{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Ubudne gæster - {{forumTopicSubject}}

Her i denne tråd fortæller jeg lidt om mine sidste par måneders oplevelser :

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=187994

Jeg prøve at trække ud de to episoder jeg omtaler i tråden - ;

Skrevet: 12-03-2008 17:57:13 Slet indlæg

Helen Ø :

Fy for satan - jeg vil da meget gerne vide hvor de ting er sket - og hvem der evt står bag - for jeg har for meget kort tid siden oplevet præcis det samme - og mange andre grimme ting -
Jeg har hvalpe herhjemme pt - 8 stk liggende i stuen - det er min tæve Kira der er mor, - og den anen dag kom jeg hjem til smadrede vinduer - blod overalt - og tingene der var revet ud af alle vindues karme - Kira var helt oppe og køre,- Og hun var kommet til skade -

Tydeligvis havde der været nogen udenfor - og det er langt fra 1. gang vi oplever dette - men denne gang blev det bare rigtig grimt, - Kira har prøvet at forsvare sine hvalpe ved at springe gennem vinduet og ud til dem der var her - med det resultat at vinduets inderste rude e smadret og har skåret hende op i ansiget - der var blod overalt - og så rundt i stuen - de har tydeligvis været ved alle vinduer - for alt var flået ned overalt -

Det er MEGET MEGET ubehageligt at komme hjem til sådan et syn - og en hund i den tilstand...

Dette er ca en uge siden -

Julie -

Min strøm gik - derfor min udeblivelse - nu har jeg været oppe i byen efter sikringer - ss -

FOR STAMTAVLER _: Jeg kan ik sige dig præcis hva det her handler om, - men kan fortælle dig at jeg siden januer 3 - 4 gange er blevet meldt til poiliti - dyrenes beskyttelse etc...
Uden at det har noget på sig - den sidste gang gad politiet end ik andet end at ringe og sige at nu var der endnu en anmeldelse -
Denne gang på at jeg havde døde dyr liggende på min ejendommen -
Ved spørgsmålet om hvilke dyr der var tale om, - kunne de blot svare at jeg havde oksehoveder og spise kaniner liggende -

JEPS - JEG RÅFODRER...

Disse ting lå inde i mine bygninger - hundene var igang med at spise det - men jeg var ude og køre og havde lukket hundene væk, - så nogen mente åbenbart at e var i eres gode ret til at snuse rundt og se hvad jeg havde i mine bygninger -
- politiet viste ik hvad råfodring var - så det fik vi en snak om, og mere var der ikke i det.

Men siden januar har her gentagne gange været nogen på min ejendom - her mangler ingenting når de er gået - så tyveri handler det jo ikke om...

Jeg bor PÅ LANDET, - med privat markvej, - og her oplever vi gentagne gange at der holder nogen forenden af vejen og holder øje med hvad vi laver, ofte lang tid af gangen...

Dette kan jeg bevise da jeg ofte har gæster når det sker - og de også undrer sig over trafikken og de ofte holdende biler - ( ofte med kvinder bag rattet )

MEGET ubehageligt at blive observeret på den måde...
Ikke fordi jeg har noget at skjule - men fordi det reelt er min private ejendom - og vil jeg have gæster skal jeg nok selv invitere dem -

Det er dybt frustrerende at onde men´sker som åbenbart må hade dyr og være ligeglade med hvad disse oplevelser gang på gang gør ved dem, bare træder ind på ens private ejendom og laver rav i gaden -

Værst selvfølgelig den sidste omgang hvor min tæve Kira reelt kom ret slemt til skade - jeg skulle selvfølgelig have taget billeder af et hus og alt et blod jeg kom hjem til - men havde desværre for travlt med at tilse hunden og få styr på hjemmet - så alt glas blev fjernet fra gulvet - etc...

Men HVAD FANDEN GØR MAN - Når den slags ikke bare
stopper af sig selv -

Politiet kan må og vil ikke gøre noget, da der intet mangler og ik er sket personskade...

Og selvtægt - det gr jo ikke -

Hvad ville i gøre - ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ubudne gæster -
Kommentér på:
Ubudne gæster -

Annonce