Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  A38
  • #1   12. maj 2013 er sikker på det skal være den neutrale ... men det er nu nok mere som forebyggende man bruger det ... er hunden først syg er det nok bedst med langtidskogt ris, minimum 40 minutter skal det koge/simre, husk godt med vand ... langtidskogt kylling, eller torskerogn i ....

• #3   12. maj 2013 zoolac er det bedste og fåes i håndkøb på alle døgnåbne apoteker. http://www.laegevagten.dk/apoteker

• #4   12. maj 2013 Hanne: Jeg laver også skånekost til ham smiley hvor meget må han få ad gangen? Han er labrador og æder normalt alt, men gider ikke have noget mad mm. Man giver det på græsset? Jeg skal om og passe ham om lidt så har ikke selv set hvor slemt det er.

• #5   12. maj 2013 Har lige et spørgsmål til. Er torskefilet eller kylling filet bedst, eller er det lige godt?

• #6   12. maj 2013 tror kylling er bedst, mængden ved jeg ikke noget omm, mener jeg giver en portion der passer til det de normalt får hvis det er ... en lab spiser vel et par dl ris og en kyllinge filet, mon ikke

• #7   12. maj 2013 Okay. Rigtig mange gange tak! Så vil jeg køre om til ham nu, se hvordan han har det, igså lave maden til ham! smiley

• #8   12. maj 2013 Jeg bruger altid ymer eller a38 til at samle (udkogte) ris og fisk (bruger for det meste pangasius, jeg lige koger op, eller torskerogn). Og ja så får hun prokolin ellers smiley

• #9   12. maj 2013 Aldrig A38 eller lign surmælksprodukter med "smag",der er for meget sukker ieller kunstigt sødestof,ingen af delene har vores hunde godt af --i øvrigt også deres mennesker.. smiley

• #10   12. maj 2013 Jeg tænkte nok det skulle være naturel. Men ville lige spørge om for at være sikker. smiley er igang med at lave kylling og ris til ham. Men jeg tror han har fået appetitten igen, for før lå der lidt tørfoder ude på fliserne, og det er da væk nu smiley han ligger lige så fint og venter:

profilbillede
  • #11   12. maj 2013 nåe, han er da dejlig .. han kan nok dufte kyllingen, mine er helt vilde når jeg koger sådan en omgang ... gør det også af og til når de ikke har dårlig mave, og så kommer jeg både grøntsager og en smule olie i ....

• #12   12. maj 2013 Hehe, ja det kunne han i hvert fald. Han rendte hele tiden efter mig, og kom hen og tjekkede om jeg havde noget i hænderne smiley maden blev da også spist hurtigt, og siden han spiste har han bare ligget og sovet. Dejligt at han har fået det godt igen, så nu vil vi gå en tur smiley han får dog en portion til senere, da der blev til to portioner. Men tak for hjælpen, det er dejligt man kan spørge til råds herinde smiley

• #14   12. maj 2013 Tak smiley
    De sagde jeg skulle give ham A38, fordi det havde en til den fest de er til, sagt hjælper. Men de plejer altid at spørge mig (og andre) til råds, så jeg ville lige undersøge om han overhovedet havde godt af det. Men sagde også til hende da jeg snakkede med hende at jeg ville lave ham en omgang skånekost, og det sagde hun var helt fint..

Kommentér på:
A38

Annonce