{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Med ud og rejse
  • #1   14. apr 2008 Jeg mener ikke man bør tage en hund med et sted hen hvor det er meget varmt. og i Spanien er det jo meget varmt om sommeren.
    Jeg ville hvis jeg var jer finde en god hundepension herhjemme i stedet for.


  • #2   14. apr 2008 Tror at han skal totalt kortklippes for at kunne klare den omskiftning det er at komme til Spanien...
    Har været der engang om sommeren og jég var ved at smelte af varme uden en spidshunds tykke pels og underuld...

    Som Anja skriver bør du nok overveje en hundepension eller lade nogle gode venner/familie passe den..


  • #3   14. apr 2008 Jeg sætter ikke mine hunde sådan nogle steder. har kun hørt dårlige ting.
    Men lige pt er der ingen familie der kan passe dem, og vi syntes bare det kunne være dejligt at ha dem med. men de skal SELVFØLGELIG ha det godt smiley


  • #4   14. apr 2008 Ikke alle hundepensioner er dårlige. Vores hunde elsker at komme ud i deres. Jeg tror bare man skal sørge for at undersøge de forskellige pensioner godt inden man vælger en.
    Jeg Har selv været i spaninen op til flere gange om sommeren. Og tempturen har lagt omkring de 40 grader hver gang. Og det ville jeg ikke byde en hund.


Kommentér på:
Med ud og rejse

Annonce