{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  berner sennenhund
  • #1   31. mar 2008 Ja... syndes jo også det er et syper valg ;o)

<i>Berner sennen kan have problemer med nervøsitet.. </i>
    Syndes ikke der er problemer med nervøsitet, temperament inden for racen.. så stiller ??? ved det udsagn.

<i>Hvis de kommer fra dårlig avl kan de være forfærdeligt sky..</i>
    Det har jo noget med prægning/socalicering af hvalpen at gøre.

• #2   31. mar 2008 tag et kig her og ring evt til hende - hun vil gerne fortælle om racen.

www.ladyxiera.dk

• #3   31. mar 2008 må da indrømme at jeg også har hørt om betemte linier, hvor tempramentet ikke er ok - MEN det er jo som med andre racer, sørger man for at købe hos en god opdrætter, så er man ude over det problem

• #4   1. apr 2008 Hmmm....

Jeg er bestemt ikke enig med dig, Charlotte P. Jo, selvfølgelig findes der ødelagte bernere, men de er da heldigvis meget sjældne!

Mette J >>> En berner er en dejlig hund med stor personlighed. Mit bedste råd til dig er, at du skal komme ud mellem dem. Enten på en udstilling, på en træningsplads eller hos nogle opdrættere. Her kan du møde hundene IRL og selv danne dig et indtryk.

Skriv endelig nogle mere specifikke spørgsmål og vi er flere der vil svare dig!

• #5   1. apr 2008 Jeg synes bare det er farligt at du generalisere ud fra de par bernere du har mødt.....

• #6   1. apr 2008 Citat: "Berner sennen kan have problemer med nervøsitet.. Hvis de kommer fra dårlig avl kan de være forfærdeligt sky.."

Måske jeg bare misforstod dig?

• #7   1. apr 2008 Til mette kom til udstillinger så kan bedre bedømme dem du kan gå ind på DBSK og se hvor der kommer en i nærheden af dig og til Charlotte det kan godt være at du har oplevet dette det vil jeg slet ikke kunne svare på men alle dem jeg har mødt rundt omkring og det er mange har jeg ikke mødt det inu
    Kjeld

• #8   1. apr 2008 Charlotte nu er jeg ikke rigtigt med længer op skriver det er noget du har oplevet og nu har du kun hørt det.Det er ved Berner Sennen som det med alle hunde racer at det er vigtigt at der er stamboger så man kan se tilbage i avlsarbejdet. Som jeg sage før kommer vi meget rundt omkring på udstilinger samt vi gå til træning med hvor der nok er omkring 40 Berner og jeg har ikke set noget inu
    Kjeld

Kommentér på:
berner sennenhund

Annonce