{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

hvad tænker folk på (vader bare ind) {{forumTopicSubject}}

idag er der jo så fint indsamling til kræftens bekæmpelse go vi plejer at støtte, men ikke idag,

vi har hovededøren indenfor havelågen, dvs at de skal ind i haven for at banke på DØREN,

men på havelågen har jeg et her vogter jeg skilt og et skilt med at bank venligst på ruden, inden du går ind, da hunden er løs i haven,

tror i så bare ikke den idiot de har vader direkte ind i haven, ind til molly som ikke kan med fremmed mænd, hvilket resultere i at hun gør og knurre, jeg løber selvfølgelig ud og spørger om han ikke kan læse,

jo men han kunne ikke se en hund i haven(haven går rundt om huset) så han troede ikke vi havde nogen(nej klart derfor der sidder skilte oppe)

nå men mig hen og have molly væk fra havelågen og ham smidt ud, med en besked på at læse og tænke sig om en anden dag, næste gang kunne han ende med en der rent faktisk bed istedet for

, da han så når ud på vejen råber han syge kælling, jeg melder dig sgu,

så nu sidder jeg her og tuder, der står med store bogstaver at de skal banke på ruden(vi køber en trådløs ringeklokke imorgen)

molly er heldigvis en god hund og let at få til at falde ned, men hun har kun været her 2 dage, så hun er lidt utryg når der kommer nogen især mænd(et problem vi skal arbejde med)

men er det mig den er gal med, jeg mener ville i vade ind et sted, hvor der stod sådan på lågen,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad tænker folk på (vader bare ind)
  • #1   6. apr 2008 stavefejl er med i mængderabatten idag

  • #2   6. apr 2008 Selvfølgelig er det ikke dig den er gal med - du HAR advaret, så er det på eget ansvar hvis han går ind uden at banke på.

  • #3   6. apr 2008 Vi har også sådan et skilt på lågen, for Fia bliver også rigtig tosset. Og hun kan godt finde på at bide hvis de kommer for tæt på.

    Men sikke en idiot, hvad ville han overhovedet?


  • #4   6. apr 2008 sikken skovl..

    Her kom der en meget sød dame, som Laika ville ud og hilse på, hun skyndte sig at fortælle mig at hun var meget bange for hunde, hun var vist blevet bidt 3 gange - så jeg nupsede hurtig Laika og fik hende ind, imens jeg gav min donation...


  • #5   6. apr 2008 Den anmeldelse tror jeg ikke han kommer langt med. Du har tydeligt skiltet på din havelåge, så det er helt og holdent på hans eget ansvar at han alligevel går ind.

  • #6   6. apr 2008 Sådan en idiot. Mej jeg syntes ikke det er dig den er gal med. Han kan da ikke gå ud fra at fordi han ikke kan se en hund , er der ingen . Og når di har skildt oppe , ja så er det hans eget ansvar.

  • #7   6. apr 2008 Han kan ikke melde dig for noget som helst. Skiltet var en advarsel om at han ikke skulle gå ind. Så han overtrådte en "regel" og har ikke noget at komme efter.

    Op med humøret, du har ikke gjort noget forkert. Men det er da ubehageligt at der bliver råbt grimme ting om en, især når det ikke passer.


  • #8   6. apr 2008 hvor dum kan mad da være ? hvad med om du anmeldte ham ? ring til Røde Kors og fortæl hvad der er hændt .............. du skal da ikke have din dejlige dag ødelagt af sådan en ånds amøbe ....

  • #9   6. apr 2008 og stave´fejlene er gratis idag

  • #10   6. apr 2008 $ Mia $ The ONE and ONLY

    han havde en bøsse med fra kræftens bekæmpelse og vi plejer at donere, de sidste mange gange de har været her har de sendt nogen som kunne læse på skiltet,


  • #11   6. apr 2008 Skriv eller ring til kræftens bekæmpeles og fortæl om fjolset. De må sætte nogle ordentlig retningslinier op for de mennesker der går rundt og samler ind også selv om det er frivilligt.

  • #12   6. apr 2008 samme grund til at jeg har trådløs ringeklokke på mit hegn

  • #13   6. apr 2008 Du er ikke forkert på den..Der er advarsel oppe, så det kan ses, og en forklaring med i købet.....at vedkommende vælger at gå ind og overhører advarslen, er på eget ansvar..du har gjort det du skulle.........så rolig nu.....

  • #14   6. apr 2008 Karina & Brian - Okay, så er jeg med...

  • #16   6. apr 2008 Jeg har en trådløs ringeklokke uden for havelågen....... men da der stadig er idioter der bare vader ind alligevel...... har jeg sat en hængelås INDENFOR på havelågen , der ikke kan ses udefra..... Låser ikke hængelåsen, men lukker den bare til....... så den der alligevel prøver at komme ind, ikke kan få lågen op.. :O)

  • #18   6. apr 2008 michael

    hun bider ikke, er bare nervøs omkring fremmed, hvilket vi skal have arbejdet med, men vi har kun haft hende 2 dage nu, så det er lidt begrænset havd vi har nået,

    men den trådløse ringeklokke, skulle gerne blive sat op imorgen, vi har længe talt om det(af andre årsager også) men intet gjort,

    kan så lige sige manden ringede til kræftens bekæmpelse og forklarede dem at det ikke var så smart at sende nogen ud som ikke tænkte sig om, han er langt mere diplomatisk til at forklare sådanne ting, og de fik en god snak og ville kontakte ham der havde gået her, og så undskyldte de meget for det ubehag det havde påført mig og vores hund,

    så det var egentligt fedt nok


  • #19   6. apr 2008 der kan du bare se ! godt din mand fik ringet så den person, der sagde grimme ting til dig får at vide, at sådan opfører man sig bare ikke .........

    håber du har det bedre nu og ikke er ked af det mere ...........


  • #20   6. apr 2008 Godt gået af din mand, godt af kræftens bekæmpelse fik det at vide. Håber de giver den pågældende person en overhaling om hvordan man opfører sig og hvordan man i hvert fald ikke opfører sig, når man går rundt og samler ind i en god sags tjeneste.

  • #21   6. apr 2008 jeg har det meget bedre nu, manden ærget sig over han ikke havde været hjemme, lige da det skete,

    men de sagde derinde at de faktisk fortalte deres indsamler at var der advarsel med hund oppe, skulle de lægge et girokort i postkassen, hvis de ikke kunne nå hoveddøren,

    jeg bare så lettet over at jeg ikke er helt galt på den, imorgen får vi lavet et par nye skilte og sat ringeklokke op


  • #22   6. apr 2008 Hvis han skulle melde dig så melder du bare ham for indtrængen på privat grund !!

    Jeg har skilte på både hoveddør og havelåge om at al indgang er på egen risiko og der er et billede af en schæfer på begge billeder og jeg har en kraftig cykellås på havelågen så den ikke kan åbnes uden man har nøgle eller medmindre kæden klippes.
    Men jeg synes at det er latterligt at dette er nødvendigt.

    De Røde Kors indsamlere gjorde det samme hos mig i dag. De bankede på min hoveddør for derefter at gå frem og tilbage uden for mit hus og til sidst hen til min havelåge til baghaven. De gik frem og tilbage langs hegnet hvorefter de tog i min havelåge. Hvad bilder de sig ind ?!?

    Kia og jeg var hjemme men sov da jeg havde været i nattevagt.
    Hvorfor respeketerer de ikke at når der ikke svares så skal de se at daffe videre !! Emsighed kommer de jo ingen vegne med ...


Kommentér på:
hvad tænker folk på (vader bare ind)

Annonce