derfor gerne have af vide om folk forstår, trods sprogblomster, at det faktisk godt lade sig gøre at læse meninger og holdninger bag !

    Om den direkte årsag til udsmidning, folks indimellem direkte sprogbrug, deres holdninger, eller om det er fordi folk ikke bryder sig om dem.. Det er hvad jeg gerne vil vide.. ?


  • #27   8. sep 2005 Pia - det kan jeg godt forstå - men det ser udti,l at de der stmmer UD af sådanne grunde - åbenbart IKKE har mod til at stå frem...

    JEG håber fandenedma de sidder i deres små sorte huler og SKAMMER - GRIMMER og FLOVER sig GRUNDIGT !


  • #28   8. sep 2005 Ja, jeg troede altså at de havde N***** nok til at stå frem, og fortælle hvorfor de har gjort det....
    Men ikke én gør det!


  • #29   8. sep 2005 nej for hel**** Belinda -

    derfor er det også noget skidt at Admin IKKE KOMMER FREM -

    og som et MINIMUM giver en forvarsel til de brugere der er på vej ud - eller giver den der ER smidt ud en begrundelse !

    SÅ kan man også komme tvivlen om det nu er en fejl VÆK !

    OG fik man et forvarsel, kunne man få en chanche for at forsvare sig hos Admin der vel KUn kigger på antallet af udstemmer - og IKKE på begrundelserne !

    ÆV - siger jeg bare - det er sq også fustrerende at sdder her og ikke kan gøre noget aktivet - andet end igen-igen at skrive til Admin.


  • #30   8. sep 2005 Ja, og SÅ mange brugere er det heller ikke at de sletter, så kan de ikke lige bruge det minut, det tager at skrive til folk, HVORFOR de er blevet stemt ud???

  • #31   8. sep 2005 jeg skrev dette i en anden tråd

    hvorfor opretter hun sig ikke bare igen, som om største delen af hg ikke har nydt godt af hendes selskab og gode råd.
    det her, gir da udtryk for at hun er savnet, og synes det er ærgeligt hun ikke kan se det positive i, at folk vil have hende tilbage!!!

    selvfølgelig er det en fejl, at hun er stemt ud. og ingen vil åbenbart melde sig skyldig, hvad for man os ud af det.
    måske flere intriger....

    come on.....seriøst....vi skal jo hygge

    selvfølgelig er hun skuffet, det er da herre nedtur, hvis man ligefrem blir stemt ud.....
    men den er ikke længere end hun opretter sig igen.
    der er ingen grund til at lave det store
    JERRY SPRINGER SHOW

    ingen tvivl om, at hun ville være den hurtigste hg bruger der ville blive stemt ind igen (vil med glæde ta tid) ;-)))

    Synes man skal gå lidt væk fra det negative, og frem med, at hun er savnet, hvilket jeg synes er god grund til hun ikke skal strejke....



  • #32   8. sep 2005 Diddie.. *ss*

    Min idé til dette indlæg, kom ganske rigtigt grundet Besse..

    Men jeg mener faktisk mit spg. og vil gerne have svar på dette.. således der bliver skabt en debat..

    Hvad er grunden til at folk stemmer hinanden ud ?


  • #33   8. sep 2005 jeg aner, hverken hvorfor man stemmer ud
    hvad der skal til, for at stemme ud
    hvor mange stemmer der skal til
    eller, hvem der har sidste ord for at blive stemt ud

    derfor synes jeg bare hun skal oprette sig igen , og lade det ligge,
    så længe admin ikke har givet en grund, det er jo trods alt, dem der har muligheden, for at fjerne en bruger.

    øv øv troede ikke at det kunne komme så vidt


  • #34   8. sep 2005 fordi hun ikke opretter sig igen
    synes bare det er syndt, at hun strejker, når der er så meget der bekræfter, at hun er savnet.

    kan bare ikke se grunden til, hvorfor hun ikke bare oprette sig, og kommer videre


  • #35   8. sep 2005 Didie..
    Ja jeg ved jo godt hvorfor jeg har stemt nogle ud, grunden har jeg givet i mit indlæg..

    Hvorfor giver admin ikke en grund ??
    Se det er noget jeg heller ikke forstår..*ss*


  • #36   8. sep 2005 selvfølgelig kan man stemme ud, når en bruger opretter en hund som ikke er deres (med bevis c'føli)

    men blev bare lidt forvirret over alt det her....
    og hvorstår egentlig os besse, hvis hun har brug for 5 min, men samtiddigt, ville jeg nok selv bare hoppe på hesten og ride videre...

    men tror bestemt det er en fejl...
    anyways ingen tvivl om hun om at hun hurtigt blir stemt ind igen


  • #37   8. sep 2005 Pia - det er DET jeg heller ikke bryder mig om - at admin ikke som MINIMUM giver en kort begrundelse til brugeren -. ELLER giver et rimeligt forvarsel INDEN de smider en bruger ud.

    Der KUNNE jo være ting admin har overset og som man så får en chance til at påpege, INDEN man er smidt helt ud.


  • #38   8. sep 2005 DC - jeg ville sørme også lige ha brug for at synke et par gange hvis det var mig - og jeg ville også føle mig ramt og derfor overveje om jeg havde løst til at være sådan et sted hvor det er kommet så langt at man bare stemmer ud pga. forskellighederne.

    DEREFTER - efter noget tid - ville jeg med stor sansynlighed oprette mig igen - men det er så hvordan jeg tror jeg vil ha det.

    Hvordan Bodil har det lige nu, er det nok kun Bodil der helt ved.


  • #39   8. sep 2005 Har Besse fået en mail hvori der står at hun er blevet smidt ud.

    En jeg kender oprettede en falsk hund herinde engang, uden jeg vidste det, men blev hurtigt smidt ud fordi folk opdagede det. Han fortalte og viste mig at han var blevet smidt ud. Han havde fået en e.mail hvor der stod at brugerene havde valgt at stemme ham ud.

    Jeg er meget ked af at høre at Besse ikke længere er herinde, og glæder mig allerede meget til at hun kommer igen.

    Jeg stemmer kun ud når folk har oprettet en hund der ikke er deres...


  • #41   8. sep 2005 Karina.. Præcis hvad jeg også undrer mig over !

    Citat: Pia - det er DET jeg heller ikke bryder mig om - at admin ikke som MINIMUM giver en kort begrundelse til brugeren -. ELLER giver et rimeligt forvarsel INDEN de smider en bruger ud.

    Der KUNNE jo være ting admin har overset og som man så får en chance til at påpege, INDEN man er smidt helt ud.

    Kunne egentligt godt tænke mig at se Admins holdning til slige sager ?





  • #43   8. sep 2005 puuh Rikke - tror ikk han har en knallert - højst et par gamle rulleskøjter....

    Pia - du kan også tro jeg tænker over det - det giver ingen mening i mine øjne at være SÅ lige glad med deres eget produkt som de tidligere har vist og givet udtryk for.

    Det er vist vokset dem laaaaaaaangt over deres hoveder - fedt at de så truer med at lukke det hele ned - hvad med at de ansatte udefrakommende webmarstere til at administere deres egne regler OG have tid til at administere dem på en god og fair måde...

    NU har jeg været i adderbAd og mosen med Misja kalder *S*

    Ha en god dag alle - krammer herfra.


  • #44   8. sep 2005 'truer ???
    Jeg er overhovedet ikke med, men måske det var før min tid 'ss*


  • #45   8. sep 2005 Tjaaa - en af de få gange de var herinde og give respons på flere dages efterlysning af dem - fortalte de at de syntes vi var så negative at de havde overvejet at lukke stedet ned !

    UANSET om de havde ret eller ej mht. stemningen - er det bare for Useiøst i mine øjne, at komme med sådanne en udmelding fra admin/ejere...

    og NU smmutter tøsen og jeg :o)


Kommentér på:
Hvorfor stemmer DU ud ?

Annonce