{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Min hund blev en "dræber" {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke hvad der skete.. Det gik simpelthen så stærkt........ :(((

Faktisk så startede det hele fint. Emma gik så pænt - ja okay hun er jo kun en hvalp, så hun gik som en hvalp nu en gang går og småhygger sig.

Der gik en hund bagved.. Emma havde set den - og de havde da også hilst pænt på hinanden, men den var vild efter Emma (selvfølgelig, for hun er jo en lækker hund) så den prøvede at komme tættere på.

Emma hilste pænt igen og igen....

I lang tid gik det helt fint. Emma stod pænt, hun satte sig pænt g hun gik pænt, men det var som om det ikke var nok..
Emma hilste pænt på kvinden der havde hænderne nede, og hun hilste pænt på den voksne hanhund, som stod tæt på.

Efter 1 times tid fik hun NOK.

Emma gik til angreb. Hun bed og bed. Først øret, så snuden, halsen, benet og halsen igen. Den stakkels hund havde ingen chance........
Emma havde udviklet sig til en dræber...............

Den anden hund (en amstaff) overlevede heldigvis. Hun gik til modangreb, og pludselig stod vi midt i en voldsom hundekamp.

De gik efter hinanden. De ville ikke overgive sig. Det var lige før, totterne fløj ud til højre og venstre.

Heldigvis tog de ingen skade - hverken Emma eller den anden.
Gemytterne lagde sig, og vi havde reddet vores hunde.

Inden dette optrin, sprang en ophidset amstaff op ad mig og væltede mig omkuld. Jeg var overbevist om, at den gik direkte efter struben, men ejeren nåede HELDIGVIS at trække hunden væk.


Det er altså ikke nemt at gå til ringtræning.. Og det er endnu værre, når der er en anden legesyg hvalp på bare 6 mdr.
De store hunde var jo også nysgerrige, så Emma fik lige sagt godaften til dem alle, lige som jeg også gjorde..

Nu er Emma gået omkuld. Det var hårdt at opleve denne "rædselsaften".. *GGGGGG*

Jeg tror hun sover til i morgen.....










Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund blev en "dræber"
Kommentér på:
Min hund blev en "dræber"

Annonce