9.066 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Amstaff Blue Nose Amstaff Blue Nose

efter lidt søgen omkring en blue nose, er jeg blevet lidt i tvivl, om man kun kan få dem som pit ? .. efter hvad jeg troede først, så var en red nose ulovlig, men en blue nose lovlig .. men nu er jeg blevet lidt forvirret, er begge 2 ulovlige, eller er det kun red nose? .. er der en der gider uddybe lidt om de 2 smiley ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amstaff Blue Nose
  • #1   29. mar 2008 er en blue nose, ikke bare en blå amstaff ?? og hvis det er , så er den jo lovlig, da amstaffen jo kommer i den farve.

problemet med red nose, er at den farve ikke eksistere hos amstaffen og derfor kan man se at det må være en pit, hvis hunden har den farve

• #2   29. mar 2008 Pitten er ulovlig.

Pitts med røde næser er ulovlige.

Pitts med blå næser er ulovlige.

En alm Amerikanske staffordshire terrier kan sagtens have blå næse.

• #3   29. mar 2008 platugler:
    altså, der må så være 2 forskellige, en blå amstaff, og en blue nose, som så må være en pit .. så vil det sige man kan få en blå amstaff, som er helt almindelig, hvor det bare er farven der er anderledes, og så er den lovlig smiley ? ..

• #4   29. mar 2008 jeanet: dvs man kan have en amstaff med en blå næse, som man så kalder blue nose, som er lovlig?
    hvad er forskellen på en blå amstaff og en blue nose? smiley

• #5   29. mar 2008 steffen: er en blue nose, ikke bare en blå hund ?? Hvis den er, så finden den både som amstaff og pit

• #6   29. mar 2008 Der er ikke noget som sådan der hedder en blue nose pittbull.

En blue nose er bare en hund med en blå næse smiley

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #7   29. mar 2008 Pitten er ulovlig, og de bliver avlet i ALLE farver.
    Amstaffen der er blå hedder ikke Blue nose, men Blue fawn...

• #8   29. mar 2008 mette: en blå og en blue fawn er da to forskellige farver

• #9   29. mar 2008 Har lige gransket lidt i det og der findes en pitt type der kaldes Blue nose, men en ganske alm AST kan også sagtens have blå næse.

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    feb 2008

#10   29. mar 2008 Ooops mente heller ikke Blue fawn, men bare blue...He he Sådan er det når man er for hurtig... Sorry.

• #11   29. mar 2008 helt ok ;O)

• #12   29. mar 2008 dvs svaret på mit spørgsmål er sådan set bare, at en blue nose kun kan fåes som pit, og hvis man skal have en amstaff, så hedder den bare blå/blue amstaff.. så enkelt er det ?

• #13   29. mar 2008 Ja, det kan man godt sige smiley

• #14   29. mar 2008 ja - det er bare en smart navn, for den samme farve - alt efter hvilken hund det er

• #15   30. mar 2008 Thresa 41 år K - hvis du ved så meget om de gængse racer - så skriv det i det mindste i en ordenlig tone istedet for at være nedladende....
    jøsses....

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    feb 2008

#16   30. mar 2008 Majse: Det er sandt.... Men sådan er de mennesker der tror de ved en masse...:-(

• #17   1. apr 2008 thresa 41 år K- vil det så sige at du mener amstaff og pitt er en og samme race??

• #18   24. feb 2009 Alle piiter er ulovlige

• #19   1. mar 2009 Har tænkt lidt over det jeg har en "blue nose" blandet med staff
    hvis det du siger er sand så er det faktsk Bare amstaff så?
    og har det ik noget at gåre med røde og blå blodlinier. eller er det bare næsen

• #20   16. okt 2009 blue nose' - blue næse og blue farve ' så er det pitbull' de har tit blue øjne . eller gule' eller grå
    blue nose ' kan kun være pitbull ' '

blue amstaff ' ja man kan godt få amstaff i blå ' så hedder det ikke ' blue nose ''' men det hedder '' blue Almas ' ' og den er blue og sort næse ' og det er lovlig

• Ilir D
    Ilir D Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #21   8. aug 2012 Hvis nogle skulle have en Blue Nose Hvalp, er jeg meget intresseret smiley Skriv gerne til mig på facebook eller til min mail Ilir10@hotmail.com smiley

• #22   8. aug 2012 Det har i mange år været ulovligt at anskaffe Pittbull, og med den "nye" lov, så er det ligeledes ulovligt at avle, indføre og anskaffe Amstaff.

• #23   8. aug 2012 Fordomme kommer ikke af ingen ting. smiley
    Uffattelig så mange der kun tænker på dem selv, og ikke hunden som måske må lade livet, fordi man bare skal have en psyko farlig kamphund, gerne med ører kuperet ned til skulderen. Og kan den så også blive 1 meter bred, så er det helt perfekt, selvom den så ikke kan trække vejret.
    Hvis man har lavt selvværd, så gå kognitiv terapi, i stedet for at købe en hund som skal løfte det for en.......

En ting er at kæmpe for disse racer, og for at få forbuddet ophævet. En anden ting er, at man bevidst søger en ulovlig hund, som kan blive aflivet når som helst.
    Det er DUMHED..............

• #24   8. aug 2012 både APBT og AST er ulovlige nu smiley

• #25   12. aug 2012 Jeg tror Lir D er en lille grøn Troll der ikke har noget bedre at tage sig til idag. smiley

• #26   13. aug 2012 har serioast aldrig fattet at man kalder en ast for blue nose... ifoelge fci racestandard staar der at en asts naese skal vaere ABSOLUT SORT.....og jeg har set blue fawns med tavle og med sorte naese nogle enkelte blaa... dette faar mig til at taenke om vi i dk har blandet saa meget ulovlig hund ind i en nu ogsaa ulovlig ast at vi har fjernet os langt fra fci racestandarden... sys heller ikke man ser mange hanhunde der holder skuldermaal paa 50 osv..bare en lille og lidt lang mandags tanke herfra

• #27   13. aug 2012 Tina: Min oplevelse er at der er en kæmpe forskel på de amstaffs jeg har set på udstillinger, og så dem jeg ser på gaden. "Gadeamstaffs" er typisk kæmpestore og som oftest ikke hverken racetypiske eller raceægte.

• #28   13. aug 2012 Anne lige mine ord... og det giver folk... skal vi sige paa gaden et helt forkert indtryk af hva en RIGTIG amstaff er... mange tror eddie er en dvaerg eller ligefrem en sbt... nej kammerater han er en real deal tror han er den af mine tavle hunde der opfylder racestandarden mest... jack er for lidt hoej og meget for lang derfor stoppede jeg ogsaa med udstillingerne

• #29   13. aug 2012 Den første gang jeg havde min kusine med på udstilling udbrød hun i vild undren "Er amstaffs virkelig SÅ små?!", og så måtte jeg jo svare hende at, ja det er de. smiley Og min kusine har ellers set mange hunde i sit liv, men åbenbart ikke rigtige amstaffs.

I øvrigt har jeg tit grint min røv i laser når en eller anden gut ikke har kunne forstå at han ikke kunne oprette sin "amstaff" her inde (inden forbudet). Tossen har simpelthen ikke vist hvad racen rigtig hedder. *g*

• #30   13. aug 2012 derfor sidder jeg og ryster mit lille hovede i undren gang paa gang paa gang... har faktisk naesten faaet ondt i nakken efter alle de aar...hehe

men det siger jo bare det hele om folks uvidenhed og hva hunde og blevet avlet og solgt som.. kan kun sige en ting.. rystende... gad godt at se hvor mange ast herinde UDEN tavle der opfylder racestandarten egentlig

• #31   13. aug 2012 Der er ikke mange racetypiske amstaffs herinde, som ikke har en tavle. De fleste er tydeligvis blandinger.
    Det er i øvrigt ret ironisk at de hunde der inden forbuddet var "rene uden tavle", nu er "boxer-blandinger".

• #32   13. aug 2012 Nej sys heller ikke jeg kan finde mange race typiske.... kan endda staekke mig og sige at nogle af dem ligner mere pitts end amstaffer... har ogsaa set at nej den har ingen tavle med det har vi valgt fra... op i roeven... hvis hunden har en tavle kan man ikke vaelge den fra enten har den en eller har den ikke.. men igen uvidenhed

• #33   13. aug 2012 Rigtig mange hunde ville have det meget bedre, hvis folk satte sig ind i hvad de havde mellem hænderne og købte hos en god opdrætter.

• #34   13. aug 2012 enig

Kommentér på:
Amstaff Blue Nose

Annonce