3.550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

A38? A38?

Efter at Charlie har haft sig en ordentlig omgang mave-onde er vi endelig kommet over det...:)
Han har altid været en hund der ikke har spist ret meget, lige meget hvad foder vi har prøvet..:)
Men når jeg putter lidt a 38 i, spiser han med fornøjelse..Det gør det jo lidt lettere at have styr på hvor meget han får om dagen...
Er det okay at putte en skefuld A38 i hans foder hver gang?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  A38?
  • #1   27. apr 2008 Ja det kan jeg ikke se noget galt i :o)

• #2   27. apr 2008 ja Ida får det fordi hun er hvalp, og for at der ikke skal gøres forskel, får rasmus også lidt over hans smiley

• #3   27. apr 2008 det sker der ikke noget ved , jeg gør det selv med mine hunde :O)

• #4   27. apr 2008 Amanda elsker det og for lidt i en skål en gang imellem .

• #5   27. apr 2008 Jeg har hørt/læst man kun bør gi det når hunden har dårlig mave, men kan være at jeg tager fejl :o)
    Men tror da ikke at der sker noget ved en smule. Og hvis han kun spiser hvis der er det i, så ville jeg nok også gøre det :o)

• #6   28. apr 2008 Vi har tit givet Terkel A38 når han har haft problemer med maven, og et par dage efter er den i orden igen...

• #7   28. apr 2008 hej .
    At give sin hund A38 i forbindelse med dårlig mave er helt ok, men at give sin voksende hund en sjat A38 hver dag i sin mad kan ødelægge dens knogle. Særlig de hunderace som skal fordobble sin hvalpevægt mange gange. A38 indholder meget kalcium, og det skal en voksende hund ikke få for meget af. Får en hvalp et godt hvalpefoder så indholder det alt en voksende hvalp skal have for at vokse normalt. Hvis man så tilfører selv en lille sjat A38 i maden hver dag så overdoserer man kalcium.
    Hvis ens hund har urolig mave så giv paraghurt eller zoolac.

• #8   28. apr 2008 Og det jeg ikke forstår er hvorfor så mange opdrættere, og særlig til largebreedrace begynder at give hvalpefoder med en sjat A38 i , som de så rekommenderer videre til sine hvalpekøbere....og samtidig forteller hvor vigtig det er at give sin hvalp et godt largebreed hvalpefoder som indholder moderat med kalcium fordi man idag ved at kalcium i for høj dosis er meget dårlig for voksende hundes knogle.
    Når man nu ved dette som opdrætter, hvordan kan man så samtidig sige at for at forebygge dårlig mave kan man give hvalpen en sjat A38 hver dag.
    A38 er en melkeprodukt, og melk indholder kalcium...hallå altså....

Derfor tidligere inden Largebreed foder kom på market, så viste man ikke så meget om hvordan kalcium påvirkede knoglevækst ved hunde. A38 er noget som næsten alle hunde elsker, og når det så også holder hundens mave i topform...kanon!

Så lade nu være med at give jeres voksende hunde A38! Giv dem et godt hvalpefoder, og ved dårlig mave giv dem Zoolac eller Paraghurt.

M.v.h. Åsa

Kommentér på:
A38?

Annonce