397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

tisser på gulvet. tisser på gulvet.

Hej vi er første gangs ejer af hund og har lige et spørgsmål. Vi har det problem at vores hund tisser på gulvet, ved ikke hvor stort et problem det er for han er jo kun er 8 uger og vi fik ham i søndags så det er vel meget normalt. spørgsmålet er bare om vi håndtere det rigtigt. Hvis vi ikke lige er over ham tisser han på gulvet, han laver tegn. For han piver lidt først men det er ikke altid vi fanger den. Vi skælder ham ikke ud når han gør det, men roser ham en masse når han gør det i haven. Håber på der evt. kunne komme med nogle gode råd til os...Vi tager mod alt smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisser på gulvet.
  • #1   2. apr 2008 Det er jo bare en hvalp -der kan gå op til 6-8mdr før hvalpen er HELT renlig;o)

En tommelfingerregel er at hunden skal ud når den har spist, drukket, sovet og leget, og så self hvis den virker søgende eller på anden vis som om den skal ud.
    At den allerede piver når den skal er RIGTIG flot:o)

Så det er bare med at være vågen og opfange signalerne når de er der

• #2   2. apr 2008 1000 tak

• #3   2. apr 2008 Jeg gjorde det med Amy at jeg tog tid på hvor lang tid der gik fra hun havde tisset til næste gang og i starten var det bare ud hver anden time også hver tredje og ja sådan blev det jo bare ved smiley Pludselig så er den der smiley

• #5   2. apr 2008 hej søs. jeg har haft flere hunde nu og lige pt har min tæve hvalpe de er nu 7 uger og vi er brgyndt træning med at tisse ude vi gør det på den måde at der hvor de tissede mest da de begyndte at forlade kassen der lagde vi aviser dvs for ca 14 dage siden og nu er avisen trukket hen til have døren og den ene hvalp sidder der og piber når hun skal ud resten af de tre hvalpe gør på avisen. Mine egne hunde der har været 8 uger da jeg fik dem gjorde jeg det samme med, når de satte sig for at tisse et sted der ikke var avis skyndte jeg mig at tage fat i demog trække dem over på avisen, det tog ikke længe før de fandt avisen og derefter flytningen af aviserne mod døren og hoved reglen som michelle også skriver ud når de har sovet, spist, leget og drukket. Mange hvalpe går gerne med næsen helt i gulvet når de skal tisse i den alder efter de har sovet osv. håber du kan bruge dette til noget. winnie

Kommentér på:
tisser på gulvet.

Annonce