{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Gammel hund {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg ved godt det her spørgsmål har været her MANGE gange, men jeg ville blive super glad hvis nogen gad komme med nogle råd alligevel..
Jeg har en golden på 10 år så han er jo ved at være en ældre herre.. Han har ikke hd eller noget, men høre så meget om slidgigt og gigt hos ældre hunde at jeg gerne vil give ham noget til hans knogler og led og sys også han nogengange ikk er 100% ringgående og man kan godt se han er lidt tid om at rejse sig.. Har fodret med J/D, men er kommet over på noget K/D pga han tissede lidt mærkeligt en overgang.. Var rigtig glad for J/D ellers.. Men hvad kan jeg give ham i som kosttilskud i hans foder for at hans led forbliver sunde?? Hvad er bedst?? Hokamix? Vitalflex? eller bare købe msm og glucosamin seperat?? vil jo gerne have ham så længe som muligt jo..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gammel hund
  • #1   20. mar 2008 Oliver's har noget der hedder body boost... Det får min brors hund (den har gigt) og det har hjulpet rigtig meget.

    Men hokamix skulle osse være super godt


  • #2   20. mar 2008 Dyrlægen har foder med glucosamin i, til ældre hunde.

  • #3   20. mar 2008 Min gamle hund får foder med glukosamin, men hun får også glukosamin ved siden af. Det er på anbefaling af den kiropraktor der behandler hende. Hun får 4 ml om dagen.
    Den unge han på 13 mdr får også glukosamin, 4ml om dage, men kun i en måned. Så skal han holde pause i 3 mdr og have en måned igen. Han havde nogle hævede led på forbenene fordi han absolut skal springe op og ned af sengen. Det har glukosamonen også hjulpet på.
    Der er for lidt af det i foderet, derfor tilskud ved siden af


  • #4   20. mar 2008 Arion premium kan klart anbefales.. Du kan læse om det i linket.
    Jeg kender også en hvis hund havde smerter i ryggen, så hun begyndte at give rød tobisolie.. Efter ca. 1 måned havde hunden ikke smerter mere (Det var så slemt at den undveg når man rørte den på ryggen)

    (link fjernet)


Kommentér på:
Gammel hund

Annonce