609 visninger
|
Oprettet:
Lige et par spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har lige nogle spørgsmål, jeg føler I er ret gode til at svare på dem, så derfor tillader jeg mig at henvende mig herinde :o)
- Hvor lang tid sover en hvalp reglmæssigt om dagen?
- Er det normalt at en hvalp kan have lidt tynd mave?
- Ludwig er fra d. 14/1-08 og vejer ca 3 kg (på foder står der han skal have 75g om dagen) SKAL han så spise alt det...?
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.198
nej en hvalp skal ikke have tynd mave. den dehydrer hurtigt af det.
han SKAL ikke spise det hele, men umiddelbart syntes jeg ikke det lyder af meget. hvad fodre du med?
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.198
nu vil jeg smutte, kommer tilbage senere
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 277
Men han fik en lille sprøjte med noget smertestillende, noget zoolac til maven og noget andet mad... Og min lille hvalp er blevet sig selv igen!
Min hund skal have 50-60 gram fodder om dagen... Men han får heller ikk spist det hele... Men han er jo også en lille chihuahua hvalp, så regner ikke med han har plads til så meget... Håber det kan hjælpe lidt...
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 444 Svar: 1.312
Jeg fik foderet af opdrætteren og det er RoyalCanin hvalpefoder.
Han havde ik disideret tynd mave, han sku bare af med lidt 2-3 gange i træk. men har læst lidt,og det ka komme hvis han er nervøs eller hvis han har lagt lidt for koldt.
han har ik rigtig så mange tænder endnu, så han ka ik rigtig tygge foderet så godt? nogle gange står han somom han ska kaste op... det der kommer op er endten ingen ting, vand/væske. Lige før var det foder som ik var tygget
feb 2008
opdrætter sagde han sku have mad 2 gange om dagen, morgen og aften.....
men han spiser ik det hele om morgen, og om aften hellere ikke. Så ka man ik bare fordele de 75 g. ud over hele dagen??
feb 2008
Lige et par spørgsmål