3.263 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Rotter på loftet... Rotter på loftet...

Er der nogen der her inde der kender til at løse et problem hvad ang. rotter/mus på loftet.

Det er ikke bare sådan at komme dem til livs da vi ikke kan gi dem gift... vi bor i et hus med flat tag. Vi er bange for at hvis vi giver dem gift, ligger de sig hen et sted hvor vi ikke kan nå dem, går i forrådnelse og det vil komme til at lugte.
Og fælder kan vi ikke sætte der op pågrund af det falde tag.

Så hvis der nogen der kender til en løsning er i velkommen til at skrive dem til mig.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rotter på loftet...
  • #1   18. feb 2008 Er der ikke noget med man "bare" ringer til sin kommune og de så skal hjælpe jer af med dem ?

• #2   18. feb 2008 Rotter... = kontakt kommunen.. smiley

• #3   18. feb 2008 Mente jeg nemlig nok ;o)

• #4   18. feb 2008 Jep ..har man rotter skal man kontakte kommunen *S*

• #5   18. feb 2008 gift kan være eneste løsing - de lugter ikke for evigt - men ja - de lugter...

Har i ringet ti rottefængeren i kommunen - ????

• #6   18. feb 2008 hvis du har rotter er det lovpligtigt at melde det til kommunen og gift er den eneste løsning, jeg har prøvet fælder det hjælper ikke en dyt, de æder lokkemaden og går igen...
    mus kan bedre tages med fælder. men har du rotter har du ikke mus og omvendt.

• #7   18. feb 2008 Tror altså nok at giften de får i dag gør at de tørrer ind hurtigere end en pampers kan suge vand ;O)

Ring til kommunene og hør om de kan hjælpe med en kasse.

• #8   18. feb 2008 Mathilde mener man kan få noget musegift der gør at de tørre ind, hvis du forstår hvad jeg mener, så lugter de ikke... Og ang. rotter ja så skal du kontakte kommunen...

• #9   18. feb 2008 Tror og håber det er mus... Vi bor på landet og det problem vil nu nok blive ved med at komme igen.

Tak Heidi for rådet om giften der får dem til at tørre ind...
    Min kæreste mener/håber at når det bliver forår vil de finde ud af sig selv... rimmelig træls holdning når de går i min skabe. og der sætter vi selvfølgelig fælder, men indtil a
    har vi kun fanget en...

• #10   18. feb 2008 Mathilde...
    Det kan jeg godt forstå du syntes det er træls. men de render ikke ud af den grund, tro mig... Vi bor selv på landet... Og har endda kat... Vi har også mus konstant, næsten da... Nu ved jeg ikke hvad kommune du bor i men i vores kommune, er der en mand ude en gang hver halve år for at se efter om vi har fået rotter, og hvis vi har men han ikke ser det så skal vi bare kontakte kommunen...

• #11   18. feb 2008 Hvad bruger i (heidi) for at få dem væk?
    Prøver på at overbevise min kæreste om at vi skal have kat, men det fjerne vel nærmeste ikke hele problemet.

Vi bor i holstebro kummune, kender ikke til deres politik hva angår rotter, men vil da helt sikkert kontakte dem. Husker faktisk da jeg boede i lejlighed, havde jeg rotte i kloaken... der kom en rottebekæmper det eneste han gjorde var at sætte gift ud, men han mente ikke selv at det kunne løse problemet, da de fleste er blevet immum over for giften. Og ganske rigtig forsvandt det ikke af dem grund, i stedet forsvandt de da der blev lavet om på badeværelset... hvad grunden var, vides ikke.

• #12   18. feb 2008 har i hvert fald oplevet en død rotte i en væg... puhhhh!

• #14   18. feb 2008 Mathilde... Vi bruger vores til tider dovne kat, og ellers en masse af de der lukkede musefælder... Men lige PT har vi også en mus som katten ikke vil tage, men hun fanger godt nok en masse mus ude omkring...

Kommentér på:
Rotter på loftet...

Annonce