4.080 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min hun slikker sig rød Min hun slikker sig rød

Hejsa .. har lige et spørgmål ang. min hunds slikkeri .. han er ikke så god til at vaske sig .. kommer det langsomt med alderen eller hva ? og så tænkte jeg på at han slikker sine testikler fuldstændig hudløse .. der var en gang hvor de var meget tæt på at bløde .. hva er der galt ? håber på noget hjælp .. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hun slikker sig rød
  • #1   2. mar 2008 jeg har tænkt på det .. og har snakket med dyrlægen om det men hun sagde det nok skulle gå over . men altså ja det er så 4 måneder siden nu .. og jeg fik sådan noget kløe fidus men det viker ikk ..

• #2   2. mar 2008 Sikke en besked at få fra sin dyrelæge, hvis det var al den "hjælp" du fik derfra?

Efter 4 måneder går jeg ud fra du har talt mere end 1 gang med din dyrelæge (?), ellers er det på tide du sætter bremsen i og får givet din hund noget hjælp *S* - enten klør det på hunden, eller noget andet er galt - måske en stress/oversprings handling? - altså noget der har med dens adfærd at gøre, men først skal du have undersøgt om der er noget fysisk galt med den.

Bliver du bare spist af med ingenting af dyrelægen igen så ville jeg, hvis det var mig, hurtigst muligt finde mig en anden dyrelæge for sådan en besked hjælper hverken dig eller din hund.

Heldo g lykke med det.

• #3   2. mar 2008 hehe jeg mangler et d i hund .. smiley

• #4   2. mar 2008 Kunne også godt være de bare vokser..
    Elr t pungen bliver varm, også klør de helt naturligt..

• #5   2. mar 2008 Vores Enzo slikkede sine kugler hudløse da han var mindre. Det blødte og han fik stort sår på. Han bed også i dem så han selv lå og pev.
    Vi tog selvfølgelig til dyrlægen som sagde at det faktisk var ret normalt, fordi testiklerne vokser og det spænder og klør i huden, da den skal udvide sig.

Vi fik en lille bitte 'parabol' med hjem og noget creme til at smøre på for at hjælpe huden med at blive blød og smidig.
    Der efter gik det hurtigt i sig selv igen, men vi var meget efter ham og sagde nej og afledte hans opmærksomhed hver gang han skulle til og slikke igen.

• #6   2. mar 2008 okay .. tak.. er glad for det ikke er helt unaturligt .. smiley

Kommentér på:
Min hun slikker sig rød

Annonce