697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Lys-halsbånd Lys-halsbånd

Nu har jeg snart købt mig fattig i alverdens lysende halsbånd, som går i stykker efter en måned.
Er der ikke nogen der kan anbefale et godt mærke som holder??? Har en sort labrador og han er altså umulig at se når vi går aftentur på engen. Og iøvrigt ville det være en nødvendighed at have et når vi går på vejen.

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys-halsbånd
  • #1   12. okt 2005 Jeg har et til Tasha,kan ikke huske hvad mærke det er,men det er rigtigt godt,har brugt det i mere end et år og det virker stadig fint,med det samme batteri :o)) Lægger lige et billede i Tashas profil af det *s*

• #2   12. okt 2005 Hej Aslaug
    Det er lige netop sådan et halsbånd som du har, jeg har afprøvet. Har ovenikøbet haft to og begge gangene er der gået ged i batteriet så det skiftevis tænder og slukker. (Og nej det er IKKE fordi jeg har sat det til at blinke LOOOOL)

Den med at hænge små dioder i halsbåndet, bruger jeg også som nødløsning, men jeg foretrækker et halsbånd, da det er meget nemmere at se og så hænger dioden ikke og slår imod hele tiden. Jah det er nok mig der er vanskelig.

• #3   12. okt 2005 Æv så har du været meget uheldig...eller er det mig som har været meget heldig *GG*
    Så kan jeg ikke hjælpe,de det var det første og eneste jeg har købt...
    Men held og lykke her fra *ss*

• #4   12. okt 2005 Man kan jo købe en lille lygte hos dyrlægen som også har reflex i, den er ikke særlig stor så den generer ikke hunden, var det ikke en løsning.

• #5   12. okt 2005 jeg fik faktisk en smart ide, den anden dag da jeg så sådan en lille cykkellygte med elastik, så kan man altid spotte ham, hvis han er løs og det er mørkt.

feks.
    (link fjernet)

• #6   12. okt 2005 Alt det der med reflekser og diodelygter, det er skam indkøbt. Han har reflekser på både sele, halsbånd og line. Men det er et halsbånd med lys jeg skal have fat i *hulk*

• #7   12. okt 2005 Lige mine ord jeanne ;o)

Kommentér på:
Lys-halsbånd

Annonce