Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  d/s gårdhund og pudel
  • #1   5. apr 2008 Det er to meget forskelllige racer, i krav og i deres personlighed......... Om de vil kunne lege sammen, det kan ingen sige, det vil tiden vise..

• #2   5. apr 2008 hjælp mig med ,hvordan er de forskellige? krav? personlighed?

• #3   5. apr 2008 udseende,ja,der er de meget forskellige, men de er begge legesyge,ikke? og begge vil gerne have meget motion,og hjerne arbejde.

• #4   5. apr 2008 Mine forældres puddel vil sku ikke lege. Og slet ikke med min mops... Hun er reserveret, stædig, højrøvet og vil kun snakke med mine forældre, søskende og mig. Alle andre, hun ikke har boet sammen med, kan hun ikke lide.... Hun kan slet ikke lide andre hunde....

De gårdhunde jeg kender, er utrolig imødekommende, legesyge, drillesyge og meget anderledes end en puddel....

• #5   5. apr 2008 okay, tror kun det er dine forældres pudel så ;O)
    jeg kender flere ,de elsker at lege med andre hunde,når de går tur og pudler er jo også cirkus hunde,fordi de er med på løjer og leg, og meget lærnemme, ikke?
    pudel ejere ,kom på banen nu, hjæælp :O)

• #6   5. apr 2008 En puddel er ret intelligent så ja, den vil elske hjernearbejde og dem jeg har mødt har været utrolig legesyge, så jeg tror slet ikke det er et dårligt match.

Men det er jo bare at tage ud og se på den - om i "svinger sammen" eller ej smiley

• #7   5. apr 2008 Altså jeg kender skam også flere pudler, og de er jo også kendt for at være reserverede.......
    At de bruges til cirkus er fordi de er nemme at træne til ting.....
    Det betyder jo ikke nødvendigvis at de gider andre hunde....

• #8   5. apr 2008 tak, ja det skal vi også senere idag, jeg glæder mig rigtig meget,er bare lidt nervøs ved at købe voksen hund,som nr 2 hund, jeg har haft det før, der har det gået fint mellem hundene, men det skal det jo også gerne ,den her gang

• #9   5. apr 2008 min mollie er glad og legesyg ,altid frisk og rar

• #10   5. apr 2008 Jeg vil give Annete helt ret i at de er trofaste og følger en i tykt og tyndt, for det gør de...
    Men jeg har aldrig mødt en puddel der var imødekommende.. Aldrig har jeg gået forbi en puddel på et fortorv som gad hilse..... Ej heller de pudler vi har gået til træning med...
    Men jeg vil alligevel sige at man jo kan træne en hund op til meget, også selvom det ligger mod deres natur.

• #11   5. apr 2008 Joan held og lykke med de to - håber kemien passer:-)

• #12   5. apr 2008 takker :O)
    det håber jeg også,nu skal jeg bare ha aftalt med dem,hvornår vi må komme :O)

• #13   5. apr 2008 de er desværre ikke hjemme idag,alligevel, men jeg er også lidt nervøs for at få så gammel en hund,når jeg har mollie, ellers syntes jeg faktisk det er rart,med den ældre,men vil mollie accepterer det?
    ååh det er svært at finde den rigtige.

og intet andet er iorden,så jeg må tænke mig godt om, og kigge med godt for

• #14   5. apr 2008 Jeg håber du finder en god match
    - og pas på den gamle ikke har nykker Mollie kan adoptere smiley

Held og lykke

• #15   5. apr 2008 jeg har valgt at kører ud at se på en anden d/s gård hund først,så jeg kan finde ud af om jeg vil vælge samme race eller tør tage en helt anden race

Kommentér på:
d/s gårdhund og pudel

Annonce