6.873 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

engelsk-fransk bulldog.?? engelsk-fransk bulldog.??

jeg vil gerne høre både negative og positive oplevelser og erfaringer med engelsk og fransk bulldog.
da jeg overvejer at købe en tæve enten fransk eller engelsk.

vil meget gerne høre om både hanner og tæver, temperament, motion, sygdom og alt hvad der vedr. racen.

håber der er nogen som er kloge omkring de to racer.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  engelsk-fransk bulldog.??
  • #1   10. apr 2008 jeg syntes en fransk bulldog er den dejligste hund der findes... de har så meget personlighed, nogen er lærenemme og har lyst til at lærer en masse, hvor andre er dovne, og vil mest det de selv vil... men alle har hver deres charme... jeg vil ikke ku undvære en fransk bulldog i mt liv...=)

• #2   10. apr 2008 ikke helt enig i det ovenstående. (stivnakket og stædig) synes du skal melde dig ind i gruppen franske bulldog her på hg. og læg din tråd der.. så er jeg stensikker på du får mange flere gode svar.. franske er super dejlige men det tror jeg skam også de engelske er... ind i den gruppen og søg på dine spørgsmål ... god jagt

• #3   10. apr 2008 Den engelske bulldog har tit et noget sart helbred. De er disponeret for vejrtrækningsproblemer, allergi og problemer med at bevæge sig ordenligt. Desuden kan de ofte ikke føde deres hvalpe selv.

Men naturligvis findes der sunde engelske buller.

• #4   11. apr 2008 Hej
    Har selv 2 Engelske bulldogger og jeg kan kun varmt anbefale sådan en .
    Hvis du er intereserede i en hund som elsker at putte, mine gør meget sjællendt, vil meget gerne følge dig over alt.mine elsker at sove længe.
    De kræver ikke så meget motion.
    det er en hund som skal opleves, da mine er meget glade for alle mennesker og andre dyr.
    Jeg ved godt at der er mange der siger at Engelske bulldog er en sart hund, Har ikke haft problemer med den store men den lille er lige blevet opereret for cheri eye, men der kan jo være problemer uanset hvilken hund man vælger.
    Du er vælkommen til at kontakte mig hvis der er noget du gerne vil vide, da det er svært at skrive hvor dejlig jeg syntes at Engelske bulldogger er (skal ikke have andet så længe jeg skal have hund).

Håber du finder ud af hvilken bulldog der passer til dig.

MVH Helle

• #5   11. apr 2008 jeg kunne godt tænke mig at lære engelsk bulldog lidt bedre at kende, og være lidt mere sammen med racen end jeg har nu.

så hvis der er nogen der bor i nærheden af grenaa, vil jeg meget gerne høre fra dig/jer.

• #6   19. apr 2008 hejsa
    Jeg er meget enig i hvad helle skriver om engelske bulldogs.
    vores elsker ligeledes at følge os (især mor) overalt. han gider ikke putte. nu er han også en hanhund der kan være stor forskel på han/hun hunde. j
    eg vil betegne vores som en glad, charmerende, fjollet og sjov hund. det er virkeligt en hund der skal opleves!! har aldrig grint så meget over en hund som ham. de kræver måske ikke voldsomt meget motion, og er ikke en hund der kan løbe lange distancer, men ta ikke fejl af, at der ikke kan være krudt i røven på dem alligevel smiley vores ELSKER børn ,(de kan gøre ALT ved ham og han er stadigt glad og vil være sammen med dem),hunde og andre mennesker. Men han er også en vagthund der er meget opmærksom på os og vores hus, på den gode måde. engelske bulldogs er også kendt for, at være lidt "deres egen herre". de er utrolig kloge og kan lære alverden. men gider de ikke.. gider de altså ikke, det er til tider den holdning de kan ha smiley
    min erfaring er dog desværre også, at de er lidt sarte.. både mht albue/hoftedysplasi, hud og øjensydomme og infektioner. men køb fra en "ordenlig" kennel, der vil mor+far være dysplasifrie, ellers må de ikke avle på dem. men synes bestemt ikke, det skal afskrække dig for en altid glad og fantastisk hunderace. jeg er forelsket smiley

• #7   19. apr 2008 jeg er meget interreseret i om det er en race der har det nemt med andre hunde.
    han og han sammen og han og hun sammen.

• #8   20. apr 2008 vores engelske bulldog er snart 11 mdr. og indtil videre har han kun vist tegn på nysgerrighed og venlighed overfor alle hunde, han som hunhunde. men vi lader ham også hilse og lege med så mange fremmede hunde som muligt. og han ELSKER og lege med andre hunde. han har aldrig vist det mindste tegn på aggresivitit.
    men det er jo kendt, at mange hanhunde ikke kan med andre hanhunde, alle racer i mellem. der er det nemmere med en tæve. selvom i for en han, som er nem med alle hunde, vil der altid være masser af hanhunde som ikke vil kunne med jeres, udelukkende pga kønnet.

• #9   20. apr 2008 mth de franske bulldogs jeg kender er tæverne meget forsigtige og dominerende og hanhundene faktisk dem der helst vil lege med vores. men kender ikke meget til racen.

Kommentér på:
engelsk-fransk bulldog.??

Annonce