Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde og højt musik
  • #1   13. mar 2008 Ja, det vil jeg tro at det gør:-))

• #3   13. mar 2008 MEn er det så også et problem. mærker ikke noget på hende overhovedet, hun ligger faktisk og sover lige nu mens musikken kører

• #4   13. mar 2008 jeg har også tit tænkt på det... Men så kigger jeg på min hund der ligger i sin kurv med alle 4 ben i vejret og snort bobler.. upåvirket.. ved godt hunde høre meget bedre end os, men tror også på at de på en måde at lukke tingene/lyde ude også.. Ellers kan jeg ikke rigtig forstå at de kan sove i larm, hvor vi/jeg er ved at blive sindsyg af lyden...

• #5   13. mar 2008 hehe genialt Martin

• #6   13. mar 2008 Hunde kan lukke ørene for overflødige lyde. Så hvis du skulle høre høj musik, kan den lukke af.

• #7   13. mar 2008 Tiger reagerer heller ikke når jeg afspiller musik. Dog når jeg hører Metallica vil hun danse...*G*

• #8   13. mar 2008 Hunde hører lyde 4 gange så højt som mennesker, så JA det er nok ikke så smart at spille højt ofte, men nogle hunde vender sig nok til det. Jeg gør det ret sjældent og fyrer aldrig helt op for anlægget.

• #9   13. mar 2008 Jeg synes ikke Keesha reagerer specielt når jeg fyrer op for anlægget (eller el-guitaren) andet end hun bliver lidt mere livlig (ligesom vi andre :o)) - og hun har altid muligheden for at gå nedenunder i soveværelset.
    Det med hundes hørelse, har vel også noget at gøre med, at de hører frekvenser som det menneskelige øre ikke kan høre, selvom de self. også hører alm lyde bedre.

• #10   13. mar 2008 de skal nok, vende det "døve " øre til....

vi har højt blus på, når vi ser film, vi "leger" biograf... og når jeg gør rent, er der også højt musik på, ihvertfald de fleste gange... det rør dem ikke... he he... de skal såmænd nok høre alligevel, hvis der kommer nogen... det er straks værre med pludselig støj, hvilket kan få dem til at fare sammen...

• #11   13. mar 2008 Tiger har også altid mulighed for at gå ind i et andet rum, hvis hun ikk gider høre musik. Det skal lige siges at der ikke brages igennem, da vi jo bor i lejlighed....

• #12   13. mar 2008 orv, der er nok også forskel på hvilken lyd det er... er det en skraben med kniven på tallerken, behøver db, ikke at være så høj... heh he.. men lyden er forfærdelig alligevel... for nogen

• #13   13. mar 2008 mener jeg har hørt at hunde kan lukke af når det bliver for højt men kan da godt være jeg tager fejl.

• #14   13. mar 2008 Hejsa - jeg spiller da højt ind imellem og skråler med i vilden sky - og selv har jeg det hertil GGGGG Hundene er totalt upåvirkede. De har masser af steder at søge hen istedet for at høre mit jammer, men næh nej - de ligger og sover som sten. Tog hensyn i starten jeg havde hund, men da jeg opdagede at han opførte sig som om han var ligeglad, så .... ja, så må jeg erkende, at jeg blev lidt egoistisk - vi skal jo alle være her. Og de gør da også når jeg har hovedpine f.eks. SS

• #15   13. mar 2008 Når vi engang fyrer op for anlægget så har hunden valget at hun kan forlade rummet...
    Det synes jeg er vigtigt at de kan det, hvis de ikke synes om det...

Men hvis den bare ligger og sover, er den nok pænt ligeglad smiley

• #16   13. mar 2008 Hvis hunden virker ligeglad og har et andet sted at gå hen for at få ro, tror jeg ikke at det er et problem.

Vi lader jo heller ikke være med at bruge dufte i alverdens afskygninger "bare" fordi hunden har en formidabel lugtesans.

Jeg tager hensyn til James da vi bor i en et-værelses og han bliver nogle gange urolig og ved ikke hvad han skal stille op med sig selv når jeg synger med

• #17   13. mar 2008 Bianca dog - synger du med så den stakkels hund ikke ved hvor den skal gå hen ? GGGG

• #18   13. mar 2008 Kirsten: Han hopper op i hovedet på mig og gør ALT for at dæmpe mig. Danser jeg også går det først helt galt - han kan slet ikke forstå hvad det er jeg har gang i.

Vi flytter til en 2-værelses om en måned og SÅ skal der hygges smiley

• #19   13. mar 2008 GGGGG - kan lige se det for mig - weeeee nu går mor amok igen - hjææææælp

Kommentér på:
Hunde og højt musik

Annonce