{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hvalp blev stjålet igår
  • #1   19. feb 2008 okay måske er jeg langsom men jeg fatter ikke hvad der skete? blev den stjålet eller stak den af?

• #2   19. feb 2008 Heldigt han blev fundet -så var det forhåbentligt sidste gang han blev bundet foran en butik?

Der har været en hel del tilfælde af hunde der er blevet stjålet når de har været bundet foran butikkerne.

• #3   19. feb 2008 Det er det vi ikke ved... Men vi kan ikke forstå hvordan den selv har kunne binde sig løs, og normalt tør den aldrig gå mange meter fra sin far så ville ikke give nogen mening da hende damen havde fundet den et stykke væk??? Uhyggeligt

• #4   19. feb 2008 Godt at den blev fundet..

Men når man nu læser om alle de hunde der blir stjålet, så kan jeg slet ik forstå at du sætter den udenfor en forretning..

Det ville jeg aldrig gøre, tøt ikke...

• #5   19. feb 2008 Jeg har aldrig haft et problem med det før for binder hende altid med faren som er meget overbestyttende.. Og skulle bare lige ind og betale nogte, men det var åbenbart nok

• #6   19. feb 2008 Nadia -at hunden står med en anden hund er desværre ikke en sikkerhed. Jeg ved at man BURDE kunne binde sin når man handler, men det kan man ikke.
    Der er SÅ mange hunde der er blevet stjålet, og det sker osse at de tager to hunde med, hvis der står to.

Så aldrig aldrig aldrig binde hundene uden opsyn.

• #7   19. feb 2008 Og troede mere det var små hunde og ikke amstaffs der blev stjålet.... Men kan bare ikke forstå hvordan de har kunne komme hen til hende for faren, for vil han normalt ikke tillade.... Så hvad der egentlig er sket er stadig en mysterium smiley Er uhyggeligt

• #8   19. feb 2008 Nadia -små hunde er i farezonen fordi de jo kan sælges videre dyrt. Langt værre er det med amstaff. Det er set før t den slags hunde bliver stjålet med henblik på kamp, men self -det er osse en modehund, så den kan vel osse indbringe en skilling.

• #9   19. feb 2008 Folk er bare for dumme, de er sgu da mærket og registeret osv..

• #10   19. feb 2008 Jeg ved ihvertfald nu at det ikke kun sker for naboen smiley

• #12   19. feb 2008 Christina præcis det jeg tror er sket.. For en af de ansatte kon løbende op i butikken og råbte at en han hund udefor var gået helt amok, og da jeg kom ned var han helt oppe og køre og normalt er den så tamt og siger aldrig nogte, men han rystede helt og ja var helt hysterisk... Så mit gæt er som du siger de har taget hende også fået en chock over ham og sluppet hende igen, og der har damen så fanget hende

• #13   19. feb 2008 Santa helt enig mine hunde er med overalt.... Så har os altid gjort det og især da det er store hunde... Er jo sygt, jeg bor i Esbjerg.. hmm ved nu ikke hvor stor en by det er =)

• #14   19. feb 2008 Først, altså lad da være med at overfalde hende..

Nadia N - Godt din vovse blev fundet igen.. og i godbehold.. Sikke en forskrækkelse..
    Det er også bare surt at man ikke kan lade sin vovse stå i 2 min. foran en butik uden at der sker noget.. :S

• #15   19. feb 2008 Ja Tak har dem altid bare med overalt, og vil jeg da nødig stoppe med =(

• #16   19. feb 2008 Ja, min hund står også udenfor kiosken hver dag, det gør min cykel forøvrigt også tit ulåst *G*

Godt at høre du fik din hund hurtigt tilbage *S*

• #17   19. feb 2008 altså for mig giver det ikke nogle mening.

hvis jeg ville sjæle en hund ville jeg da slet ikke slippe den lidt længer nede af gaden, men det er da godt at der ikke skete noget,

men forstår ikke at du tør lade dine hunde stå på gaden,
    det ville jeg ikke. heeh

• #19   19. feb 2008 Vil give rene ret.. Jeg har altid gjort det da det er store hunde, og den ene er rimelige svært at komme i nærheden af.. Og når man har dem med over alt vil der komme situationer hvor de skal stå selv et par min.. Ellers skal de være alene hjemme, og er de rigligt i forvejen.. Er ikke nemt

• #20   19. feb 2008 Baloo har da også stået udenfor kvickly et par gange nu.. der har intet været.. jeg ved man aldrig skal sige aldrig.. men nu kender de fleste jo hinanden her omkirng så der betyder nok også noget

• #21   19. feb 2008 lige en ting til, forstår ikke at du skriver at den er bliver stjålet når du ikke ved det.
    som du selv skriver at normalt lan man ikke komme hen til faren,

altså alt det du skriver gir bare ikke rigtig mening, eller er det bare mig, som syntes at det lyder underligt.

• #22   19. feb 2008 Godt du fik hende igen *S*

For pokker, det kan da ikke være meningen, at man ikke kan have sine "ejendele" i fred længere..

Øv, hvor jeg synes Danmark nærmer sig tilstande, jeg ikke bryder mig om:-(

• #23   19. feb 2008 Og hvad lærer man så af det.... Lad hunden blive derhjemme når i skal på shoppe tur.

• #24   19. feb 2008 Nu har jeg ikke hunden med på storkøb.. Det er hvis jeg mangler en liter mælk eller andre småting.. så svinger jeg indomkring på vej hjem på gåturen..

• #25   19. feb 2008 der er slet ik nogle som tør a stjæle mana smiley Hun godtager ik godbider og hun lader ik fremmede folk komme tæt på hende uden hun går væk har jeg set da der var nogle fulderikker som gav hende godbider de lå der til jeg kom tilbage og hun gøede a dem så jeg ud igennem ruden fra netto! Men nu tager jeg hende heller ik med ud og handler så tit.

• #26   19. feb 2008 Janette Køge det tager kun 2 sek. at stjæle en hund, så hvis du bare skal ind og købe et par småting har tyvene masser af tid til at tage din hund.
    Så lad dog de hunde blive hjemme når i handler, i hyler og skriger hvis jeres hund er væk når i kommer ud, så undgå dog den sitiuation og lad de hunde blive hjemme.
    Det er jo også en grusom skæbne i efterlader dem til ved at gå fra dem.

• #27   19. feb 2008 Hmm, kunne være man skulle flytte til udlandet. Et sted hvor man ikke behøves at tænke sådan "årh nej, jeg kan ikke tage min hund med ned i byen. Tænk nu hvis nogle stjæler den." Det kan jo ske. Hmm, tanken om at flytte til et andet land har strefet mig mere end én gang

• #28   19. feb 2008 Jeg er begyndt at binde hende, så hun ikke bare er sådan at få løs.. Og jeg tvivler på at de ville kunne få hende ubemærket med sig..

Og nu er det så heller ikke noget, jeg går og gør hver dag. For det meste husker jeg det hele, når jeg handler ind på vej hjem fra job

• #29   19. feb 2008 Møffe kommer da med på tanken (der kan jeg se gennem ruden om nogen går hen til hende.)
    Men ellers bliver hun hjemme.

Ikke kun pga faren for hun kunne blive stjålet, men osse fordi hun ikke bryder sig om fremmede -hverken mennesker eller hunde, så jeg synes det er unødig stress at hun skal stå bundet et sted hvor mange passerer.

• #30   19. feb 2008 Enig med Tine L.

Sådan som verden er blevet i dag, tør jeg satme heller ikke at lade Simba stå udenfor og vente på mig i offenligheden da.. Man lader heller ikke sin hoveddør stå ulåst vel?.. Man skal sku passe på sine kæreste eje.
    Og ser man det fra hundens perspektiv, er det sku ikke ligefrem lykken at se ejeren gå fra den, et fremmed sted.
    Kan virkeligt ikke se hvad det skal til for!

• #31   19. feb 2008 Har set man kan købe hunde-lås, så man kan låse sin hund hvis den skal stå foran en butik.
    Det er bare for meget, at man ikke kan smutte forbi og købe en liter mælk uden at man skal tænke på om sin bedste ven bliver stjålet!!
    Hvad skete der med "dengang i de gode gamle dage" hvor der ikke var låse på hverken cykler, postkasser, døre og i hvert fald ikke hunden!!!

Med løftet pote

Karina og
    Bergkamp

P.s. Je lader hunden stå foran bageren når der skal købes morenbrød. Bor i Jelling, og her er dejligt fredeligt. Havde ham også stående nogle gange foran Netto da vi boede i Valby, men mine nerver kunne ikke klare det. Begyndte at få paranoia mens jeg handlede, og forestillede mig jeg kom ud til en tom plads, der hvor Bergkamp stod før. Så jeg droppede det.

• #32   19. feb 2008 (link fjernet)

• #33   19. feb 2008 Stine P: Præcis!!

Synes bestemt ikke det er en dårlig ide... når det nu ikke kan være anderledes... kan bare ikke fatte det er kommet dertil!

Men til dem der bor i byer og har deres hunde stående: Det er da en god ide!!

• #34   19. feb 2008 Karina - Jeg har seriøst overvejet at købe den line...
    F.eks her i nærheden hvor vi bor er der en 'Brugsen' og ikke engang der tør jeg sætte hunden... Problemet er bare at jeg synes at det er så åndsvagt at våde en hyggelig tur langs åen UDEN hunden, fordi at jeg ikke tør lade hende stå udenfor...
    Er også irriteret over at hun ikke kan komme med op i byen fordi at hun skal stå 5 minutter udenfor en butik...

Jeg har aldrig haft probs med at parkere hunde udenfor butikker, sålænge at de ikke var utrygge ved situationen.. Men damn, jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis jeg kom ud til en tom plads....

Så måske en dag når budgettet er til den line - Så kan hun komme med lidt mere rundt smiley

• #35   19. feb 2008 Heidi -

Tror at de fleste hunde ville følge med hvis de blev hapset.... Kan godt være at de kan en masse ting, men de fleste hunde er alligevel medgørlige når det kommer til stykket.....
    Og man kan sgu hurtigt få en hund ind i en varevogn og så afsted... Det tager under 2 minutter....

Jeg har som sagt altid stillet hunde ude foran butikker, men med alle de hundetyverier man hører om idag, så vil jeg hellere være sikker end skulle leve med dårlig samvittighed over at min hund blev stjålet.

• #36   19. feb 2008 Bergkamp havde absolut heller ingen problemer med at stå ude foran vores Brugsen i Valby... det var mig der havde problemet (noia'en jeg skrev om). Faktisk syntes han det var hårdere jeg gik fra ham oppe i lejligheden for at købe en liter mælk end at je tog ham med, gik en tur i parken og jeg så lod ham stå foran brugsen for at købe den liter mælk.
    Men mine nerver kunne ikke holde til det... ville bare ikke tilgive mig selv! Men han havde det altså fint med det!!
    (Tog ham ikke med i dårligt vejr)

Synes bestemt linen er en god investering!!!

• #37   20. feb 2008 Hvor har du ret Tine L

• #38   20. feb 2008 Selvfølgelig må man da pive hvis ens hund bliver stjålet, men alt det piveri kunne være undgået hvis man lader ¨sin hund blive hjemme.
    For mig er det helt utrolig at folk bliver ved med at slæbe sine hunde med ud at handle, jeg kan ikke ha ondt af jer, men har meget meget ondt af den arme hund det går ud over.

Kommentér på:
Min hvalp blev stjålet igår

Annonce