1.590 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Frolic Frolic

Forleden jeg at vide at der i frolic findes nogle stoffer/ingredienser som kan gøre hunden "afhængig" lidt på samme måde som nikotin gør det med mennesker.

Jeg har hele mit liv haft hund og de har alle været rigtig glade for frolic, men den information jeg lige fik der gør mig da lidt mistænksom.
Jeg har googlet frolic men kan intet finde om det, er der evt. nogle af jeg brugere her på hg der kan komme med nogle inputs omkring dete?

PFT

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frolic
  • #1   24. feb 2008 Casper -det samme har man jo sagt om whiskas kattemad. Om det er rigtigt ved jeg ikke, men at give hunden en frolic som godbid indimellem dør den såmænd ikke af.

• #2   24. feb 2008 Vi bruger frolic som godbider som fast ritual når vi skal sove. Chunta elsker dem.
    Hvis det er rigtigt med de indholdsstoffer så må jeg indrømme at jeg nok skifter de godbider rigtig hurtigt ud

• #3   24. feb 2008 Aah, det kommer vel også an på om man bruger dem som foder eller som godbidder i ny og næ:-))

• #4   24. feb 2008 Jeg tror det altså ikke. Der er jo godt nok sukker i, og det kan hunde såvel som mennesker blive afhængige af -men så snakker vi altså mere end lige et par guffer om dagen.

• #5   24. feb 2008 jeg bruger frolic som foder til mine små drenge, og der er ikke noget med at de ikke vil spise andet end det, som jeg kan huske der var med whiskas, de vil heller end gerne spise rester eller andet form for foder.
    Jeg kan bestemt ikke mærke noget på mine i hvert fald, men hvis der skulle være stik i det rygte, bliver det skiftet ud med det samme.

• #6   24. feb 2008 Joanna -jeg ville så skifte af andre årsager end at de skulle blive afhængige. Frolic indeholder en hel del sukker og er i det store hele ikke andet end mcD mad for hunde.

• #7   24. feb 2008 ej er det rigtigt smiley det var jeg slet ikke klar over gik ud fra at det var foder.. ej jeg har bare givet det i laannngg tid, omkring et 1 års tid

• #8   24. feb 2008 Joanna -det ER osse lavet som foder. Men de fleste bruger det kun som guffer engangimellem. Hundene kn jo som regel godt li' det, men det er absolut ikke et godt foder.

• #9   24. feb 2008 vores nu afdøde kat, fik wiskas for maaaaange år siden, og den ville ikke æde andet :o/
    Ved ikke hvordan det er med frolic, men vores får dem som godbidder kun smiley

• Carlo K
    Carlo K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 158
    #10   24. feb 2008 Der er ikke noget ulovligt i Frolic eller Whiskas. Blot en masse kunstige smagsforstærkere. Af samme årsag vil 9 ud af 10 katte vælge whiskas - det samger bedre. Men ingene af delene er sunde. tværtimod. Jeg ville aldrig bruge det.

• #11   24. feb 2008 Vi buger frolic som godbider og de gør hvad som helst.
    Og vi var hos dyrlægen i onsdags og da han hørte ordet frolic, skukede han meget. Som han siger, det er fedt og salt. Og hvem kan ikke få deres børn til at gøre meget for Mcdonalds mad.

Han ville på ingen måde anbefale dem, men igen så længe det bruges på behersket måde, skulle der ikke ske noget og samtidig med din hund kan tåle dem og ikke i forvejen vejer 5kg for meget.

JOANNA G: Jeg ville helt klart finde noget andet mad til dine hunde, der er heller ikke de vitaminer i, som dine hunde har brug for.
    Din kop ville heller ikke have godt af, at leve af MC D, mad.. :o)

• #12   24. feb 2008 Men ligesom vi andre får slik og fast food engang imellem, så er det jo hellere ikke værre at hundene får det engang imellem for at få noget der er lidt lækkert smiley

• #13   24. feb 2008 Vi bruger det også kun som godbidder, men jeg vil da mene at det går ind under falsk reklame/oplysning at de indeholder adskillige vigtige vitaminer og mineraler for hunden, hvis dyrlægerne så siger at det er lidt det samme som McD.

Jeg tror nu vi fortsætter lidt endnu med at bruge dem til træning... de vil jo gøre alt for dem :o)

• #14   24. feb 2008 Jeg har hørt at frolic kan være kræftfremkaldene!

• #15   24. feb 2008 98% af alt det der findes på hylderne i de danske supermarkeder er jo kræftfremkaldende :o)

• #16   24. feb 2008 Vil så lige sige at dyrlæger generalt ikke er glad for det man kan købe i supermarkedet, så tror ikke det er alt de siger man skal tage som en gran salt smiley
    Selvfølgelig det meste, og det skader nu ikke at se får en frolic i ny og næ.
    desuden er der ikke noget så farligt som at leve, det dør man nemlig af smiley

• #17   24. feb 2008 Bruger også frolic som godbidder, vi har prøvet med skinke, kylling, lever osv. Men de har ikke den store betydning for Balder. Men Frolic derimod, dem er han glade for. Og jeg ved udemærket godt at det er junk. Men så længe det er til godbidder ser jeg ikke den store fare i at bruge dem.

• #18   24. feb 2008 Vi bruger Olivers Trainingbites normalt og Nettos billige pølser i ultratynde skiver til agility:-))

Kommentér på:
Frolic

Annonce