{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

tisser på gulvet.. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg har denne dejlige collie dreng som er lige knapt 1 år og han er begyndt at tisse på gulvet. Han gør det mens jeg er hjemme og har gjort det flere gange på en dag. Jeg har ignoreret det, skældt ham ud over det og han gør det stadig. Det er ikke fordi han ikke kommer ud. Han har også haft tisset i vores seng.
Jeg er ved at være ret frustreret over det..

Vi har ikke haft ham fra starten men har da haft ham 5-6mdr nu. Han er en meget íntelligent hund..

Vi har også en tæve på 2år(hun er steriliseret) og hun gjorde det også i den alder men stoppede efter første skide balle..

Håber der er nogen der kan give en god ide eller forslag til hvorfor han gør det..

Mvh Malene


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisser på gulvet..
  • #1   15. aug 2009 Hej Malene
    Han kan godt have blærebetændels, han er jo også næsten 1 år så homoner kører sikker meget i kroppen og når Alf desværrer har tisset i jeres seng kan det godt have noget med domenas at gøre, Tonnie har også haft den ide og det var altid i min side smiley og nogle gange tror jeg det er i tros han gøre det.


  • #2   15. aug 2009 Den med sengen er jeg ret sikker på hvorfor. Candy tissede i sengen af skræk for 3 uger siden. Så vaskede vi topmadrassen og fik den først på for 2 uger siden.. Så tissede alf i den.. nok mest for ay tisse ovenpå. det gør han også ude..
    Hvis han havde blærebetændelse burde det jo også ske om natten og det er aldrig der.. Det er kun om dagen..

    Hvordan stopper jeg det..???


  • #4   15. aug 2009 Hej Malene.
    Jeg skal ikke gøre mig for klog på dette men.
    Det med at han tisser kan meget godt være fordi at han afmærker sit teritorium fordi at der muligvis er en tæve iløb, et sted i nærheden da hanhunde kan lågte dette på meget lang afstand.

    Med Hilsen
    blak's Collier


  • #5   16. aug 2009 Sygdom skal udelukkes - og så ville jeg da bestemt holde døren lukket til soveværelset, for at undgå tisseri i sengen smiley

  • #6   16. aug 2009 problemet er at vi ikke kan lukke døren da vi sover i stuen.. hihi..

  • #8   17. aug 2009 Jeg kan godt begrænse ham når vi ikke er hjemme men problemet er mest når han gør det når vi er hjemme.. Jeg kan ikke sætte ham i bur mens vi er hjemme..

Kommentér på:
tisser på gulvet..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce