{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Overfald af hund {{forumTopicSubject}}

Min søn var her i aften ude og lufte sin lille mops da den bliver overfaldet af en løs shæferhund ,,, den får så meget fat i mopsen og bider den så hårdt at skeden nu hænger ud af hende ,,,, Har været ved dyrlægen og han gav hende kun et par sprøjter for smerter og så fik han nogle tabletter med hjem . Han sagde også at de skulle vente et par mdr. med at overveje sterilisation , et eller andet med hundens cyklus der skulle stemme , kan det virkelig være rigtig at man ikke får mere hjælp i sådan et alvorlig tilfælde hos en dyrlæge ,,,, Lad mig høre hvad i mener

Hilsen Ivan Gregersen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overfald af hund
  • #2   20. apr 2008 det tror jeg også den har ,,, lige nu sover den .. så vi tager kontakt med min dyrlæge som det første imorgen

  • #3   20. apr 2008 fandt i ejer manden af den schæfer?

    God bedring med den kære mops


  • #4   20. apr 2008 Jeg har meget svært ved at forstå det her.......

    Du skriver skeden hænger ud af hende, og hun kun har fået smertestillende????



  • #5   20. apr 2008 Det er min venindes schæfer. De hentede hende for 1 uge siden på et internat, og ved ikke hvad hun har været ude for.

    Hvad jeg fik at vide, af både din søn og min veninde, så havde den i forvejen en byld/udposning der hvor schæferen bed?

    Min venindes far var den der kørte mopsen til dyrlæge - så ja, de fik fat i ejeren.

    De måtte køre til Rødkærsbro fra Randers for at komme til dyrlæge :-S Utroligt at der ikke er noget der er tættere på smiley



    Hvordan har din søns mops det i dag?


  • #6   20. apr 2008 Det lyder da alligevel ret hen i vejret, at dyrlægen ikke mener der skal andet til end smertestillende. Jeg ville da helt klart søge anden dyrlæge....

  • #7   20. apr 2008 vi har snakket med min dyrlæge og hun skal til en nærmere kontrol mandag morgen ,,, har haft hende med ude her til morgen og hun sked og tissede som normalt ,, han sagde at vi skulle se tiden an til i morgen ,,, og det med en byld eller udposning er ikke rigtig ,,, den var hævet pga. den er i løb ,,, og mopser hæver ret meget i løbetiden,,,
    I får en update senere ,,, og ps. hun har det efter omstændighederne vist nogenlunde ,,, godt jeg har shæfer så hun ikke bliver skræmt helt af dem



  • #9   20. apr 2008 Helle

    Helt enig i at det er en skrækkelig oplevelse - både for hunde og ejere.
    De gik ikke med hende uden snor, men var på vej ud af døren, og hunden smuttede fra hende.
    Som hun selv siger - det er 100% hendes egen skyld. Hun er virkelig ked af at det skete smiley


    Ivan
    Okay - så har både mig og min veninde misforstået - undskylder mange gange*S*
    Er det så rigtigt at hun(mopsen) skal/skulle ind og opereres på mandag grundet den voldsomme hævning i forbindelse med løb?

    Ingen af hundene er forsikret - hvad gør man egentlig så?



    Hvad min veninde sagde, så tyder alt på at det har været en markering fra scæferen - der er kun småskrammer der hvor den har haft fat. At den så har haft så hårdt fast at den klemte skeden ud af mopsen er ret... ja... ad...


  • #10   20. apr 2008 Hvis ingen af hundene har forsikring så er det jo bare hende med scæferen der skal betale det hele, hvis en dyrlæge vurdere at mopsen skal opereres PGA bidet... ikke hvis der ellers har været noget med nedsunket livmoder eller hva det nu kan være.... Men er det pga bidet, så hænger scæferen på regningen

  • #11   20. apr 2008 Og forresten - håber inderligt at mopsen bliver 100% ok igen, og at hun ikke bliver alt for psykisk skadet af det smiley Hun virkede meget skræmt i går aftes smiley - forståeligt nok!

    Jeg synes det er utroligt at dyrlægen ikke har gjort mere? Forstår det virkelig ikke!


  • #12   20. apr 2008 Camilla aka pylremor

    De har ikke nået at forsikre hende - har som sagt kun haft hende i knap en uge.
    Og ja, vil også mene at det er min veninde der skal betale.


  • #13   20. apr 2008 Nej det er det der er kedeligt, at det synes jeg, ofte sker inden folk får nået det.... Man burde gøre det inden hunden kommer ind af døren, men er måske svært altid lige at forudse...
    Men mopsen burde jo os ha en forsikring kan man sige.. især hvis dyrlægen vurdere at det ikke er pga schæferen.....


  • #14   22. apr 2008 Lige en update som lovet ,,, Var ved dr.dyr i går til nærmere kontrol og han sagde at vi skulle se tiden an et par uger til hævelsen er fortaget sig helt ,,, og hvis det som hænger ud af hende ikke er væk så syntes han vi skal lade hende sterilesere , ellers har hun det bedre løber rundt og leger med min schæfer tæve så bange for store hunde er hun da heldigvis ikke blevet ,,

    Ivan


Kommentér på:
Overfald af hund

Annonce