{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

HVAD sker der {{forumTopicSubject}}

Her til morgen kørte Titan og jeg ud i skoven for at hygge os og træne lidt. jeg ankommer og går stille og roligt ind i skoven.. ( skal lige siges at det er tilladt at have hunde løse i denne skov) nå men vi går lidt ind, og jeg trækker så Titan væk fra stien og lidt ind i skoven, så går vi ellers igang med noget træning, lidt senere smider jeg hans mad ud i en god raduis sådan at han kan afslutte med en god snuser, der kommer så en ældre herre og hans kone gående længere nede, de kommer tættere på og manden går hen mod mig, og konen stopper op ude på stien, han kommer så helt op til mig og siger kan du se at få den køter i snor?????? jeg bliver sku helt paf.. så siger jeg pænt jamen det er tilladt at have hund uden snor her i skoven... så stiller han sig fadme helt op i hoved på mig og råber mig lige ind i skallen at han sagde jeg skulle tage snør på min køter...Titan begynder så at reagere ved at komme hen til mig og gø og knurre af denne herre, jeg ber så Titan om at stoppe, og han stopper, Fadme om manden ikke tager fat i min arm og råber igen, der går Titan helt amok med at knurre og vise tænder, jeg griber fat i min hund og siger slip min arm og se at komme væk fra mig, din gamle nar.. fadme om idioten ikke losser til min hund så titan springer og bidde ud efter ham... forhelved hvor havde jeg lyst til at smække ham nogle.. hvad sker der dog i hans hoved.. grrrrrrrrr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVAD sker der
  • #1   9. mar 2008 Hold da kæft en oplevelse!!!!!!!!!!!!!

    Det er utroligt at der findes sådan nogen mennesker


  • #2   9. mar 2008 jeg forstår ikke hvad der sker .. hvorfor går han ikke bare videre på stien, fatter ikke hvad hans problem var

  • #3   9. mar 2008 underlig opførelse. men når alt kommer til alt, hvis din hund bed manden blev din hund straffen og ikke fjolset.

  • #4   9. mar 2008 jeg har det helt fint.. ved ikke lige med titan, han virker okey,, men det er efterhånden ved at blive til mange dårlige oplevelser med andre voksne mennesker, men det er bare så grrr Titan var ellers lige blevet rigtig go til at acceptere at andre mennesker og hunde kom tæt på mig.. nu må jeg se her lidt senere idag..

  • #5   9. mar 2008 ja for titan og jeg var det godt jeg havde ordenlig fat i titan ellers havde han nok fået fat.. er bare lidt chokket og pisse sur

  • #6   9. mar 2008 stakkels vovse, og sikke en mand, må nok sige jeg slår hvis nogen tager fat i mig (det er fra barndommen det er ikke nemt at være lillesøster hehe) og sådan er det jo, men sikke en mand, jeg bliver da helt ked af at læse om sådan noget

  • #7   9. mar 2008 ja det er helt okey at han reagere med at knurre el. gø.. men vil ikke have han skal bide ud efter nogen, selv om idioten losser til ham,

  • #8   9. mar 2008 Sådan en skovl ! ! !

  • #9   9. mar 2008 GO HUND, sådan en nar fortjente da ligefrem at blive bidt, det var jo faktisk et "overfald" du og din hund var udsat for, og når sådan noget sker vil enhver hund med lidt fornuft gå i forsvars position. Jeg håber i begge er okay efter den oplevelse, og at han ikk har taget skade at det spark...
    Mvh Stine


  • #10   9. mar 2008 jeg håber sku jeg møder ham en dag uden min hund, så skal jeg sku lige fortælle ham nogle ting.. lorte gamle mand..

  • #11   9. mar 2008 det virker ikke til han har taget skade, men jeg skal til dyrelægen i morgen, så hun får da besked så hun kan tjekke ham .. han ramte titan lige i maven, har tjekket hans ribben han virker helt okey og virker ikke til han har ondt, men så igen har de jo også en helt anden smerteterskel end os og siger ikke altid noget når det gør ondt

  • #12   9. mar 2008 Ja du skal få en kvitering... men du skal også anmelde ham.. selv om du ikke ved hvad han hedder... Det er hærværk når han sparker din hund. Han vil måske også anmelde dig , men hans kone kan ikke bruges som vidne...men ihhh hvor jeg kender typen

  • #13   9. mar 2008 ja jeg kender også til sådan et fjols, min hund har så bidt en mand fordi han tog fat i mig en aften meget sent hvor jeg var ude og lufte min hund, min hund er så altid i snor på offentlige steder, da hun ikke kan lide alle.
    Jeg ved ikke hvad manden ville, men han startede med at råbe efter mig at han ville snakke med mig, og det havde jeg ikke lyst til kl lort i parken, hvor ingen andre mennesker var, så løb han op til mig bagfra og tog fat i mig, der gik min tæve til angreb med det samme, og det gjorde hun fordi jeg var bange og det kunne hun mærke, manden skreg bare og humpede væk, jeg ringede til politiet og fortalte hvad der var sket, det eneste politiet sagde var, ja det var jo hans egen skyld, sådan et fjols, håber din hund bed ham hårdt, det var den besked jeg fik...
    Men idag kan man hund ikke lide mænd, de skal ses meget an først.


  • #14   9. mar 2008 hvad er det med folk syntes virklig der er mange der er
    begyndte at sparke hunde tsk tsk


  • #15   9. mar 2008 Hold kæft en idiot mand, konen har sikkert været bange for din løse hund og sagt det til manden, så har han skulle spille kong gulerod og vise sig lidt, han har ingen ret til at gribe fat i dig, du skulle have smurt ham en på hjelmen og ladet din schæfer smage på ham !

  • #16   9. mar 2008 Rasmussen: Jeg ved heller ikke om der er et sted man kan træne det væk her i DK, men man kan få en adfærds person ud, har jeg haft og det bliver bedere, men hun skal se mænd an først, skal lige siges siden jeg fik hende som 2 årig har hun altid haft noget med mænd, hun kan ikke lide dem, især ikke hvis de er fulde eller højt råbende så bliver hun en bisse. Men det bliver da bedere og bedere især når hun møder mange mænd som ikke er farlige, men så kommer der lige et fjols og ødelægge det, forleden var der en person med anden hudfarve end mig, som skulle gå hen til hende da hun stod udenfor tanken og passede på barnevognen, det fortrød han også, han stod der så da jeg kom ud og spurgte om han måtte hilse på min hund, det mente jeg så var en dårlig ide, Anastacia var ved og gå hendes lunger ud fordi han stod så tæt på barnevognen, nogen mennesker er altså ikke for kloge.

  • #17   9. mar 2008 Korporlig adfærd/ vold og hærværk.. ( spark mod hund).....
    Du står stærkest..
    Jeg læste lidt højere oppe at hunden ville blive straffet hvis den bed.. Det har jeg også spurgt min strafferets lære om. Hun siger at hvis man bliver overfaldet og hunden bider, så er det gerningsmandens egen skyld, og hunden vil ikke blive aflivet.. Den reagerer bare naturligt og som forventet.. Men hvis man giver kommando til bid, så er hunden et våben, og det er en helt anden historie..

    Når det så er sagt, så synes jeg det er helt almindelig pli og god opførsel at tage hunden i snor eller på plads, når der kommer andre.. En schæfer er en ret stor hund, og ikke alle synes at hunde er dejlige... Måske reagerer han og konen sådan fordi hun er blevet overfaldet af en schæfer...
    Tænk lige over det.. Folk har tit en grund til at reagere som de gør


  • #18   9. mar 2008 Så lidt opdate.. har snakket med politiet og meldt ham for overgreb mod mig og dyremishandling på Titan, men om de gør noget ved det tror jeg sku ikke, jeg er rød på armen og har fået taget billed af det, og tager nye billeder i morgen også, også skal jeg ned på politistationen i morgen.. skriver igen i morgen når jeg ved mere.. håber sku de gør noget.. krydser mine fingrer

  • #19   9. mar 2008 Alex N

    ja den tanke tænkte min veninde også¨. men jeg stod et godt stykke inde i skoven netop sådan at jeg ikke var til gene for hvis der kom nogen gående, og titan gik roligt og snusede efter sin mad, og så går han bestem ikke over til folk han ikke kender.


  • #20   9. mar 2008 Manden må være dybt, dybt debil.....

    Tør slet ikke tænke på hvad jeg havde gjort hvis det var mig han havde taget fat i . Eller hvad Alve havde gjort, for det ville han bestemt ikke bryde sig om hvis manden var truende.

    Du har gjort det rigtige ved at anmelde ham.


  • #21   9. mar 2008 Sikke en spade... sådan en oplevelse har vi også været udefor i vores hundeskov. Det er en lukket hundeskov med hegn, og selv skovområdet er stort nok til at man ikke behøver at gå gennem hundeskoven - hvis man ikke kan lide hunde. Vi stod et par hundeejere inde i hundeskoven en dag, med vores hunde løse... så kommer der en mand gående gennem og brokker sig over at de er løse. Jeg hader sådanne mennesker - for det er sku tydeligt at se at DET ER EN HUNDESKOV! Og hvis ikke man kan lide hunde skal man IKKE gå igennem, når der er nogen. Han fik sandelig også svar på tiltale, for vi gider ikke finde os i at få skæld ud for noget vi har ret til....

Kommentér på:
HVAD sker der

Annonce