{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Ingen der vil have mig? {{forumTopicSubject}}


Sidder her og spekulere på .. hvad det er der gør at jeg ingen hændvendelser (overhoved) har fået på mickey.. (jaahh ved godt annoncen ikke har været igang længe.. men tiden rinder jo ud herhjemme smiley )

Skræmmer min annonce købere?.. skulle jeg skrive i stedet sød rar familie hund søger hjem.. ? også undlade tingene indtil jeeg bliver kontaktet..

Jeg synes personligt mickey er den dejligste hund jeg har mødt.. stille og rolig.. dejligt sind..
Stadig meget hvalpet..

Alt han har brug for er en rar familie.. med tiden til ham.. som kan træne ham og få en perfekt hund ud af ham..

Min mor tænker nemlig allerede i anretningen af aflivning.. hvilket er UDE lukket.. Men stadig truslen vil jeg ikke spøge med .. smiley

Er der noget i min annonce jeg kan gøre for at få den til at sælge lidt mere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen der vil have mig?
  • #2   27. feb 2008 Altså hvis i ikke kan få ham solgt kan i jo aflevere ham på et internat. Det koster ikke mere end en aflivning.

  • #3   27. feb 2008
    Men kender i det.. jeg vil godt have et indblik i hvem der overtager ham?.. Kan jeg stadig få dette igennem kisser?


  • #4   27. feb 2008 Jeg synes din annonce er dejlig ærlig smiley

    En af de ting jeg studser over er prisen. Tror du får svært ved at finde nogen der vil give 2000 for en hund med så mange problemer og en lidt ukendt fortid.


  • #5   27. feb 2008 Du er da i det mindste ærlig. Vi har desværre ikke tid til en hund mere, men det med renlighed skal nok komme. Ikke alle er renlige fra starten. Held og lykke med at finde et godt hjem til ham

  • #6   27. feb 2008 Prisen er sat fordi.. jeg ikke ønsker at alle kan købe ham..
    Efter som alle kan skaffe 500 eller 1000kr.. så synes jeg altså han er alt for meget værd til det smiley


  • #7   27. feb 2008 Jeg ville aldrig i livet købe en dalmatiner på den alder med de problemer..

    En dalmatiner er svær nok i forvejen, ingen nøde til at anskaffe sig en med psykiske problemer..

    Måske det her lyder lidt hårdt.. Men mon ikke hunden har bedst af at få fred? Det er et stort stort arbejde at træne hunden op til bare at være nogenlunde velfungerende..
    - Og hvis han først skal til Kisser,, så er det hans.. hvad?.. 3. hjem? Med et 4. i vente... til en hund med svækket psyke allerede..

    Jeg ved hvad jeg ville vælge... En skam den er nået derud.. Men tænk på hvad hunden skal igennem for bare at blive nogenlunde velfungerende.. Jeg ville ikke gøre det..


  • #8   27. feb 2008 Nina og koen: er det ikke lidt for nemt?? Det er en stor hvalp vi snakker om, den skal da bare have lidt tid

  • #9   27. feb 2008 Gitte - jeg ved ikke om jegsynes en aflivning er nemt? jeg tænker på hvad der er mest fair for hunden..

  • #10   27. feb 2008 Og du synes ikke det ville være fair at give den en chance? Den kan da sagtens nå at blive en dejlig hund

  • #11   27. feb 2008
    Dr.Dyr mener det samme som jeg..
    at han fortjener en chance mere.
    Men.. (ved godt jeg stadig er utålmodig) svært hvis den chance ikke viser sig.. for jeg ved for hans eget bedste at snarest han kom væk fra her.. ville være det bedste for hamm..


  • #12   27. feb 2008 er det pga renlighed du skal af med ham?

  • #13   27. feb 2008 er ked af at sige det men det faktum at han er så gammel og måske mere og har problemer og det med renlighed ..og oveni koster 2000kr ja folk vælger en renlig hund eller problem fri hund eller en helt lille hvalp at gøre renlig . svært at rette op på en urenlig teenager med problemer .
    men jeg håber det løser sig for jer.
    jeg krydser fingre .


  • #14   27. feb 2008 Jeg mener bare...

    Hunden har haft et hjem før Blancka overtog den, et nyt hjem er nu i vente - muligvis hos Kisser hvor den bliver behandlet.. og så endnu et nyt hjem..

    Når man så tænker på racen.. Det er ikke den mest stabile hund i verden, og den har allerede været meget igennem.. og har meget mere i vente..

    Jeg er ikke typen der afliver sunde dyr.. Men jeg er heller ikke typen der tror alt skal, kan og må reddes..

    Jeg bruger min sunde fornuft.. Og i det her tilfælde siger den mig, at hunden muligvis har oplevet så stort et knæk, at den ikke kan reddes til en velfungerende familiehund.. Og dem er der ellers mange af der søger nyt hjem..



  • #15   27. feb 2008
    Ja.. fordi efter min mors hjerne blødning.. og at hun hurtigt får deprissioner.. Så ønsker hun ikke at have ham gående omkring hende.. da hun går psykisk ned af det..

    ved godt det er en latterlig grund at sælge ham pga.. men.. desværre smiley


  • #16   27. feb 2008 hvis du vil være sikker på han kommer et godt sted hen, så giv ham til rescue dog.

    og tro mig 2000 er jo ingen ting, det kan stort set alle skaffe, så synes ikke det argument er holdbart.

    hvis du skal være sikker i at hunden får det bedste hjem, så lader du nogen der har prøvet det før hjælpe dig!

    hvad er det din mor ikke kan overskue med ham?


  • #17   27. feb 2008 Nej åbenbart ikke folk vil nok heller have en hvalp end en unghund med problemer.

  • #18   27. feb 2008 går ud fra at du stadig bor hjemme:o)
    Men enig med mads og elise.
    Du skriver også at du vil have folk kommer så du kan se dem an.
    Er de ikke nogle gode familiehunde?
    Der findes vel ikke så mange "onde" familier;o)


  • #19   27. feb 2008 Nina & koen på fyn: At aflive ham er da at give op. Man afliver da ikke en hund på knap 6 måneder fordi den ikke er renlig, ikke er så glade for mænd og fordi man ikke skal komme busende imod ham.. Forstår ikke du kan stræjfe den tanke.. Det findes så mange folk i vores lille danmark der er uddannet til at hjælpe hunde med problemer.. Og ved du enlig om du tænker mest på hunden eller om det er fordi du synes det er synd for den nye ejer der skal ligge meget tid og kræfter i det.. Det er absolut ikke en iorden måde at gøre det på efter min mening.. Jeg synes bestemt man skal give hunden en chance til..

  • #20   27. feb 2008 Anne-Sofie & Kasper (: hørt


  • #21   27. feb 2008 Anne-Sofie - Jeg tager skam bare racen i betragtning..

    Måske lyder det hårdt.. Men jeg mener ikke at alle hunde kan reddes..

    Jeg har ikke mødt hunden, og måske vil Kisser tage kampen op.. Måske lykkedes det (man kan jo kun håbe og gisne)..

    Jeg mener bare at det kræver så meget arbejde, at det ville være mere skånsomt for hunden at lade den aflive..


  • #23   27. feb 2008 Mads og elise..

    At han tisser inde.. at han "ødelægger" ting.. pga ikke aktivering nok.. Jeg er nemlig ikke hjemme selv før kl 18 hverdag.. så i mellem tiden der har jeg problemer med at lufter / træne andre aktiviteter med ham.. det er grunden.. mere eller mindre..

    De andre små ting som.. han er bange for biler.. træner jeg meget med ham.. også det med mænd.. men det gælder faktisk også kvinder hvis man er for frembrusende.. Men det træner vi med stille og rolige mennesker.. og det går fint.. eller bedre..

    Ja Mette R bor stadig hjemme.


  • #24   27. feb 2008 Mette R . Det at jeg vil se dem mindst engang før han bliver solgt er for at se kemien..

  • #25   27. feb 2008 det skal siges jeg selv har en genbrugshund der har gennemgået intinsiv genoptræning af psyke (selvtillid, tillid, mod, alene-hjemmetræning)... det har taget mig 2 år...

    Han er lab, boxer og flatcoated.. jeg ville ikke tage kampen op med en dalmatiner... det er det eneste jeg siger..


  • #26   27. feb 2008 Nina: når din hund fortjente at få en chance hvorfor synes du så ikke den anden gør?

  • #27   27. feb 2008 Blancka - Jeg skriver intet af dette for at såre eller udstille nogen som helst som dårlige ejere eller andet skidt..

    Jeg siger bare min mening..


  • #29   27. feb 2008 det er forståeligt nok med din mor.
    Jeg tænker bare på at få en hundelufter:o)
    Jeg har set mange piger der sætter sedler op om at de gerne vil gå med hunde..
    Det er jo os en mulighed.

    Og nu er det ikke for at spørge dumt eller være flabet, men hvordan kan det være du anskaffede dig en hund mere under de omstændigheder eller hvad det hedder?
    Bare lidt undren.o)

    Ved jo ikke hvornår din mor fik en blodprop:o)


  • #30   27. feb 2008 <3Blancka og Bamse.. B&B<3 A

    jeg har også fået "omplaceret" en skilsmisse hund, og pgr af hendes race valgte jeg at lade rødovre dyreinternat hjælpe mig med at finde en ny ejer, de er mere end kompetente til at "måle" folk. og derfor jeg ved at min vuf er kommet i de bedste hænder.

    vil du virkelig sætte dig selv med det ansvar og vælge en ny ejer til hunden? du kan aldrig være sikker at den kommer et godt sted hen, for du har ikke den fornødne erfaring til at bedømme det...

    giver det nogen mening?

    ring nu bare til Kisser så skal hun nok guide dig og hjælpe dig så godt hun kan smiley



  • #31   27. feb 2008 Gitte - 1. jeg vidste ikke at han havde så store problemer 2. han er en anden race med et andet sind

    hunde er forskellige


  • #32   27. feb 2008 Ja men ved at møde folk inden de køber ens hund er vel også for at se hvordan de er som personer??
    Om de lyder til at have bare en smule forstand på hunde:o)


  • #33   27. feb 2008 og du må mere end gerne skrive til mig over PB hvis du har brug for nogle rod

    Elise


  • #34   27. feb 2008 Kom lige til at tænke på.

    Det må ikke være sjovt at være 17 og have denne form for ansvar.. Held og lykke med det hele. Jeg synes bestemt ikke du skal sætte nogen skam i at aflevere ham hos Kisser eller på et internat. Tværtimod. Du skal også huske at passe på dig selv!!


  • #35   27. feb 2008 Ja hunde er netop forskellige. Derfor kan du jo heller ikke afgøre om hunden skal have en chance mere, når du ikke kender den. Nå... det kan jeg jo i grunden heller ikke. Jeg smutter for idag. Håber Blancka finder en løsning

  • #36   27. feb 2008 der skulle stå råd smiley

  • #37   27. feb 2008 Gitte - Nej jeg VED ikke om hunden kan blive velfungerende.. Jeg ved bare hvad jeg ville vælge hvis det var mig der stod i situationen..

    Jeg vil også sige H&L til Blancka.. håber du får en løsning snarest


  • #38   27. feb 2008 Min mor var ved hendes fuldefem.. (sådan da)

    Da hun siger hun vil have en hund.jeg beder hende om ikke at købe en hund .. men hun købte mickey.. Jeg ka jo ikke bestemme over min mor..

    Men hun var inforstået med det..

    vi træner meget med ham..

    så enddag blev min mor indlagt med blodprop..
    Hvilket så alt gik ned af bakke der.. hun begyndte at s renligheden som et problem fordi han ikke var det.. langsomt blev det værrer og værrer..

    hun går en tur med ham 1 gang dageligt.. jeg går med ham om morgen også om aften når jeg kommer hjem.. også engng til inden jeg går i seng.. pluds træning..


  • #39   27. feb 2008 Nina


    vi gør alle tingene forskelligt og nogen vil bare gerne have ret smiley

    tror nu nok du ved hvad det vil sige at have en "genbrugt" hund...og respekt for det


  • #40   27. feb 2008 Mads og Elise - Ja jeg har haft en del genbrugsguld mellem hænderne gennem tiden..

    Jeg går som sagt ikke ind for bare at aflive sunde dyr.. Men jeg kan også se en uendelig kamp når jeg ser en..

    Jeg tænker udelukkende på hunden, en måde hvor den er sikret fred.. og en aflivning er ikke synd..

    Igen held og lykke med det hele.. og god bedring med din mor Blancka


  • #42   27. feb 2008 Ja.. helt ærlig så betyder prisen intet for mig.. ønsker ikke at tjene på ham..

    Hvis jeg ville det så kunne jeg jo bare arbejde .. hvis det var penge jeg ønskede.


  • #43   27. feb 2008 ar ndret prisen til ingen.. også vil jeg prøve at kontakte Kisser.. Nogen som ved hvad tid det er bedst at ringe på?

  • #44   27. feb 2008 Har ikke lige læst hele tråden, men er enig med Nina og koen...



  • #45   27. feb 2008 Okay efter lidt snak med min mor..

    Vi vil ringe til Kisser.. eller jeg vil.
    Også få hendes mening.. Også vil jeg tage skridtet derfra..


  • #47   27. feb 2008 Jeg er en af dem der har mødt Mickey , og han er en dejlig hund omend lidt nervøs . Men ikke mere end jeg godt tror vil kunne rettes i de rette hænder.
    Blancka forudsagde da hendes mor anskaffede sig hunden , at det ikke ville blive i lang tid hun havde den .


  • #48   28. feb 2008 Giver du os en update når du har snakket med Kisser?

  • #49   28. feb 2008 thresa 41

    jeg ville nu nok blive MEGET ked af det over hvis du skrev sådan en kommentar om min mor, som var alvorligt syg!!!!


  • #50   28. feb 2008 Mads og Elise: tænk sig, det var også min tanke da jeg læste det. Det kan man da ikke tillade sig at skrive om/til en syg kvindes datter

  • #51   28. feb 2008 Gitte

    tjaaaa nogle mennesker ejere bare ikke empati, og vil så gerne dømme andre!

    Sidder her og fnyser en smule he he smiley faenme ikke iorden!

    DET ER EN OMer!


  • #52   28. feb 2008 Ja Gu' er det så !!

  • #53   28. feb 2008 thresa 41 år K
    Du er fandeme mærkelig. Og forstår ikke ret meget af det mundlort du har lukket ud. Er du 7 eller 41? For der står begge dele på din profil


  • #54   28. feb 2008 Gitte

    jeg fatter hat!


  • #55   28. feb 2008 Mads og Elise : *GGG* Nej det er godt nok noget skørt noget hun har klampet ind på skærmen

  • #56   28. feb 2008 Thresa 41 år

    du har krav på dine holdninger, lige meget hvad de nu er???

    Det er bare ikke iroden i min bog at sparke til folk der ligger ned, det er mangel på klasse i min bog.

    og så kan du skrive en masse volapyk, det ændre ikke min holdning!


  • #57   28. feb 2008 thresa 41 år K: Ville du så bryde dig om at blive nedgjort med dit handicap??


  • #58   28. feb 2008 Jeg synes da heller ikke det er fedt for hundene at de skal aflives eller omplaceres. Men jeg synes ikke at man kan tale sådan om folk. Alle kan komme ud for noget uventet, så de må af med deres hunde. Her er ejeren ærlig og sige at hun ikke magter opgaven. Skal hun så svines til? nej der synes jeg bør hjælpe så godt man kan

  • #59   28. feb 2008 thresa 41 år K: Det er i orden, du er tilgivet (ihvertfald af mig).

    Ha en god dag.

    Mvh Gitte


  • #60   28. feb 2008 thresa 41 år K

    SÅ STOPPER DU

    Du sidder der og er så s*** hellig , hvad ved du on Blancka og hendes mor der får dig ti at udtale dig sådan ? Kender du dem ? Eller har du så meget som bare mødt dem ? Nej vel ? Og du snakker om dit handicap ? Ja det største er vel mangel på medføelse ,og indsigt.
    Tilsvining og udhængning er ikke tilladt på HG.
    Blancas mor er syg og Blancka er17-18 år,der er grænser for hvad man kan.


  • #61   28. feb 2008 Theresa

    jeg vil nu mene at skrive sådan som du har quote:

    Å så kan man frygte at en sådan Kvinde Igen skaffer sig en Ny hund .. om ikke andet kan ende i samme mølle som den ande hun så skal af med .. det virker ej Seriøst
    Undskyld .. men Hvor er Respeksten for dyren ... i denne verden !!!!

    hel o lykke med at finde den et Blive Hjem ...

    Du skriver hvor er respekten for dyren? jeg vil da mene at det er at respektere dyret at man indrømmer at man har taget sin mund for fuld.

    du skriver:
    det virker ej Seriøst

    synes nu nok at man er seriøs som 17 år gammel at bønfalde nogen til at hjælpe sig fordi man står med så stor en mundfuld, pgr af at ens mor har haft en blodprop og er på vej ind i en depression!

    Du skriver:
    Å så kan man frygte at en sådan Kvinde Igen skaffer sig en Ny hund .. om ikke andet kan ende i samme mølle som den ande hun så skal af med

    For mig er det fuldstændig uden af sammenhæng, du kender ikke Blanckas mor, og at skrive sådan kvinde, er i mine øre og øjne en negativ måde at ytre sig på!

    du har også allerede påduttet at de vil skaffe sig en anden hund, hvor filan kan du vide det fra?

    og sjovt bnok skriver du bare din holdning som alle de andre herinde, men meget bekendt er der ikke én, der har skrevet noget grimt om blanckas mor...

    er det ikke en smule tanke vækkende?


  • #62   28. feb 2008 Kisser: lige mine tanker.

Kommentér på:
Ingen der vil have mig?

Annonce