{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

folk der skriver i annoncer {{forumTopicSubject}}

jeg sidder lige og kigger i annoncer, for at se hvilke lækre hunde der er til salg.. om man ku blive fristet osv:)

undre mig så over alle dem der sviner folk til for at de vil sælge deres hunde osv.. jo det er da synd for hunden, men nogle folk er faktisk reelle nok og vil bare give hunden et godt liv hos en anden familie.. det er ikke dem alle der bare vil tjene penge...

skriver i en sviner til folk i deres annoncer?- hvis ja så tænk over om jeres mistanke egentlig er sand.. for jeg ville blive ulykkelig hvis nogen svinede mig til hvis jeg stod i en grim situation og sku af med min hund (7,9,13 håber jeg aldrig jeg ska før han ikk ka mere)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folk der skriver i annoncer
  • #1   26. apr 2008 Jeg synes slet ikke man skal skrive i en annonce, hvis det ikke er fordi man er interesseret i hunden...

Ser også mange der skriver "held og lykke"... Jamen... Det kan man jo ik bruge til noget...

• #2   26. apr 2008 nej det ka du ha ret i.. men fordi mange gør det har jeg fået at vide af flere at selvom de skriver de er interesseret i hunden osv. får de advarsler af ha'er om at de vil blive frosset næste gang de spammer en markedsannonce:S- har selv prøvet det...

• #3   26. apr 2008 Sidder tit og kigger annoncer.. men skriver aldrig i dem.

• #4   26. apr 2008 Der er faktisk også folk, som reelt er interesseret i hunden, men som bliver frosset, når de spørger ind til vaccinationer og hundens sundhedstilstand.... Surt, for der røg jo en potentiel køber.
    Jeg er selv blevet frosset en dag, fordi jeg spurgte i annoncen om det var den unge tæve (1 år gammel) som var mor til hvalpene. Jeg indrømmer at jeg ikke var interesseret i at købe en hvalp, hvis det VAR den tæve, som var mor, da jeg aldrig ville købe hvalpe, som er født af en hvalp!!!! Men derfor spurgte jeg. Det kostede en tur i fryseren!! Og ja, jeg spurgte delvis fordi jeg var forarget over at man avler på en 1 årig tæve af stor race!!!!

• #5   26. apr 2008 Jeg skriver i annoncer for at få flere oplysninger.. Enten til mig selv eller for at andre interesserede får relevante oplysninger.. Samt hjælpe sælger med en mere fyldestgørende annonce.

Der kan så godt ligge nogle spydige undertoner hvis annoncen lyder helt ude i hampen...
    Feks. 10 ugers hvalp sælges pga tidsmangel eller drægtig tæve sælges.. skal føde om 1 uge..

De to eksembler er hypotetiske....

• #6   26. apr 2008 det kan jeg da godt forstå du blev forarget over.. det ka man bare heller ikke!! den er jo stadig alt fo rung som et år..

• #7   26. apr 2008 Alex:

De to eksempler tog jeg også gerne en tur i fryseren for.......Ofte fatter jeg ikke at folk ligefrem vil udstille deres dumhed i annoncerne. Selvfølgelig er der folk, for hvem det er nødvendigt at komme af med en hund af den ene eller anden grund. Men ofte er folk jo bare blevet trætte af deres hunde og det fremgår ret tydeligt af annoncerne og da jeg ikke fatter at man ikke har sat sig ind i arbejdet grundigere, bliver jeg lidt spids og forarget og spørger på annoncerne:-))

• #8   26. apr 2008 Kirsten:

Ja og jeg var hverken flabet eller fræk. Ordret spurgte jeg: "Er det din unge tæve, som er mor til hvalpene?".......DET kostede en tur i fryseren...*GG*

• #9   26. apr 2008 Kirsten:

Ja, men det var ikke desto mindre hvad der skete........Jeg var også LIDT forbavset da jeg ikke kunne logge på dagen efter:-))

• #10   26. apr 2008 mette: velkommen i klubben den slags sker...
    jeg har bare fået en advarsel for at ville sige jeg er interesseret i en tæve.. vil gerne ha en hund nr 2.. mange siger det er dumt når noddie kun er 6mdr. men han er så lykkelig med andre hunde..

• #11   26. apr 2008 Gæt hvem:

Jeg har så aldrig fået advarsler., Jeg er røget direkte i fryseren:-))

• #12   26. apr 2008 mette: nej har jeg også prøvet.. men nu fik jeg en advarsel øvs...

• #13   26. apr 2008 jeg har ind i mellem lyst til at skrive en lille sviner til folk - men afholder mig fra det, da der i følge retningslinierne ikke må skrives på annoncerne hvis ikke man har interesse.

men syntes admins er temmelig sløve i at holde øje med dette. det gælder i det hele taget annoncer. ser ofte også annoncer der er slået forkert op.

jeg fatter så heller ikke hvorfor folk er her interesse i en hund henvender sig i et åbent forum... jeg ville sku ikke sidde og svare på spørgsmål der ikke vedkom andre end hundeejer og ny hundeejer.

da jeg fik min luffe var det her igennem HG. der skrev folk de mest tumpede spørgsmål til den tidelige ejer - spørgsmål som man hvis man har bare lidt omløb kan regne ud det ikke er alle folk der er intresseret i at svare på offentligt...

hvis jeg er intresseret i noget her på HG - henvender jeg mig privat...

Kommentér på:
folk der skriver i annoncer

Annonce