{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Tisser på gulvet {{forumTopicSubject}}

Da Nova var 5 uger gammel kunne hun finde ud af at pive ved døren når hun ville ud. Lige pludselig bestemte hun sig for at det åbenbart var nemmere at tisse på gulvet. Efter en periode begyndte hun at sige til igen men problemet kom desværre tilbage og hun sked og tissede på gulvet hele tiden. For ca 6 mdr siden flyttede jeg og problemet stoppede. Hun kom pænt og sagde til hver eneste gang hun skulle ud. Men nu for 2-3 uger siden begyndte hun igen at tisse på gulvet og i går gjorde hun det 3 gange selvom der er nogen hjemme hos hende hele dagen og hun kommer ud hver gang hun siger til. Hun er nu 2 år gammel og jeg synes absolut ikke det er acceptabelt mere. Er der nogen der har en ide om hvorfor hun gør det og hvad jeg kan gøre ved det? Hun har ødelagt et helt gulv nu som jeg skal erstatte når jeg flytter og jeg kan snart ikke klare mere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser på gulvet
  • #1   12. apr 2013 Har hun været til dyrlæge og fået kontrolleret om hun kan have noget infektion i blæren ....

  • #2   12. apr 2013 Er der nogen der lufter den hund?

    Tager en line på, og går en hunde-skøn tur? Og gentager dette både morgen, eftermiddag, aften og en kort tur til natten?


  • #3   12. apr 2013 Gå ud med hunden;) du skal da ikke vente på at den siger til, gå med den når den har spist, sovet eller leget;)

  • #4   12. apr 2013 Ja vi går tur med hende. Hun kan have været i haven flere timer og et kvarter efter hun er kommet ind kan hun finde på at tisse på gulvet. Ingen blærebetændelse og hun kan sagtens holde sig i mange timer når hun er alene hjemme

  • #5   12. apr 2013 Jeg kan se på hundens profil, at hun er bundet når hun er i haven.. I hvert fald på billederne..

    Går i med hende ud, går væk fra grunden.. laver noget andet, og går steder hvor der er skønt at tisse?



  • #6   12. apr 2013 Du skal med hunden ud at gå, ikke bare lukke den i haven;) husk at rose når den tisser ude

  • #7   12. apr 2013 Vi går tur med hende og roser hende når hun tisser ude. Men hun elsker at være ude og derfor står hun også i snor i haven

  • #8   12. apr 2013 Og er hunden nogensinde af line, andet end når den er indenfor?

    Min egen hund hverken tisser eller andet med line på, kan være din er af samme mening.. Og hvis det eneste sted hunden er uden line, er indendørs.....


  • #9   12. apr 2013 Nej hun er aldrig uden line. Hun er halv tibetansk mastiff og det er ikke den mest samarbejdsvillige race og der er meget få af dem der lærer at komme når man kalder og desværre er det en ting Nova har fået. Hun tager den med 220 km/t ud over markerne og gider ikke en gang kigge tilbage efter en

  • #10   12. apr 2013 Og så husk .... når hun tisser ude kan der IKKE roses nok .... I skal være med hver gang hun tisser og I skal skamrose og evt give godbid ...

    Når hun tisser inde ignorerer man det, IKKE skælde ud ... bare gøre rent ....


  • #11   12. apr 2013 Jeg må jo bare starte helt forfra med hende endnu en gang og håbe det hjælper

  • #12   12. apr 2013 Tørresnor i karabinhage, så hunden har mere end 2 meter at løbe på, når i er på tur smiley

    Haven kan ikke indhegnes? Jeg forstår faktisk godt, at hunden ikke besørger når den lades alene i haven, bundet..


  • #13   12. apr 2013 Jo haven kan godt indhegnes hvis man har lyst til at bruge penge på det når man alligevel snart skal flytte. Og desuden har hun 10 meter snor i haven. Det er jo ikke fordi hun står bundet i en halv meter snor og bliver mishandlet

  • #14   12. apr 2013 Ingen siger noget om ½ meter line, men jeg prøver rent faktisk at afhjælpe dit problem med, at hunden besørger inde...

    Hunden skal udenfor grunden, flere gange om dagen - og i skal sørge for hun får besørget smiley

    På nogle ture besørger Kaoz så snart han finder et egnet sted, på andre ture kan vi gå 30 min før han skal..
    - Det er ikke hans besørgen vi venter på, han får samme tur uanset hvornår han synes han "skal"..



  • #15   12. apr 2013 Hun er ligeglad med hvor det er. Hun leder ikke efter et sted. hun tisser med det samme hun bliver lukket i haven og hun tisser med det samme når vi går tur. Ingen problemer med at finde et egnet sted smiley Alle steder er gode

Kommentér på:
Tisser på gulvet

Annonce