{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

det gør faktisk ondt {{forumTopicSubject}}

det gør faktisk ondt a man blir dømt bare uden videre, af folk som knapt kender en. det gør ondt at man indser at ens hund er enstor mundfuld og virkelig kræver en stor stor indsats, men det der gør mest ondt er at man så virkelig hiver sig selv op i nakken og gør et kæmpe stk arbejde med sin hund og hunden er blevet så skøn og lligvel ska folk smide en spydig kommentar, fordi man har fået en ny hund ind (på prøve) og så indser det ik går! fx var der en som skrev ja du troed du ku klare endnu en? som om du ik har haft nok a se til med emma? det fortid, jeg er trods alt ansvarlig og gjorde noget ved problemet istedet for a sætte hende til salg på dba. det gør ondt at folk ik respektere en når de ik engang kender en! puuha godtt a kom ud med det!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det gør faktisk ondt
  • #1   24. apr 2008 jeg giver Bgrian ret.

  • #2   24. apr 2008 Jeg kunne nu aldrig drømme om at skrive beskeder til folk, men nu du spørger; Mener du lavede en tråd om at du overvejede en ekstra hund og alle frarådede dig det.. Alligevel fik du en på prøve og det gik så ikke.... Kan da godt forstå nogle ryster lidt på hovedet... Hvorfor spørge om råd herinde, hvis man alligevel ikke gider bruge rådene til noget....

  • #3   24. apr 2008 sommetider kan det man skriver hurtigt misforstås. mange hernde der er imod ting holder sig ikke tilbage ;O(

  • #4   24. apr 2008 Det her er et internetforum.. Jeg tror ikke, man skal lade noget som helst her gå en for nær..

    Men klart - nogle gange kommer der da stof til eftertanke, også selvom stoffet bliver serveret uden omsvøb...


  • #6   24. apr 2008 oka fair fair ved i hvorfor vi valgte atage king? fordi Morten (ung smart fyr) havde king til a bo hos sine venner på skift, fordi morten bevidst havde sat king samm med en pitt for a se om king var stærk!!! jeg lærte king a kende jeg så en vidunderlig hund med det bedste sind på trods a hans ejer havde kylet ham rundt i et stort cirkus. jeg mener selv jeg gjorde hva der var bedst for king.

    gangster> takker for du står op for mig og kan se a jeg er en del mere ansvarlig end mange andre...

    by the way... min hund emma er ik træls mere!! har ingen problemer med hend mere så drop lig den ik? tak...

    jeg tar ting nært som alle andre på hg gør , så snart man kun er 20 har man ik erfaring nok, nej men man ska skisme da starte et sted ik?? eller er det bare noed man kan når man er fyldt 30?


  • #7   24. apr 2008 Er enig med Fæhunden Dennis.

    Jeg er da ked af at du føler dig dømt på uretfærdigt grundlag Louise ...

    Men jeg håber at du i det mindste, på trods af hvor uretfærdigt du føler dig behandlet, har lært ikke at gabe over mere end du kan overskue en anden gang.

    Min medlidenhed går som vanligt til hundene da de altid bliver taberne når vi mennesker træffer umodne, uovervejede og forkerte beslutninger ...


  • #8   24. apr 2008 sanne> jamen er jo enig der men det der gør mig sur og skufet over enkelte mennesker er de bare direkte sir jamen du egener dig ik til a ha et dyr! jeg syns på det område nogen ska passe deres eget for de kender jo ik den person bag den anden skærm. og king kan sagtens få et godt liv selvom han var hos morten og havde det elendigt. det handler bare om at tage ordentlig godt og grundig hånd om hunden og gøre et arbejde. sårn ser jeg på det.

  • #10   24. apr 2008 lone> jov jov men derfor kan man jo altså som voksne mennesker 20 år eller ældre godt skrive pænt! det da alm høflighed

  • #11   24. apr 2008 Louise, har du fundet ud af hvad du gør med King?

  • #12   24. apr 2008 mie> ja idag har den opdrætter hvor king blev født s søster været her, med sin kæreste. de ville vildt gern se ham osv og fortalte os en masse om hans baggrund osv.. skide hygge, og i morgn ska vi ned til dem for a se om king kan med deres hunde. for så ville de måske tage ham. så det håber jonas og jeg meget på! selvom det går en del bedre mellem king og emma nu...

  • #14   24. apr 2008 lone> mange tak:D jeg tog jo ik king bare fordi jeg ville have mig en ny hobby udover emma, det vil jeg ik ha folk tror, (selvom jeg reelt ku være ligeglad med folk tror) smiley men fordi mit gode hjerte blødte for den dejlige dreng og fordi jeg ku mærke og se han sagtens ku klare a få en chance igen og han fortjente det! jeg ville syns det var så ondt mod ham a aflive ham når han nu har så godt et sind og er så go , så hvis han bare kom det rette sted hen ville han klare sig til han kom i hundehimlen! betragt mig lidt som en plejemor.

Kommentér på:
det gør faktisk ondt

Annonce